سبد خرید 0

کاغذ دیوای نانوون

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 27 تير 1400 در ساعت 11 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

حتما همه شما تا به حال کاغذ دیواری هایی که سطح یک دیوار را در یک خانه یا یک فروشگاه یا هر جای دیگر ،  زیبا کرده اند دیده اید. کاغذ دیواری ها یکی از محصولات مهم برای دکوراسیون داخلی و زیباتر کردن مکان ها هستند. امروزه کاغذ دیواری های مختلفی وجود دارند که هر کدام مزیت خاص خودشان را دارند. شما می توانید مطابق با نیاز خود، بهترین کاغذ دیواری را انتخاب نماییدو از طریق آن خانه یا دیگر مکان خود را زیبا کنید. یکی از انواع کاغذ دیواری ها، کاغذ دیوای نانوون است. در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است که کاغذ دیواری نانوون چیست.

کاغذ دیواری چیست؟

کاغذ دیواری نوعی روپوش است که برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود. این محصول به دلیل تنوع و قیمت مناسبی که دارد در جاهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ دیواری در انواع مختلفی وجود دارد و می تواند سلیقه های مختلف را به خوبی راضی کند.

یکی از کاغذ دیواری های جدیدی که به بازار آمده است، کاغذ دیواری نانوون است. در زیر به این نوع کاغذ دیواری پرداخته شده است.

کاغذ دیواری نانوون

کاغذ دیواری نانوون از دو کلمه NON WOVEN تشکیل شده است که به معنای بافته نشده است. شما می توانید کاغذ دیواری نانوون را کاغذ دیواری بدون بافت بخوانید. این کاغذ دیواری با تکنولوژی   روز ساخته می شود و کیفیت و ماندگاری بالایی دارد.کاغذ دیواری نانوون در واقع نسل جدید کاغذ دیواری محسوب می شود. این کاغذ دیواری محصولی ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است و با محیط زیست سازگاری زیادی دارد. در واقع یکی از دلایلی که این کاغذ دیواری به این شکل ساخته شده است که آسیب هر چه کمتری به محیط زیست برساند.

موادی که در ساخت کاغذ نانوون استفاده می شود مانند خیلی از کاغذ دیواری های دیگر شامل پلاستیک نیست.این کاغذ دیواری از الیاف سلولزی(گیاهی) و نساجی ساخته می شود. استفاده از الیاف طبیعی در این کاغذ دیواری ممتاز باعث مزیت های زیادی در ان می شود. در زیر هم به مزایا و هم معایب کاغذ دیواری نانوون پرداخته شده است.

مزایای کاغذ دیواری  نانوون

1.ضد آب و رطوبت بودن :

یکی از مهم ترین مزیت های این نوع کاغذ دیواری این است که ضد آب و رطوبت است. بنابراین می توان از ان برای جاهای مرطوب استفاده کرد. این کاغذ دیواری را حتی می توان برای آشپزخانه استفاده کرد و نگران آبی که روی آن ریخته می شود نبود. هم چنین می توانید از آن برای زیباتر کردن دیوار سرویس های بهداشتی نیز  استفاده کنید.

نکته ای که باید گفته شود این است که این کاغذ دیواری ها در واقع تنفس می کنند. این یعنی هوا و رطوبت در الیاف کاغذ دیواری حبس نمی شود و در نتیجه کاغذ دیواری دچار قارچ و دیگر مواد سمی نمی شود و هم چنین رطوبتی را از خود به جا نمی گذارد.

2.شستشوی راحت :

از انجایی که این کاغذ دیواری مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و رطوبت دارد پس به راحتی می توان انها را شست. این نوع کاغذ دیواری ها را با شوینده مناسب و اسفنج می شویند. پس یکی دیگر از مزیت های این نوع کاغذ دیواری این نکته است.

3.نصب آسان و راحت:

از دیگر مزیت های کاغذ دیواری نانوون این است به راحتی و در مدت زمان اندکی نصب می شود. حتی افراد غیر حرفه ای هم می توانند کاغذ دیواری نانوون را نصب کنند و ان را به دیوار بچسبانند.

4.ضد آلرژی بودن :

از دیگر مزیت های این نوع کاغذ دیواری این است که انها ضد آلرژی هستند و حساسیتی را ایجاد نمی کنند بنابراین برای اتاق کودکان مناسب هستند و می توان از آن برای زیباسازی اتاق کودک استفاده نمود.

5.مقاومت بالا :

این کاغذ دیواری دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر پارگی ،خراش و پوسیدگی است. این نوع کاغذ دیواری به دلیل الیافی که دارد به راحتی فرسوده نمی شود و بنابراین خیال شما از این بابت می تواند راحت باشد.

6.سازگاری با محیط زیست :

همان طور که اشاره شد کاغذ دیواری نانوون از الیافی ساخته شده است که با محیط زیست سازگاری دارند. الیاف این کاغذ دیواری به راحتی در طبیعت تجزیه می شوند بنابراین آسیبی به محیط زیست نمی رسانند. شما با خیالی اسوده می توانید این نوع کاغذ دیواری ها را خریداری کنید.

7.تنوع در طرح :

این نوع کاغذ دیواری در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند بنابراین با دکوراسیون های مختلف می تواند متناسب باشد. شما باید بر حسب نوع دکوراسیون ، نوع مناسبی از این نوع کاغذ دیواری را انتخاب نمایید و ان را روی سطح دیوار بچسبانید. شما می توانید به راحتی سفارش دهید که چه طرحی روی این نوع کاغذ دیواری چاپ شود و حتما لازم نیست از بین طرح های موجود یکی را انتخاب کنید.

8.صاف و یکدست بودن :

وقتی شما این نوع کاغذ دیواری را نصب کنید به وضوح متوجه صاف و یکدست بودن ان خواهید شد چون هیچ درزی بین آن دیده نمی شود و این یکی دیگر از مزیت های کاغذ دیواری نانوون است.

9.ماندگاری بالا :

همان طور که خواندید کاغذدیواری نانوون، مقاومت بالایی دارد بنابراین دارای ماندگاری بسیار خوبی نیز می باشد. این یعنی شما تا سالها می توانید ان را داشته باشید.

10.ثبات رنگ :

این کاغذ دیواری ها دارای ثبات رنگ بسیار خوبی هستند و بر اثر شستشو یا نور خورشید یا دیگر عوامل، رنگ خود را از دست نمی دهند.

معایب کاغذ دیواری نانوون

واقعا نمی توان عیب خاصی را برای این نوع کاغذ دیورای بیان کرد. این نوع کاغذ دیواری همه مزیت ها را با خودش دارد. تنها عیب این کاغذ دیورای را می توان قیمت بالای آن دانست که البته به دلیل ماندگاری و مقاومت و دیگر مزیت هایش طبیعی است.

وقتی شما محصولی خوب و عالی را می خواهید باید پول بیشتری هم خرج کنید.

نکته : یک نکته که باید به ان توجه داشته باشید این است که کاغذ دیواری نانوون با کاغذ دیواری نانو تفاوت دارد. کاغذ دیواری نانو به وسیله تکنولوژی نانو تهیه می شود و با کاغذ دیواری نانوون که از الیاف طبیعی( در کنار مصنوعی) ساخته شده است تفاوت دارد.

نتیجه گیری

کاغذ دیواری محصولی است که برای تزیین دیواری استفاده می شود. کاغذ دیواری در انواع مختلفی وجود دارد و می تواند برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. بدون شک شما کاغذدیواری های مختلف را در حاهای مختلف مشاهده کرده اید.

امروزه و با پیشرفت صنعت و تکنولوژی ، کاغذ دیواری هایی ساخته شده اند که مزیت های بیشتری دارند. یکی از این مزیت ها سازگار بودن با طبیعت است. کاغذ دیواری نانوون از الیاف سلولزی و دیگر الیاف ساخته می شود و دارای مزیت های زیادی است.

این کاغذ دیواری به دلیل نوع بافتی که دارد ضد آب و رطوبت است، ماندگاری بالایی  دارد، مقاومت بسیار خوبی در برابر فرسودگی و پارگی دارد و در عین حال سازگاری بسیار خوبی با محیط زیست دارد. کاغذ دیواری نانوون ضد آلرژی است و دارای طرح های متنوعی است که می تواند نیازهای مختلف را براورده کنید.

یکی از مزیت های مهم این نوع کاغذ دیواری این است که این محصول می تواند تنفس کند. این یعنی بخار آب و هوا در ان محبوس نمی شود و در نتیجه به آن  آسیب نمی رساند. شما می توانید این محصول را به راحتی بشویید و نیز به راحتی نصب کنید.

تنها عیب این محصول این است که قیمت بالایی دارد. بهرحال چون محصول بسیار خوبی است پس قیمت بالایی هم دارد.

مای دکوری

اگر دنبال خرید کاغذ دیواری با طرح و رنگ و قیمت مناسب هستید، فروشگاه آنلاین مای دکوری گزینه ای عالی برای شما خواهد بود. شما می توانید از طریق این فروشگاه معتبر، انواع محصولات دکوراسیون داخلی را با کیفیتی بسیار خوب خریداری کنید.

علاوه بر  کاغذ دیواری، انواع پوسترها، انواع کفپوش ها و دیگر محصولات نیز به خوبی عرضه می شود و شما می توانید نیاز خود را برای دکوری زیبا و مناسب رفع کنید.

محصولات مای دکوری همگی کیفیت خوبی دارند و این موضوع تضمین شده است چون این فروشگاه محصولات برند و مناسب را عرضه می کند.شما می توانید محصولات را در طرح ها و رنگ های متنوع مشاهده کنیدو از میان انها بهترین را برگزینید و سفارش دهید. پس از ان که محصول خود را سفارش دادید ، به سرعت برای شما ارسال می شودو شما در عرض چند روز می توانید محصول خود را داشته باشید. خوبی فروشگاه مای دکوری این است که به تمام نقاط کشور با هزینه ای بسیار مناسب محصول ارسال می کند.مای دکوری هم چنین تخفیف های بسیار خوبی را به مشتریان خود می دهد تا از هزینه های انها کم کند.

در کنار همه این ها، مای دکوری خدمان پس از فروش بسیار خوبی دارد که خیال مشتری را راحت می کند. در صورتی که برای محصول شما پس از خرید مشکلی پیش بیاید کافی است با مجموعه مای دکوری تماس بگیرید تا به سرعت برای رفع آن اقدام شود.

مای دکوری همواره سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()