سبد خرید 0

نگهداری از چمن مصنوعی تنیس در پاییز

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 19 آذر 1399 در ساعت 1 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نگهداری از زمین چمن مصنوعی تنیس در فصل پاییز

 

نگهداری زمین تنیس چمن مصنوعی نسبتاً آسان است و الزامات آن خیلی سختگیرانه نیست. با این حال اکنون که پاییز رسماً فرا رسیده است، انجام مقدمات قبل از زمستان مهم است. دستورالعمل های نگهداری چمن مصنوعی براساس دانش تخصصی و همچنین تجربه طولانی مدت در مورد زمین های چمن مصنوعی است.

کارهایی که باید در هنگام نگهداری زمین تنیس چمن مصنوعی انجام شود چیست؟ بیشتر مطالعه کن تا متوجه شوی.

نگهداری در پاییز

    اول؛ محوطه باید از تمام شاخ وبرگ های افتاده درخت پاکسازی شود. در دراز مدت، این مواد می توانند شروع به تولید کمپوست کنند. به علاوه، برگ ها پودر می شوند و بقایای آن ها در عمق بیشتری از سطح زمین قرار می گیرند که زمینه مناسبی برای تولید خزه و علف های هرز فراهم می کند.

    دوم؛ اگر قصد ندارید برای ماه های آینده از زمین استفاده کنید، شبکه حفاظتی فصل زمستان تنیس را بردارید. از بین بردن این شبکه تضمین می کند که ویژگی های خوب بازی در آن حفظ خواهد شد و به محض اینکه آب و هوا اجازه استفاده مجدد از زمین را بدهد می توانید دوباره از محوطه استفاده کنید.

    سرانجام؛ چمن مصنوعی را برای زمستان نپوشانید زیرا «اثر گلخانه ای» ایجاد می کند و منجر به تشکیل خزه می شود. فقط محوطه را تمیز کنید و بگذارید همانطور که هست باشد!

یک نکته کوتاه: زمین چمن مصنوعی تنیس می تواند در زمستان هم در بعضی از نقاط جهان هنگام برف آمدن استفاده شود. با این حال در هنگام برف روبی دقت کنید تا به سطح چمن مصنوعی آسیب نرسد.

نگهداری روزانه زمین چمن مصنوعی تنیس

تعمیر و نگهداری روزانه زمین تنیس چمن مصنوعی شامل موارد بسیار ساده ای است. بیشتر، باید توجه داشته باشید که محوطه باید همیشه تمیز باشد. بنابراین سطل زباله ای را که به سطح آن آسیب می رساند بردارید و همچنین اطراف محوطه را تمیز نگه دارید تا از خسارت به زمین جلوگیری کنید.

    کار دیگری که باید مرتباً انجام دهید بررسی و نگهداری زهکشی زیر زمین است. اگر زهکشی به درستی کار نکند می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند.

    و در آخر به درزهای شل شده توجه کنید. ما توصیه می کنیم حتماً یک بار در ماه با پیاده روی در زمین، مفاصل و لبه های چمن مصنوعی را بازرسی کنید. آسیب وارد شده به سطح چمن مصنوعی برای جلوگیری از آسیب بیشتر، باید سریعاً ترمیم شود، صرف نظر از اینكه آسیب ناشی از خرابکاری یا تصادفی باشد.

نگهداری دقیق تر هر سال یکبار

ما توصیه می کنیم سالی یکبار به طور گسترده تر از زمین چمن مصنوعی تنیس نگهداری کنید. این کار معمولاً باید در بهار اتفاق بیفتد.

نگهداری بهارانه از دو قسمت تشکیل شده است:

    محوطه را کاملا جارو بکشید تا همه خرده ریزها، زباله ها و خزه ها از بین برود. توصیه می شود پاکسازی را با یک ابزار مناسب که دارای یک برس چرخشی است انجام دهید، اما این کار را می توان با برس دستی نیز انجام داد.

    با فرآیند جاروکششی بخشی از شن ها از بین می روند. بنابراین، قسمت های خالی شده را با شن و ماسه جدید جایگزین کنید. میزان مورد نیاز برای هر محوطه حدود یک کیسه بزرگ است. هنگامی که زمین شما شما دارای زیر پایه سنگ ریزه است، ما به شما توصیه می کنیم که زمین را با استفاده از یک غلتک سنگین 600-700 کیلوگرمی نیز تحت فشار قرار دهید تا کل ساختار را آب بندی کند.

نگهداری از زمین تنیس چمن مصنوعی در هر زمانی از سال آسان است

همانطور که می بینید نگهداری چمن مصنوعی یک فرآیند آسان است و به زمان و تلاش زیادی احتیاج ندارد. قانون طلایی در نگهداری زمین های چمن مصنوعی این است که نگهداری مداوم، زمین را در شرایط خوبی نگه می دارد. با این حال لیستی از کارهایی که باید در پاییز انجام شود تهیه نمایید. اکنون بروید و از زمین چمن مصنوعی خود مراقبت کنید!

5 مزیت زمین چمن مصنوعی تنیس

چمن مصنوعی تنیس  

امروزه انواع مختلفی از زمین های تنیس برای انتخاب وجود دارد. هنگام تصمیم گیری باید آب و هوا، موقعیت جغرافیایی، تنظیمات شخصی و سایر عوامل را در نظر گرفت. با این حال یکی از بهترین گزینه ها چمن مصنوعی است که مخصوص زمین های تنیس تولید می شود. چمن مصنوعی بیشتر به دلیل مزایای مواد مورد استفاده در آن نسبت به سایر سطوح زمین تنیس محبوبیت بیشتری پیدا می کند. مزایای چمن مصنوعی چیست؟

مزایای چمن مصنوعی: بهترین گزینه برای سطح زمین تنیس شما است

1. سالم برای بدن

یکی از مهمترین مزایای چمن مصنوعی بازیکن دوستی است. یعنی چمن مصنوعی ایمن تر از سایر سطوح زمین تنیس جایگزین آن است و واقعاً یک سطح بدن دوستانه است. تنیس گاهی اوقات می تواند یک ورزش خشن برای بدن شما باشد، از این رو مهم است که تأثیر روی مفاصل بازیکنان را به حداقل برسانید.

به عنوان مثال، زمین های خاکی می توانند به دلیل حرکت مواد خاک رس، صدماتی ایجاد کنند و زمین هایی سخت هستند. برعکس، نرمی چمن مصنوعی به جلوگیری از آسیب ها کمک می کند و تنش وارده را به تمام نقاط مهم بدن شما مانند مچ پا، زانو، پهلو و کمر کاهش می دهد.

2. هزینه ساخت پایین

ساخت زمین تنیس یک پروژه گران قیمت است. همه کسانی که مراحل کار را طی کرده اند این را می دانند. یکی دیگر از مزایای چمن مصنوعی هزینه ساخت نسبتاً کم در مقایسه با سایر سطوح زمین تنیس است. علاوه بر این، ساخت زمین چمن مصنوعی تنیس آسان است، زیرا فقط شامل دو مرحله است: ساخت زیر پایه و نصب چمن مصنوعی.

3. تعمیر و نگهداری آسان

علاوه بر ساخت ساده به عنوان یکی از مزایای چمن مصنوعی، خبرهای خوبی نیز داریم. نگهداری از زمین های چمن مصنوعی تنیس چمن به زمان و تلاش زیادی نیاز ندارد. چمن مصنوعی فقط یک بار در سال قبل از شروع سال، در بهار به نگهداری دقیق تر نیاز دارد. از آنجا که چمن مصنوعی موادی نسبتاً بادوام و ضد آب دارد، نگهداری عمومی آن نیز آسان است. به طور عمده، محوطه باید از برگ و زباله تمیز شود.

4. مقاومت در برابر آب و هوا

همانطور که در نکته قبلی به اختصار ذکر شد، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی نیز از مزایای چمن مصنوعی است. زمین تنیس چمن مصنوعی برای اکثر مناطق آب و هوایی مناسب است.

چمن مصنوعی به خوبی در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت می کند. باران، برف و سایر شرایط سخت آب و هوایی را تحمل می کند. اگر آب و هوا همیشه برای زمین خاکی و زمین چمن مشکلی ایجاد کند، در مورد زمین تنیس چمن مصنوعی نگران کننده نیست.

علاوه بر این، چمن مصنوعی پس از باران به سرعت خشک می شود و در هوای مرطوب نسبت به سایر سطوح از لغزندگی کمتری برخوردار است. این ویژگی باعث افزایش ساعات بازی می شود و به بازیکنان امکان می دهد در اسرع وقت به زمین بازی برگردند.

5. تنوع طراحی

چمن مصنوعی به عنوان سطح زمین تنیس به شما امکان می دهد تا از بین طیف گسترده ای از رنگ ها قدرت انتخاب داشته باشید. این ویژگی زیبایی شناختی مهم نیز از مزایای چمن مصنوعی است. در حالی که زمین خاکی معمولی معمولاً قرمز و زمین چمن همیشه سبز است، گزینه های زیادی برای چمن مصنوعی وجود دارد.

گزینه های رنگی در قسمت روشن تری از طیف رنگ قرار دارند زیرا کنتراست زیاد با توپ تنیس و رنگ زمین باعث تشخیص توپ گوی کوچک زرد می شود.

اگر یک زمین تنیس با نگهداری آسان، دوست با بدن و با کیفیت بالا که هزینه ساخت آن نیز کم است می خواهید، پس چمن مصنوعی مناسب شماست!

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()