سبد خرید 0

مشخصات مهم پارکت ایزوفام

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 24 تير 1399 در ساعت 9 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مشخصات مهم پارکت ایزوفام

پارکت یکی از جدیدترین متریالها و انتخاب ها برای پوشاندن کف اتاق یا سالن می باشد که در سال های اخیر در بین طراحان دکوراسیوان داخلی و مردم شیک پسند؛ جای خوبی باز کرده است. اینکه برای ایجاد هارمونی بهتر در ساختمان و دیده شدن نمای کف از چه پارکتی استفاده می کنید اهمیت دارد. زیرا که هرچه تنوع رنگ و طرح پارکت ؛ نزدیک به کاغذ دیواری باشد جلوه بهتری به فضا می دهد. و انتخاب یک پارکت با رنگ های طبیعب و طرح چوب زیبایی محیط را دو چندان می کند. امروزه ؛ الگوبرداری از نمونه های خارجی و یا تولید محصولات با کیفیت پارکت با پیشرفته ترین امکانات و ماشین ها در دسترس تولید کنندگان داخلی است و خوشبختانه نمونه های مرغوبی از پارکت در کشورمان تولید می شود که یکی از آنها پارکت ایزوفام می باشد. ما در این مقاله سعی بر آشنا کردن شما با مشخصات و ویژگی های مهم پارکت ایزوفام داریم که به نحوی موثر شما را در انتخاب و خرید یاری دهد.

ماندگاری بالا

پارکت لمینت ایزوفام یک پارکت ایرانی است که اچ دی اف یا مغزی سفت و محکم به کار رفته در آن ساخت کاستامانو کشور ترکیه می باشد؛ پارکت ایزوفام دارای کلیک های یونیلین است که خیلی خوب چفت می شوند و بعد از نصب کاملا یکدست و مرتب و بدون درز خواهد بود. و بدین ترتیب نمای زیبایی به محیط می دهد. همچنین فشردگی و میزان چگالی بالای لایه اچ دی اف باعث جلوگیری از نفوذ مورچه موریانه و یا لانه گزینی حشرات موذی می گردد.

 پارکت ایزوفام

کلیک های قفل دار

کلیک های پارکت ایزوفام دارای قفل هستند و بدون چسب به هم متصل می شوند. از نظر دوام و ماندگاری در رده بالایی از کیقیت و دوام قرار می گیرند. و به راحتی چفت می گرند.

ضد خش و ساییدگی

پارکت ایزوفام در مقابل ساییدگی و خراش خوردگی، بسیار مقاوم است. این یک ویژگی عالی برای پارکت محسوب می شود چرا که امکان کشیده شدن یک وسیله نوک تیز به روی سطح همیشه وجود دارد و یا حتی راه رفتن با کفش های پاشنه بلند یا کشیده شدن میز روی کف می تواند ساییدگی و خش ایجاد کند. اما به لطف کیفیت این پارکت زیبا شما به آسودگی می توانید آن را برای هر محیط شلوغ و پررفت و آمدی تهیه کنید. پارکت ایزوفام در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و اشعه UV نیز مقاوم است و تغییر رنگ نمی دهد. بنابراین در سالن ها یا اتاق هایی که در ساعت های زیاد در معرض نور آفتاب هستند؛ هم می تواند به خوبی ایفای نقش کند. به علاوه دربرابر گرما مثل آتش سیگار هم مقاوم است.

استاندارد ها

یکی دیگر از مشخصات مهم پارکت ایزوفام این است که در دو استاندارد AC3 و AC4 عرضه می شود، بدین شرح که: کد رنگهایی که با عدد ۱ شروع می شوند دارای استاندارد AC3 و کد رنگهایی که با عدد ۲ شروع می شوند دارای استاندارد AC4 می باشند. لازم به توضیح است که کاربری هر دسته کد با یکدیگر فرق دارد از این رو کد AC3 مناسب واحدهای مسکونی و AC4 مناسب فضاهای تجاری و مکان های عمومی مثل بیمارستان و پاساژ است که در آنجا تردد و عبور و مرور بیشتری می شود. این رتبه بندی از پارکت ایزوفام می تواند فشار رفت و آمد را به خوبی تحمل کند.

AC1: رتبه بندی AC1 برای استفاده مسکونی با ترافیک متوسط مانند اتاق ها یا اتاق خواب استفاده شود بهتر است.

AC2: رتبه بندی AC2 برای استفاده مسکونی با ترافیک عمومی مانند اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری، راهروهای داخلی مورد توجه قرار می گیرد.

AC3: رتبه بندی AC3 برای پوشاندن کف واحدهای مسکونی با ترافیک سنگین مانند راهرو ورودی یا آشپزخانه مناسب است.

رتبه بندی AC4: AC4 برای پوشاندن کف واحدهای تجاری با ترافیک عمومی مانند اتاق های هتل، اتاق های کنفرانس، دفاتر کوچک اندازه بیشتر مناسب است.

 

تنوع طرح و رنگ

 یکی دیگر از مشخصات و ویژگی های مهم پارکت ایزوفام داشتن تنوع زیاد در طرح و رنگ است که مطابق با آخرین فن آوری اروپا تولید می شوند. چنانچه جز دسته افراد مشکل پسند هستید که انتخاب پارکت برایشان خیلی راحت نیست نگران نباشید، پارکت ایزوفام به خوبی توانایی جلب نظر شما را دارد. اگر به دنبال انتخاب طرح های منحصر بفردی از شیارها و گره ها در چوب هستید به سراغ پارکت شرکت ایزوفام بروید.

 

تمیز کردن آسان

احتمال ریخته شدن نوشیدنی ها و یا مایعات روی سطح پارکت وجود دارد و رطوبت در طول مدت زمان زیاد به پارکت آسیب می رساند بنابراین رمز نگهداری موفق از پارکت ایزوفام خشک نگهداشتن آن است.

پارکت لمینت ایزوفام را می توان به آسانی با یک تی نمدار تمیز کرد اما اگر بخواهید بهتر تمیز بماند  و اثری از لکه ا بر جای نماند؛ باید ابتدا مقدار کمی آب را روی کف محیط اسپری کنید و سپس با تی حوله ای خشک آن را تمیز نمایید تا آب اضافی جذب تی شود.

 

لغزنده نبودن

 سطح پارکت لمینت ایزوفام لیز نیست و احتمال سرخوردگی روی آن ها وجود ندارد. مضاف بر این؛ تایل های لمینت با طراحی علمی و پیشرفته بدون درز کنار هم قرار می گیرند که سطحی صاف و مقاوم در برابر گرد و غبار ایجاد می کنند.

 

دوستدار محیط زیست

به طور کلی ثابت شده است که انواع خاصی از روکش ملامین می توانند در طولانی مدت خطرات سلامتی و بیماری ایجاد کنند. همانطور که توسط وزارت بهداشت، درمان و مراقبت بریتانیا گزارش شده است  مقادیر زیادی فرمالدئید مورد استفاده در محصولاتی مانند پارکت لمینت می تواند تهدیدی جدی برای سلامتی باشد.اما خوشبختانه؛ جای نگرانی نیست و پارکت لمینت Isofam دارای استاندارد E1 است که حداقل میزان انتشار فرمالدئید را در نظر می گیرد و خطرات سلامتی را ایجاد نمی کند.

 پارکت ایزوفام

مشخصات فنی

 پارکت لمینت ایزوفام: HDF : ترکیه - تولید ایران

ضخامت پارکت لمینت ایزوفام : ۸ میلی متر

سطح پوشش هر بسته : 1.9608 متر مربع

تعداد بسته ها در هر پالت :۶۰

 

نحوه نصب

نصب پارکت ایزوفام خیلی راحت است. ابتدا کف را تمیز کنید. هر نوع رنگ ، موم ، درزگیر ، چسب و بقایای آن را بردارید. قبل از شروع نصب کفپوش پارکت مطمئن شوید که کف زیر آن کاملاً خشک است. در صورت نیاز حتما از سم پاشی برای حشرات و یا سوسک غافل نشوید. سطح زیرین را هموار کنید. ممکن کفپوش قبلی یا سرامیک ها شکستگی داشته باشند اگر امکان ترمیم شکستگی هست آن را با سیمان را یپوشانید تا سطحی صاف به دست آید. با چند میلی متر فاصله از دیوار شروع به چیدن کنید.

توصیه:

یک نصاب حرفه ای خوش سلیقه و تمیزکار انتخاب کنید . حتما قبل از هر کاری سطح زیرین را به بهترین شکل  مناسب نصب پارکت ها می کند و هرگونه اقدامی نظیر برداشتن کف قبلی و یا پوشاندن شکستگی ها با سیمان را انجام می دهد و اصطلاحا زیرسازی مناسب می کند.

امکان خرید پارکت ایزوفام از شرکت و یا فروشگاههای معتبر به صورت حضوری و یا سفارش اینترنتی هست. همچنین کارشناسان ایزوفام در انتخاب رنگ و طرح مناسب شما را یاری خواهند داد و یا اگر در اندازه گیی دچار مشکل هستید کافی است کل فضا را به صورت نقشه ترسیم کنید تا آنها اندازه دقیق و میزان متراژ مورد نیاز محیط شما را محاسبه کنند.

برای خرید پارکت ایزوفام  میتوانید با همکاران فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()