سبد خرید 0

مزایا و معایب موکت تایل

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 5 خرداد 1400 در ساعت 16 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگرچه این طور به نظر می رسد که کمی قدیمی باشد ، اما امروزه بسیاری از مشاغل و صاحبان خانه در حال امتحان کفپوش هایی با نتایج خوب هستند. امروزه تعداد بی شماری موکت در دسترس است و به طرز شگفت انگیزی با مزایای زیادی همراه است .
موکت های تایل مربع های مخصوصی از موکت ها هستند که به روشی مشابه موکت های معمولی ساخته می شوند. بعضی از موکت ها با استفاده از چسب به کف می چسبند ، در حالی که بعضی دیگر میخ می شوند یا منگنه می شوند. این گزینه موکت تایل به گونه ای طراحی شده است که به راحتی پایین می آید و اغلب از آن با رنگهای مختلفی که در الگوهای موزاییک وجود دارد استفاده می شود تا ظاهر منحصر به فردتری ایجاد کند. گرچه ظاهر موکت تایل را همه دوست ندارند ، اما این یک نوع کفپوش فرش قوی است که امروزه با سبک جدیدی که دارد بسیار رایج است.
درست است که موکت های تایل برای همه مناسب نیست و افراد بسیاری علاقه مند به این نوع موکت تایل نیستند که شبیه کاشی می ماند، اما در مورد این نوع کفپوش ها نیز موارد بسیاری وجود دارد که دوست دارند و آن را می پسندند. در ادامه لیست کاملی از مزایا را بخوانید تا بدانید دقیقاً چه انتظاری از این نوع موکت تایل دارید.

مزایا موکت تایل :


نصب ساده و سریع_محصول با دوام_تعمیر و نگهداری اساسی_دارای انواع متفاوتی است.


نصب ساده و سریع


اگر به دنبال نصب سریع و آسان موکت تایل هستید ، کاشی بهترین راه برای استفاده است. وقتی نوبت به نصب موکت می رسد ، کاشی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است. آنها خیلی سریع و راحت پایین می آیند و برای سادگی طراحی شده اند. از آنجا که کاشی های موکت تایل از نظر اندازه کوچک طراحی شده اند ، حمل آنها آسان است و در هر کجا که لازم باشد قرار می گیرند. این بسیار ساده تر از حمل رول های بزرگ انواع موکت پهن است. موکت های تایل در هنگام نصب نسبت به سایر کفپوش های دیگر با سرعت بیشتری پایین می روند و اطمینان از صاف و یکنواخت بودن کف نیز احتیاج به مهارت چندانی ندارد.


بسیار بادوام


یکی دیگر از مزایای بزرگ موکت های تایل ، دوام آنها است. این گونه های موکت در طول زمان بسیار خوب نگه داشته می شوند و می توان روی آنها حساب کرد تا سال ها بتوان از آن ها استفاده کرد در صورتی که سایر انواع موکت زود فرسوده می شوند.موکت تایل سنگین است و برای دوام بالا ساخته شده است .زیرا بیشتر آن برای استفاده در مشاغل پر بازدید طراحی شده است. کاشی ها نه تنها سخت و طاقت فرسا هستند و با گذشت زمان واقعاً خوب نگه داشته می شوند ، بلکه در صورت آسیب دیدن یک یا چند عدد نیز قابل تعویض هستند. مشاغل یا صاحبان خانه می توانند با حفظ ظاهر کلی موکت ، یک کاشی دوتایی عوض کنند که این یک مزیت بزرگ نسبت به انواع موکت های اتاق است.


نگهداری ساده


نگهداری یک موکت استاندارد کاری به نسبت دشوار است و می تواند برای مشاغل یا صاحبان خانه طاقت فرسا باشد. نگهداری از موکت تایل هر چند کمی راحت تر است. نگهداری از موکت تایل همان استفاده از جارو و جاروبرقی منظم برای از بین بردن گرد و خاک است. هر از چندگاهی می توان کاشی را شستشو داد یا با شامپو پاک کرد تا لکه های داخلی آن پاک شود و هم چنین آلودگی های آن کاملاً پاک شود. حتی اگر لکه های جدی برای مقابله وجود داشته باشد ، می توانید یک کاشی یا دو کاشی بیرون بیاورید ، آنها را کاملا بشویید و سپس آنها را در موقعیت خود قرار دهید.


تنوع زیاد


یکی دیگر از مزایایی که بسیاری از مردم در مورد موکت تایل به آن فکر نمی کنند ، تنوع ظاهری است که آنها را منحصر به فرد کرده است. با استفاده از چند رنگ مختلف در یک اتاق می توانید به ظاهر دلخواه خود برسید. الگوها ، موزاییک ها و ترکیبات خاصی از رنگها را دقیقاً برای سبکی که دنبال آن هستید ، ایجاد کنید. انجام این کار با انواع دیگر موکت ها بسیار دشوارتر است. اگر شما به موکتی علاقه مند هستید که رنگ های مختلفی را داشته باشد، موکت تایل راهی ساده برای دستیابی به اهداف شما است.


معایب موکت تایل


گرچه موکت های تایل مزایای زیادی دارند و این مزایا آنها را به یکی از ایده آل ترین انواع موکت تبدیل می کند ، اما معایب واقعی نیز وجود دارد. این بدان معنا نیست که شما نباید از موکت تایل برای کف خود استفاده کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که قبل از تصمیم نهایی در مورد استفاده از آنچه که از انواع کفپوش انتظار دارید را درک کرده اید.
لبه ی آن در جدال و درگیری با سایر اجسام است_خطر بد شکل شدن_ظاهری شکسته


فرسوده شدن و شکستن


هنگام کار با موکت های تایل، یکی از خطرات عمده ای که متحمل می شوید این است که ظاهر کف شکسته است. با فرسوده شدن کاشی ها ، شما دچار فرسودگی خواهید شد. این امر می تواند باعث شکسته شدن کل کاشی ها یعنی بیش از یک تکه کاشی شود. به همین دلیل برخی افراد دوست ندارند از انواع موکت تایل استفاده کنند. بسیاری از صاحبان خانه و صاحبان مشاغل هنگام سرمایه گذاری در موکت های تایل با کیفیت زیاد مشکل زیادی با این قضیه ندارند. فقط مهم است که بدانید پس از نصب موکت های تایل، خطر شکستگی وجود دارد که باید با آن کنار بیایید.


خطر بد شکل شدن


بیشتر موکت های تایل استاندارد دارای پشتی لاستیکی هستند. این همان چیزی است که آنها را بسیار مقاوم در برابر رطوبت می کند. به طور معمول این یک حسن خوب است ، اما می تواند برخی از مشکلات را نیز ایجاد کند. اگر تصمیم دارید از موکت تایل استفاده کنید ، این احتمال وجود دارد که کاشی ها تغییر شکل داده و به شکلی عجیب یا تاب خورده در بیایند. به این دلیل که پشتی لاستیکی ممکن است تاب بخورد. این اغلب به دلیل درجه حرارت شدید اتفاق می افتد، اما در بعضی موارد نادر نیز می تواند پس از نصب نیز رخ دهد. تغییر شکل کاشی ها خود با تمیز کردن با آب در طول زمان امکان پذیر است ، بنابراین مراقب باشید که کاشی ها خیلی مرطوب نشوند و آنها را در فرم مناسب نگه دارید و اگر کاشی های شما به درستی شکل گرفته باشد احتمالاً این مسئله را تجربه نخواهید کرد.


ظاهری شکسته تر


مسئله نهایی این است که کفپوش ها به احتمال زیاد ظاهری شکسته یا جدا از هم دارند. این همان چیزی است که در مدل موکت های تایل می توانیم ببینیم ، و اگر ظاهر موکت های تایل برای شما مهم نیست ،پس اهمیتی ندارد پس از نصب موکت ، کف شما چگونه به نظر برسد. فقط لازم است به خاطر داشته باشید که هنگام نصب موکت تایل ،موکت ما یکدست و صاف به نظر برسد.
حتی اگر از رنگ و سبک یکسانی از کاشی ها استفاده کنید ، به احتمال زیاد کفپوش ها به خوبی رول کامل کنار هم قرار نخواهند گرفت. اگر با انواع موکت تایل آشنا باشید و از نظر ظاهری هم با آن ها مشکلی نداشته باشید، این مسئله مشکلی ایجاد نخواهد کرد ، فقط مطمئن شوید که قبل از نصب کاملاً از ظاهر آن لذت می برید و مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.


جمع بندی


موکت های تایل دارای مزایای فراوانی هستند ، اگرچه معایبی نیز دارند. با تمام این اطلاعات می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید روی این نوع موکت سرمایه گذاری کنید یا خیر. اگر تصمیم گرفتید که موکت تایل را در خانه یا محل کار خود می خواهید استفاده کنید ، کمی وقت بگذارید تا با انواع مختلف موکت آشنا شوید و بفهمید کدام یک برای نیازهای شما بهتر است و کدام یک نیست. وقت خود را برای انجام تحقیقات مناسب ، سرمایه گذاری در محصولات با کیفیت بالا اختصاص دهید و از کمک برای مراجعه به متخصصان نترسید. اینگونه است که شما در نهایت با یک موکت زیبا روبرو خواهید شد که با مرور زمان از بین نمی رود و فرسوده نمی شود و همچنین زیبا به نظر می رسد.

 

مای دکوری :



فعالیت مای دکوری از سال 1382 در قالب دو فروشگاه دکوراسیون داخلی آغاز شد. پس از 8سال فعالیت در بازار سنتی بر آن شدیم که در فضای مجازی فعالیت خود را گسترش دهیم. علاقمندان به دکوراسیون داخلی در بازار کونونی به تهیه و خرید پارکت لمینت و کاغذدیواری به نازلترین قیمت نیاز ویژه ای دارند. فروشگاه مای دکوری به نیازهای فعلی مصرف کنندگان در طراحی دکوراسیون داخلی واقف بوده و با احترام به سلایق مصرف کنندگان مجموعه ای از بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در قالب فروش پارکت لمینت ، کاغذدیواری ، کفپوش ، موکت ، سقف کاذب ، انواع پرده لووردراپه ، شید ، زبرا ، پاراوان در کنار یکدیگر قرار داده تا هر کاربر با هر سطحی از اطلاعات بتواند محصولی را با بهترین کیفیت و قیمت ، انتخاب و اقدام به خریدی هوشمندانه نماید. هدف ما از راه اندازی فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی رساندن محصولات به مشتری به صورت مستقیم(حذف واسطه ها) و با هزینه کمتر و سرعت ارسال بیشتر می باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()