سبد خرید 0

تازه سازی خانه با بودجه شما

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 15 آذر 1399 در ساعت 0 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

7 روش سریع و آسان برای تازه سازی خانه با بودجه شما

دکوراسیون خود را بدون صرف هزینه زیاد تغییر دهید

 

در یک زمان خاص، بیشتر ما این احساس را داشته ایم که وقتی به محیط خانه خود نگاه می کنیم دیگر از فضای داخلی آن راضی نیستیم و الهام نمی گیریم. شاید چند ترفند را امتحان کرده باشید اما مانند گذشته تازه و نو به نظر نمی رسد یا ممکن است رنگ دیواری که قبلاً دوست داشتید، برایتان خسته کننده یا قدیمی شده باشد.

صرف نظر از دلایل خاص شما، تقریباً اجتناب ناپذیر است که در برخی از مواقع احساس آمادگی می کنید تا با به روزرسانی های جدید و الهام بخش، خانه خود را تازه کنید. با این حال گاهی اوقات بودجه ما به اندازه انگیزه ای که برای تغییر داریم نیست.

خوشبختانه تعداد کمی از به روزرسانی های داخلی وجود دارد که با صرف هزینه یا زمان بسیار کم از شما، تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد. اگر آماده هستید که دوباره عاشق خانه خود شوید حتماً به روزرسانی های داخلی زیر را به لیست کارهای خود اضافه کنید.

1-    برخی از وسایل خود را جایگزین کنید

 تازه سازی خانه با بودجه شما

واقعاً شگفت آور است که شیرآلات، لوازم خانگی و حتی دستگیره های درب چه تفاوتی می تواند در زیبایی کلی ایجاد کنند. همچنین گزینه های شما برای این کار هم بی پایان و هم مقرون به صرفه است.

می توانید مانند این شکل دستگیره های برنجی مرسوم و  شیر آب چند قسمته اضافه کنید. می توانید دستگیره های سرامیکی طرح دار را به جای نوع استاندارد آن اضافه کنید یا می توانید بخش های فلزی را ادغام کرده و مطابقت دهید تا جلوه هایی از زیبایی بصری اضافه کنید. همانطور که گفتیم این امکانات بی پایان هستند.

2-    یک دیوار طرح دار اضافه کنید

 تازه سازی خانه با بودجه شما

دیوار طرح دار راهی عالی برای ایجاد یک تغییر اساسی بدون صرف وقت و تلاش زیاد است و البته این کار مهارت ویژه ای در مجلل تر و پویاتر نشان دادن فضای شما دارد.

الگویی شاداب را در نظر بگیرید مانند این الگو یا می توانید یک دیوار را به رنگ دلخواه خود نقاشی کنید. اگر نگران هستید که ممکن است پشیمان شوید، در نظر داشته باشید که تعداد زیادی گزینه زیبای کاغذ دیواری برای جابجایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

3-    قاب و پرده های پنجره خود را به روز کنید

 تازه سازی خانه با بودجه شما

اگر اتاق شما یک مانند عکس بالا است، تغییر برای پنجره شما تغییر دادن قاب است. بنابراین این یک حرکت فوق العاده ساده است که می تواند نمای فضای شما را کاملاً متحول کند.

به علاوه گزینه های واقعاً بی پایانی وجود دارد. شما می توانید پرده های شفاف یا مجموعه ای از پرده های رومی را انتخاب کنید و یا می توانید هر دو را برای تغییر پنجره خود ترکیب کنید.

4-    کوسن های خود را عوض کنید

 

تازه سازی خانه با بودجه شما

کوسن ها اساساً برای اتاق نشیمن شما نوعی آرایش هستند. بسته به روحیه خود و فصلی که در آن هستید می توانید آنها را عوض کنید. تأثیر این کار کم نبوده و می تواند تغییر دهنده باشد.

اگر فضای شما کمی کسل کننده است چند بالش با رنگ های زنده اضافه کنید تا باعث ایجاد اثر بیشتری شود. اگر به سمت زیبایی شناسی حرکت می کنید، افزودن بالش هایی با رنگ و بافت های ارگانیک مانند اینها راهی عالی برای انجام این کار است.

5-    یک قالیچه جدید بیاورید

تازه سازی خانه با بودجه شما 

فرش ها توانایی خاصی در افزودن گرما و تعریف به فضاهایی که در آن قرار می گیرند دارند. بنابراین اگر می خواهید فضای خود را دوباره تعریف کنید هیچ راهی بهتر از افزودن فرش یا قالیچه جدید به منطقه وجود ندارد.

مطمئناً رنگ ها و الگوهای فرش مهم است؛ اما نحوه قرار دادن فرش نیز تأثیرگذار است. در این فضا، فرش به صورت مورب گذاشته شده است که باعث ایجاد تحرک و علاقه بصری بیشتری می شود.

6-    به دیوارهای خود حس عاشقانه ببخشید

 تازه سازی خانه با بودجه شما

دیوار طرح دار تنها راهی نیست که بتواند به شما کمک کند فضای خود را احیا کنید. دیوارهای شما مملو از امکاناتی برای تازه شدن است.

شما می توانید با مهارت، چند قفسه شناور را به دیوار نصب کرده و برخی از اشیاء مورد علاقه خود را به نمایش بگذارید، یک قطعه بزرگ هنری اضافه کنید یا مانند این چیدمان زیبا، دیواری به صورت یک گالری شیک و پیچیده ایجاد کنید.

7-    ملافه های خود را عوض کنید

 تازه سازی خانه با بودجه شما

تختخواب اساساً مرکز اصلی اتاق خواب شما است. بنابراین اگر می خواهید زندگی بیشتری به طراحی اتاق خواب خود ببخشید، هیچ راهی بهتر از نوسازی ملافه ها برای این کار وجود ندارد.

از یک تخت خواب دنج و تزئین شده با پتوهای بزرگ و راحت گرفته تا اضافه کردن اجزایی با رنگ های شاد و بافت های جذاب مانند این طرح، گزینه های شما در این قسمت فقط با سطح تخیل شما محدود می شود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()