سبد خرید 0

بهترین پارکت لمینت ایرانی

10 / 10
از 3 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 10 اسفند 1398 در ساعت 14 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

بهترین پارکت ایرانی چیست؟
پارکت لمینت چیست؟
در سال های اخیر انبوه سازان و طراحان دکوراسیون داخلی در جهت ارتقاء سطح کیفی ساختمان ها با متریال های گوناگونی روبرو بوده اند که از هر کدام از این محصولات در قسمتی از آپارتمان ها کاربرد دارند. برای مثال محصولاتی مثل سقف کاذب پی وی سی و سقف کاذب کشسانی و سقف کاذب 60 در 60 ، در قسمت سقف ساختمان ها کاربرد دارند و در رابطه با سقف دست طراحان باز است. در مثالی دیگر می توانیم به پوشش های دیوار مثل کاغذدیواری ، دیوارپوش پی وی سی ، متریال های سه بعدی ، نقاشی با رنگ و کامپوزیت ها اشاره کنیم که امکان تلفیق این متریال ها باهم نیز وجود دارد.
اما در این مقاله میخواهیم به بحث و بررسی تخصصی متریال کف برای محیط بپردازیم. کفسازی یکی از مهمترین قسمت های طراحی در دکوراسیون می باشد که اصولا در انتهای امور طراحی انجام می شود. در این زمان سازندگان در بین انواع سنگ ها ، سرامیک ها ، کفپوش ها و پارکت لمینت ها قرار میگیرند و با توجه به مزایا و معایب هر کدام از این محصولات ، با توجه به طراحی محیط خود یکی از این متریال ها را انتخاب می کنند.
برای مقایسه هر گروه از کالا ها باید جوانب مختلف آنها را باهم قیاس کنیم ، یکی از این ابعاد قیمت محصول و دیگری سرعت اجرا و راحتی در نصب میباشد.
سهولت در اجرا
در بعضی از این متریال ها نسبت سختی در اجرا کمی بالا و دشوار است به گونه ای که اول از همه وزن خود متریال برای حمل و نقل وجابجایی از مرکز خرید به مکان نصب در بعضی موارد مشکل ساز شده و در مواردی مشتری نسبت به خرید این محصول تردید به خود راه میدهند. در این موارد باید بگوییم کم وزن ترین این محصولات کفپوش ها و پارکت لمینت ها هستند به نحوی که در هر متر مربع وزن کفپوش ها حدود 3 کیلو گرم و در پارکت لمینت ها حدود 6 الی 7 کیلو گرم است و در محصولاتی مانند سنگ و سرامیک این میانگین وزنی چیزی حدود 12 تا 25 کیلوگرم می باشد. از وزن مصالح کف سازی که بگذریم به مورد نصب این متریال ها میرسیم که سرعت و سهولت نصب این کفسازی ها یکی از مواردی میباشد که مشتری را ترغیب به خرید می کند. در این مورد باید بگوییم سنگ و سرامیک کمی در سرعت نصب نسبت به دیگر محصولات عقب افتاده اند ، به گونه ای که برای نصب یک مترمربع سنگ یا سرامیک از لحاظ زمانی چیزی حدود 45 تا 60 دقیقه در بهترین حالت زمان لازم داریم و این در حالی است که در مورد کفپوش ها چیزی حدود 20 دقیقه و در مورد پارکت لمینت ها حدوداً 5 دقیقه زمان لازم است. در حالت کلی باید بگوییم در رقابت بین متریال های کفسازی در مورد سهولت در اجرا ، پارکت لمینت ها و بعد کفپوش ها گوی سبقت را از بقیه محصولات ربوده اند.
قیمت
یکی از قسمت های خیلی مهم در کفسازی محیط بحث قیمت محصولات ، اجزا و اجرای آنها می باشد به گونه ای که از ابتدا باید در برآورد هزینه لحاظ شوند. در مورد کفسازی های سنگین یا همان سنگ و سرامیک ها باید بگوییم قیمت خود محصول کمی متعادل نسبت به قیمت کفپوش و پارکت لمینت ها است به صورتی که در جدول مقایسه همه در یک سطح قرار گرفته اند. اما در مرحله قیمت مصالح و اجرت اجرا سنگ و سرامیک دست برتری را به کفپوش ها و پارکت لمینت ها داده اند به گونه ای که هزینه مصالح و اجرای سنگ و سرامیک حدوداً برای هر متر مربع 50 هزار تومان و برای کفپوش و پارکت لمینت ها این محدوده قیمت بین 10 تا 20 هزار تومان است که در این مورد هم دست برتر را به کفسازی های سبک یا همان کفپوش ها یا پارکت لمینت ها داده است.
در پایان این قسمت می توان گفت که از لحاظ قیمت تمام شده متریال کفسازی میتوان با استناد بر دلایل بالا به صورت قاطع گفت که اگر کسی در مورد محصولات کفسازی تحقیق کند بی شک نتیجه آن تحقیق انتخاب پارکت و کفپوش به جای سنگ و سرامیک می باشد.
بهترین پارکت ایرانی کدام است ؟
در قسمت بالا با دلایل و شواهد موجود به این نتیجه رسیدیم که انتخاب و استفاده پارکت لمینت نسبت به بقیه محصولات کفسازی از مزایای بیشتری برخوردار است. حال به این مرحله میرسیم که چه پارکت لمینتی را انتخاب کنیم که هم با کیفیت باشد و هم قیمت مناسبی نسبت به کیفیت خود داشته باشد.
بهترین پارکت لمینت ایرانی چیست؟
وقتی برای تهیه پارکت لمینت اقدام میکنیم اول از همه در ذهن خود این جملات را میبینیم: ارزانترین پارکت لمینت کدام است ؟ یا بهترین پارکت لمینت ایرانی کدام است ؟
اما در این هنگام باید به چند مورد توجه داشته باشیم که عبارتنداز :جنس پارکت لمینت ، ضخامت پارکت لمینت ، ضد آب بودن پارکت لمینت ، درجه مقاومت روکش (AC) و قیمت محصول  ... .
ما با در نظر گرفتن همه این موارد یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم!!!
پارکت لمینت مکس فلور

پارکت لمینت مکس فلور
حتما این پرسش در ذهن شما نقش میبندد که چرا پارکت مکس فلور ؟
ما در ادامه دلایل این نتیجه گیری را برای شما بازگو خواهیم کرد:
جنس پارکت مکس فلور
امروزه در بازار های ایران محصولات پارکت لمینت با دو جنس متفاوت تولید می شوند که اچ دی اف و امدی اف می باشند. ام دی اف ها را صرفا برای تولید ملزومات دکوراسیون داخلی و نه پارکت لمینت ها به کار میبرند اما در چند سال گذشته برخی سودجویان اقدام به تولید پارکت لمینت با استفاده از ام دی اف کرده اند که بسیار نامناسب و به هیچ عنوان مورد تایید هیچ یک از کارشناسان تولید پارکت لمینت نمی باشد. اما اچ دی اف ها که از تراکم بالاتری نسبت به ام دی اف ها برخوردارند و از لحاظ مواد ترکیبی کمی متفاوت تر و سخت تر هستند بسیار مورد پسند تولید کنندگان قرار گرفته اند. پارکت لمینت مکس فلور نیز با بهره گیری از HDF با دانسیته و چگالی(تراکم) بالا که این پارکت را به صدر جدول تولید کنندگان داخلی برده است توانسته گوی سبقت را از دیگر رقبای ایرانی و یا حتی خارجی برباید.
ضخامت پارکت لمینت مکس فلور
پارکت لمینت ها را در ایران بیشتر با ضخامت های 7 ، 8 و 12 میلیمتر می توان یافت. اما بیشتر مصرف کنندگان از ضخامت 8 میلیمتر برای محیط های خود استفاده می کنند ، به همین دلیل شرکت تولیدی پارکت مکس فلور محصولات خود را با ضخامت 8 میلیمتر و ابعاد حدوداً 120 سانتیمتر طول و 19 سانتیمتر عرض برای هر تایل در دسترس مشتریان قرار داده و در هر بسته از این پارکت لمینت 8 عدد تایل وجود دارد که ابعاد و سطح پوششی حدوداً 1.84 مترمربع را برای استفاده عرضه میکنند.
پارکت ضد آب مکس فلور
در برخی موارد مشتریان با تصور اینکه ضد آب به معنی مقاومت 100درصدی در برابر رطوبت است اقدام به خرید میکنند اما باید به این دسته از علاقمندان برسانید به هیچ وجه این تصور صحیح نیست.
به دلیل اینکه مواد میانی پارکت لمینت ها همگی از مشتقات چوبی هستند پس طبیعی است که با رطوبت سازگاری نداشته باشند. اما جای هیچگونه نگرانی نیست چراکه همانطور که گفتیم مواد میانی پارکت لمینت ها این ناسازگاری را دارند و در صورتی که مانع از نفوذ رطوبت به لایه میانی بشویم تا حدودی میتوانیم بگوییم این پارکت لمینت ضد آب است. شرکت پارکت لمینت مکس فلور ، مانند خیلی از شرکت های تولیدی پارکت لمینت با آغشته کردن کلیک های هر چهار طرف تایل ها به پارافین مانع از نفوذ رطوبت به لایه های میانی پارکت لمینت شده است. در این میان به این مورد نیز باید توجه داشته باشیم که برخی از پارکت لمینت های موجود در بازار نیز بدون کلیک پارافین خورده می باشند که این امر در گذر زمان مصرف کننده را با مشکلات زیادی روبرو می کند ، از این رو پیشنهاد میشود که پارکت لمینت های دارای کلیک پارافین خورده را انتخاب نمایید که پارکت لمینت مکس فلور از این جمله محصولات می باشد.
مکس فلور پارکت لمینت AC5
یکی از مهمترین قسمت های هر پارکت لمینت لایه  رویی یا روکش آن است که مقاومت آن در برابر ضربات و نفوذ عوامل خارجی چقدر است. اصطلاحا درجه کیفی مقاومت روکش هر پارکت لمینت را با علامت AC مشخص میکنند ، عدد مقاومت ای سی هرچقدر بیشتر باشد مقاومت پارکت لمینت بیشتر است. در حال حاضر در ایران پارکت لمینت ها دارای درجه کیفی AC3 ، AC4 وAC5 هستند که مورد آخر بالاترین و بهترین نوع روکش موجود در ایران است.
پارکت لمینت مکس فلور با روکش AC5 را می توان بهترین پارکت لمینت ایرانی دانست چرا که در میان پارکت لمینت های ایرانی هیچ گزینه ای توان رقابت با این محصول را ندارد زیرا پارکت لمینت مکس فلور دارای روکش AC5 است که اولین تولید کننده پارکت با این درجه مقاومت در ایران نیز میباشد.
قیمت پارکت لمینت مکس فلور
یکی از مهم ترین قسمت ها ، یا بهتر است بگوییم مهمترین قسمت در انتخاب یک پارکت لمینت مبحث قیمت آن است که باید نسبت قیمت به کیفیت ارزنده باشد و خریدار را مجاب به استفاده از این محصول نماید. اگر شما سری در بازار پارکت لمینت زده باشید به این نکته دست میابید که قیمت های زیادی در بازار است که نسبت قیمت به کیفیت اصلا بصرفه نیست و خرید بعضی از محصولات توجیه اقتصادی ندارند. برای مثال باید بگوییم که قیمت پارکت لمینت AC3 دربازار از 80 تا 90 هزار تومان و قیمت پارکت لمینت AC4 از 90 تا 130 هزار تومان و قیمت پارکت لمینت AC5 هم حدود 150 تا 200 هزار تومان است. اما در بازار متلاطم امروزی به قیمت پارکت مکس فلور که میرسیم تمامی معادلات مارا به هم میزند ، زیرا با داشتن درجه کیفی بسیار بالا یعنی AC5 مشتری را رازی به هزینه بالا می کند اما دقیقا نکته قابل توجه ماجرا هینجاست ، جایی که شما بهترین پارکت لمینت ایرانی را با کیفیت بسیار بالا اما به قیمت بسیار پایین میخرید. قیمت پارکت لمینت مکس فلور دقیقا در بازه قیمت پارکت های ای سی 4 است ، حال آنکه این محصول با روکش AC5 و مغزی HDF با دانسیته بالا بهترین گزینه برای مصرف کنندگانی است که هم قیمت پایین و هم کیفیت بسیار بالا میخواهند.

اگر بخواهیم پارکت لمینت های مشابه این محصول را نام ببریم میتوانیم به پارکت لمینت آیدا و پارکت لمینت واریو اشاره کنیم که این موارد دقیقا مشابه این متریال نیستند ولی تا حدودی از لحاظ کیفیت ، نزدیک به پارکت مکس فلور هستند.
امیدواریم زیاده گویی نکرده باشیم و شما را در انتخاب یک محصول قیمت مناسب و با کیفیت به درستی راهنمایی کرده باشیم.

ارسال نظر

میراب رضایی :
7 1
من از پارکت مکس فلور برای چند جا استفاده کردم بسیار عالیه کیفیتش بهترین انتخابه خداییش
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()