سبد خرید 0

کیفیت پالاز موکت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 26 تير 1399 در ساعت 14 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انتخاب یک موکت مناسب و ایده آل برای محیط منزل یا محیط کار، به معنای دسترسی به دنیایی از مزایای منحصر به فرد می باشد. چگونگی عملکرد یک موکت در طول عمر مفید خود، می ­تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. اما در نهایت کیفیت موکت، تابعی از ساخت آن است. تعدادی از مهم­ ترین فاکتورهای مورد بررسی هنگام ارزیابی کیفیت موکت عبارتند از: جنس الیاف مورد استفاده، میزان تراکم، طرح و رنگ، نرمی و لطافت و همچنین دوام و مقاومت آن. علاوه بر این موارد، یک موکت خوب در عین رعایت اصول زیبایی­ شناسی، بایستی راحتی و آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد.

پالاز موکت در سراسر جهان، به عنوان یک برند با کیفیت بالا شناخته می شود و می تواند با توجه به بودجه و طراحی مد نظر شما انواع مختلفی از موکت های باکیفیت را ارائه دهد. شما با انتخاب پالاز موکت می ­توانید به تعداد کثیری از ویژگی ­های ایده­ آل دست پیدا کنید.

تضمین راحتی و ایمنی

انواع مختلف پالاز موکت، دارای راحتی و جذابیت خاصی می ­باشند که به لطف کیفیت الیاف نساجی مورد استفاده، از مفصل ­های شما محافظت کرده و احساس منحصر به فردی از شادابی و لطافت را به پاهای شما می ­بخشند.

آن دسته از موکت هایی که دارای پرزهای نرم و بلند هستند، ضخامت بیشتری داشته و جلوه ای از لوکس بودن را به محیط می بخشند. راحتی و گرمایی که به کف پا منتقل می نمایند باعث می شود تا برای فضاهای دنج داخل منزل یک انتخاب محبوب و ایده آل باشند. و آن دسته از موکت های پالاز که دارای پرزهای کوتاه هستند نیز برای مناطق پر رفت و آمد منزل مانند راه پله ها، پادری ها و اتاق های غذاخوری مناسب تر بوده و برای این گونه مناطق توصیه می شوند، چرا که مقاوم تر بوده و سایش آن ها به کندی اتفاق می افتد.

 پالاز موکت

بهداشت و تمیزی طولانی مدت

پالاز موکت به لطف توانایی آن در کاهش گرد و غبار ریز موجود در محیط، تأثیر مثبتی بر روی آب و هوای منزل شما خواهد داشت و جزو آن دسته از موکت هایی می باشد که کمترین میزان پرز را تولید نموده و در هوای محیط پراکنده می نمایند، شاید به جرئت بتوان گفت که در این مورد هرگز همچین اتفاقی رخ نخواهد داد. بنابراین از این جهت، تاثیر مثبتی نیز بر روی سلامتی شما خواهند داشت. تمیز نمودن آن ها با استفاده از روش­ های مختلف شستشو همچون مکش ساده، خشکشویی و غبار روبی بسیار آسان بوده و به دلیل مقاومت نسبتاً مناسبی که این موکت ­ها در برابر لکه شدن و آلودگی ­ها دارند، هزینه­ های نگهداری را برای شما به میزان چشمگیری کاهش خواهند داد.

مکان هایی در منزل، مانند حمام، آشپزخانه و اتاق خواب، مکان هایی هستند که کفپوش آن ها مستعد لکه دار شدن می باشد. شما می توانید یکی از موکت های مخصوص پالاز را برای این مناطق انتخاب نمایید که با توجه به الیاف مورد استفاده در آن، بتواند به میزان چشمگیری در برابر رفت و آمدهای زیاد و لکه دار شدن زندگی روزمره ی خانواده مقابله کند.

 

 پالاز موکت

عایق حرارتی و صوتی

یکی از ویژگی­های مهم یک موکت ایده آل این است که با داشتن ضخامت مناسب و استاندارد، ضرب پای افراد را گرفته و صدای ضربات پا را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. پالاز موکت از ظرفیت عایقی بسیار خوبی برخوردار بوده و تقریبا صدای پا را تا حدود 90 درصد کاهش می ­دهد و به تبع آن باعث بهبود و حفظ تعادل صدا در محیط اطراف می­ شود. این موضوع همچنین بر کاهش کلی استرس فرد نیز تأثیرگذار می ­باشد، چرا که علاوه بر عایق صدا، عایق حرارت نیز بوده و به حفظ دمای بدن و کاهش هدر رفت انرژی نیز کمک شایانی می­ کند.

دارای طرح هایی خلاقانه و متناسب با انواع سلیقه­ها

شما امکان انتخاب، بین انواع گوناگونی از طرح ­ها را در پالاز موکت دارا می­ باشید و قادر هستید تا محیط منزل خود را با ظرافت و تنوع و با توجه به چیدمان و دکوراسیون موجود، تجهیز نمائید. برای اتاق خواب کودک، اتاق والدین، محیط هال و سایر بخش­ های منزل می ­توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در واقع شما با انتخاب رنگ و طرح مناسب برای فضاهای داخلی منزل خود، می ­توانید ترکیب جالبی از فانتزی و سبک شخصی ­تان را تلفیق نمائید. طرح های پالاز موکت به گونه ای می باشد که تمامی سلیقه ها را پوشش داده و علاوه بر محیط منزل در سایر فضاهای بیرونی، محیط های کاری، اداری و هتل ها نیز قابل استفاده می باشند.

سهولت در جای ­گیری و مقاومت در برابر فرسودگی و زمان

سهولت قرار گرفتن روی کفپوش یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌های پالاز موکت، به همراه با سازگاری کامل آن با هر فضا و سطح می ­باشد. موکت های پالاز، متناسب با سطحی که قرار است موکت شود، قابلیت تغییر ابعاد داشته و جداسازی آن از سطح بسیار آسان می ­باشد. انواع موکت ­های پالاز در برابر گذر زمان و فرسودگی­ مقاوم بوده و از این جهت با درصد اطمینان بالایی قابل ضمانت می ­باشند.

فضاهای بیرونی مشخصاً میزان رفت و آمد بیشتری را نسبت به فضای داخلی منزل دارا می باشند، بنابراین فاکتور مقاوم بودن در برابر فرسودگی و جذب کمترین میزان آلودگی، در این موکت ها از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. با انتخاب موکت های پالاز که مخصوص مکان های پر رفت و آمد طراحی و تولید شده اند، با اطمینان خاطر می توانید به این ویژگی مهم دست پیدا کنید.

احترام به محیط زیست

مواد مصرفی مورد استفاده جهت تولید موکت ­های پالاز، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. این مواد تا جای ممکن اکولوژیک بوده و کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می نمایند. در تولید این موکت ­ها تا جای ممکن سعی بر آن بوده است تا از مواد ضد حساسیت و مرغوب استفاده شود، چرا که به طور مستقیم با سطح بدن افراد در تماس می باشند. این موکت ­ها در صورت نگهداری مناسب توسط مصرف کننده،  قابل بازیافت بوده و به عبارتی می توانند برای همیشه دوام آورند.

 پالاز موکت

جهت مشاهده محصولات  و خرید پالاز موکت می توانید از طریق تماس با ما با واحد فروش در ارتباط باشید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()