سبد خرید 0

پاراوان چوبی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 4 آبان 1398 در ساعت 14 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

در چند دهه اخیر که محیط های مسکونی کم کم از متراژ های بالا به متراژ های پایین تر نزول پیدا کرده است مشکلاتی گریبانگیر مردم شده که از جمله این مشکلات کمبود جا میباشد.

در این هنگام ابتکار عمل طراحان و سازندگان به کمک مصرف کننده می آید که از کمترین فضا بیشترین کاربرد را داشته باشند. یکی از این ابتکار عمل ها ساخت دیوار های متحرک میباشد که در مواقع لزوم بتوان آنها را جابجا کرد و از مکانی به مکان دیگر برد. مثلا یکی از کاربرد های این دیوار ها که اصطلاحا پاراوان چوبی یا پارتیشن متحرک مینامند اینست که روبروی درب ورودی آپارتمان ها قرار میدهند تا زاویه دید از جلوی درب منازل به درون خانه ها را کاهش دهند و پوششی برای فضای داخلی ایجاد کنند. یکی دیگر از کاربردهای پاراوان چوبی را میتوان ایجاد پوشش برای آشپزخانه ها دانست. در چند ساله اخیر که سازندگان ساخت آشپزخانه هارا به صورت اُپن در دستور کار خود قرار داده اند در بعضی موارد نیاز پیدا میکنیم که پوشش آشپزخانه را افزایش دهیم تا فضای آشپزخانه از نقاط دیگر آپارتمان قابل دید نباشد. در این هنگام میتوانیم از پاراوان چوبی جهت افزایش پوشش آشپزخانه استفاده کرد.

پاراوان چوبی

انواع پاراوان چوبی


پاراوان چوبی با توجه به نیاز مشتریان تولید میشود و تنوع بسیار بالایی دارند که در زیر به برخی از انها اشاره میکنیم.

1_پاراوان حصیری

یکی از انواع پاراوانها پاراوان حصیری میباشد که از چند پنل جداگانه تشکیل میشود و در مرکز هر پنل از پوشش حصیر استفاده میشود.

چهارچوب و پایه پاراوان های حصیری متشکل از ام دی اف 16 میل بوده و تولید کنندگان در صورت داشتن تاج هم از ام دی اف 3 میل استفاده مینمایند.

پاراوان چوبی

2_پاراوان تصویری

یکی دیگر از تولیدات پاراوان ها پاراوان تصویری میباشد که این نوع هم مثل حصیری دارای چهارچوب ام دی اف 16 میل بوده و تاج آن هم از ام دی اف 3 میل تشکیل میشود با این تفاوت که در مرکز پاراوان از ام دی اف 3 میل با روکش پوستر تصویری استفاده میشود.

پاراوان تصویری میتواند یک رو و یا دورو تصویر داشته باشد که این قابلیت بر اساس درخواست مشتری میباشد.

 پاراوان تصویری

3_پاراوان لیزری

یکی دیگر از انواع تولیدات پاراوان ها، پاراوان لیزری میباشد که این نوع پاراوان هم مثل بقیه پاراوان ها دارای چهارچوب ام دی اف 16 میل و تاج ام دی اف 3 میل میباشد که در مرکز پاراوان هم از ام دی اف 3 میل بهره میبرد با این تفاوت که با دستگاه لیزر طرح هایی را بر روی خود جای داده که باعث شده نوع پاراوان را پاراوان لیزری بنامند

در اکثر موارد این نوع پاراوان ها به نقش لیزری در دو طرف خود مزین شده اند.

 پاراوان لیزری

4_پاراوان سفارشی

یکی دیگر از انواع پاراوان ها پاراوان سفارشی می باشد که به سفارش مشتری با طرح و جنس دلخواه تولید میشود.در زیر چند نمونه از آنها را برای شما نمایش می دهیم.

پاراوان

پاراوانپاراوان

ارسال نظر

مریم علیدوست :
0 0
ابعاد این و قیمت اطفا
مدیریت :
0 0
پاراوان های اختصاصی به صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه شما تولید می شوند
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()