سبد خرید 0

روش کندن کاغذ دیواری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 27 شهریور 1400 در ساعت 11 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شما خانه خود را دوست دارید, بنابراین به طور مداوم در تلاش برای نوآوری و ایجاد تغییراتی در آن هستید, فراموش نکنید که یکی از روش‌های حرفه‌ای برای این منظور, استفاده از روش‌های کم‌هزینه و بسیار خلاقانه است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک خانه, دیوار است. دیوارها را می‌توان تا جایی که ممکن است با کاغذدیواری پوشانده شوند, اما پس از مدتی این کاغذدیواری قدیمی و بی‌رنگ شده و باید جایگزین شود. این جایی است که سوال مطرح می‌شود, چگونه? آیا ما می‌توانیم کاغذدیواری را از دیوار جدا کنیم? در مورد زمانی که می‌خواهید کاغذدیواری را حذف کنید چه فکر می‌کنید? کاغذدیواری هم دائمی نیست, اما قبل از این که بخواهید دیوارها را رنگ بزنید یا کاغذدیواری جدیدی بسازید, باید کارهایی انجام دهید تا کاغذدیواری کهنه را در این قسمت از دنیای مرطوب خود جدا کنید. خواهیم گفت.

برای خرید کاغذدیواری اسپرت با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

گام‌هایی برای کندن کاغذدیواری کهنه از دیوارهای خانه

حذف کاغذدیواری کهنه کاری دشوار نیست، به خصوص اگر دستورالعمل‌های ساده را زیر نظر داشته باشید، ابتدا لوازم را روی دیوار و لوازم کنار دیوار بردارید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید.برداشتن کاغذدیواری کهنه به نوع کاغذدیواری و نحوه رنگ کردن دیوار بستگی دارد. گاهی اوقات وضعیت‌هایی وجود دارند که تصمیم می‌گیرید کاغذدیواری را حذف کنید. در این مورد, شما می‌توانید کاغذ جدید را بدون ایجاد حباب و چین و چروک نصب کنید, پس اگر لازم باشد, باید دیوارها را پچ و تمیز کنیداین حال, در برخی موارد توصیه نمی‌شود که کاغذ دیواری جدید را روی کاغذ دیواری قدیمی بچسبانید, مانند زمانی که فکر می‌کنید بیش از یک لایه کاغذ روی دیوار است, یا کاغذدیواری از فویلپلاستیکی است که در این صورت کاغذدیواری به خوبی به آن نمی‌چسبد.

برای خرید دیوارپوش پی وی سی با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

نکات مهم هنگام کندن کاغذدیواری کهنه و نصب کاغذ جدید

اگر قصد دارید از کاغذ دیوای ونیل  استفاده کنید, در شرایطی که کاغذ دیواری قبلا نصب شده هم از نوع وینیل  است چسب زدن بین این دو کاغذ دیواری خوب خشک نمی شود و چسب زیر آن مرطوب می شود و شروع می کند به کپک زدن. ممکن است زمانی که کاغذ دیواری را روی دیوار می کشید احساس صدا کنید در این صورت کاغذ دیواری مناسب نیست و باید عوض شود در صورتی که قسمتی از کاغذ دیواری پاره شد از آن ساده نگذرید و برای ترمیم آن اقدام کنید. اگر می‌خواهید نقاشی کنید, باید کاغذ دیواری را بکنید.نمی توان بر روی کاغذ دیواری عمل رنگ کردن را انجام داد.

اول باید به شما بگویم که راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد و باید مشخص کنید که این روش بسته به نوع کاغذدیواری و شرایط دیوار شما مناسب‌تر است. برخی از کاغذدیواری را می‌توان به راحتی از روی دیوار بدون نیاز به آب و یا هر ماده دیگر جدا کرد در حالی که دیگران به استفاده از حلال‌های شیمیایی نیاز دارند. این که آیا دیوار آسیب‌دیده است یا نه به این بستگی دارد که کاغذدیواری چگونه نصب شده‌است یا نه. در مرحله اول باید آیتم‌های داخل اتاق را جمع کنید و یا آن‌ها را بپوشانید سپس یک پارچه یا رومیزی مناسب را روی کف اتاق پخش کنید.

کندن کاغذدیواری: مرحله دوم

در مرحله بعد از ابزار خاص برای این کار، سطح کاغذدیواری برای ایجاد سوراخ‌های کوچک روی آن کشیده شده‌است. برای ادامه، می‌توانید از سه روش برای جداسازی کاغذدیواری استفاده کنید:

برای خرید موکت با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

کندن کاغذدیواری با آب

آب یکی از راه‌حل‌ها است که اغلب اوقات کار می‌کند و باعث می‌شود کاغذدیواری به راحتی از بین برود. شما می‌توانید از یک آب‌پاش برای اسپری آب بر روی سطح دیوار استفاده کنید و یا از یک رولر مرطوب استفاده کنید. عمده کاغذ دیواری ها با آب کنده می شوند و نیاز به استفاده از مواد شیمیایی قوی برای کندن نیست مواد شیمیایی عمدتا برای سلامت انسان مناسب نیستند.

استفاده از بخار آب

در این روش آب جوش برای نرم کردن چسب بین دیوار و کاغذدیواری به کار می‌رود. حفره‌ای که قبلاً با دستگاه گفته‌شده روی سطح کاغذدیواری پیدا کردید، باعث می‌شود که بخار آب زیر کاغذدیواری روشن شود و جداسازی آن آسان‌تر شود. این کار معمولاً با پاک‌کننده بخار انجام می‌شود.

برای خرید سقف کاذب کناف با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

کندن کاغذ دیواری به کمک حلال های شیمیایی

اگر هیچ کدام از روش‌های بالا کار نکنند، بهتر است که به سراغ حلال‌های چسب کاغذدیواری بروید. این ماده شیمیایی چسب را در پشت کاغذدیواری حل می‌کند و باعث می‌شود راحت‌تر پوست بکنید. اگر متوجه شدید که راه‌حل به خوبی به کاغذدیواری نفوذ نمی‌کند، می‌توانید از یک رولر رنگ ویژه استفاده کنید و کاغذدیواری را در محلول فرو کنید.هنگامی که تمام مراحل فوق را تکمیل کردید، زمان آن رسیده که از کاغذدیواری پوست جدا کنید. آن‌ها معمولاً از کف دیوار و درز بین دو لوله کاغذدیواری شروع می‌کنند و با یک کاردک آن را انجام می‌دهند. اول، یک لبه کاغذدیواری را با یک کارد بردارید و سپس بقیه را با دست بردارید. در این مرحله، ممکن است تکه‌های کوچکی از کاغذدیواری به دیوار باقی بمانند و در این مورد جدا نشوند، در این مورد آن‌ها را با یک آب‌پاش خیس کرده و آن‌ها را با یک کاردک جدا کنید.

برای خرید پوستر با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

نتیجه گیری

کندن کاغذ دیواری روش هایم ختلفی دارد که در این مقاله چند روش برای کندن کاغذ دیواری را بررسی کردیم شما می توانید با استفاده از یکی از این روش ها به راحتی خودتان کاغذ دیواری را از روی دیوار بکنید و کاغذ دیواری جدید را نصب کنید. معمولاً هزینه نقاشی از کاغذ  دیواری و نصب آن پایین‌تر است. یک آماتور می‌تواند دیوار را رنگ بزند, اما برای نصب کاغذدیواری به یک متخصص نیاز دارید. توجه داشته باشید که اگرچه هزینه کاغذدیواری بیشتر است اما به دلیل عمر طولانی‌تر آن, هزینه شما در طول زمان بازپرداخت خواهد شد.به همین دلیلایل است که افراد در حال حاضر با توجه به افزایش روزانه هزینه ها استفاده از کاغذ دیواری مقرون به صرفه تر است و افراد بیشتر تمایل به استفاده از کاغذ دیواری دارند هر چه قدر که نصب کاغذ دیواری به فرد متخصص نیاز دارد اما کندن آن راحت است و شما می توانید به کم آب ، حلال شیمیایی یا بخار آب داغ کاغذ دیواری را از روی دیوار بکنید و برای نصب کاغذ دیواری جدید اقدام کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()