سبد خرید 0

تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری در چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 24 شهریور 1400 در ساعت 16 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در این مقاله، به تفاوت‌های بین پوسترهای دیواری و کاغذدیواری نگاه خواهیم کرد. پوستر که ما شاهد تنوع قابل‌توجهی در بازار از آن هستیم و به دلیل تنوع بالایی که دارد بسیار مورد توجه است.اما قبل از اشاره به تفاوت بین پوسترهای دیواری و کاغذدیواری، شما باید در ابتدا تفاوت های بین کاغذدیواری و پوستر را بشناسید.

بدیهی است که امروزه توجه به طراحی داخلی و دکوراسیون برای یک فضای دلپذیر بسیار خوشایند است. بنابراین تعداد زیادی از شرکت‌ها و مراکز خدمات طراحی ساخت‌وساز را می‌بینیم که با توجه به فضای موجود، شما را در داشتن یک محیط ایده‌آل همراهی می‌کنند. محیطی که علاوه بر توانایی انعکاس سلیقه شما، تا حد زیادی منعکس‌کننده حالت و حالت روحی شما است. پوستر دیواری که، با وجود سلیقه مختلف، گاهی اوقات می‌توانند تنها در یک جنبه از محیط و فضا به کار روند، اما یک عامل موثر در تنوع و عدم یکپارچگی محیط شما هستند. بدون شک یکی از مهم‌ترین عوامل طراحی داخلی استفاده از دیوارپوش ها و  پوسترهای دیواری است. برنامه‌هایی که به مشتریان خود به خاطر طراحی‌های مختلف و طیف وسیعی از رنگ‌ها انتخاب بیشتری به مشتریان خود می‌دهند متاسفانه برخی از افراد پوستر را به اشتباه مشابه کاغذدیواری می دانند در حالی که تفاوت زیادی بین پوستر و کاغذ دیواری وجود دارد.

برای خرید قرنیز PVC با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

تفاوت کاغذ دیواری با پوستر چیست؟

پوستر دیواری متفاوت از کاغذدیواری است, این تفاوت هم از نظر ماده و طرح, و پس از نصب, طراحی و الگوی روی آن معمولاً یک کپی از یک تصویر مانند تصویر یک گل است. مهم نیست که دیوار شما چگونه پوشانده شود و هیچ محدودیتی برای عرض و ارتفاع وجود ندارد, اما پوستر دیوار پس از نصب, یک تصویر بزرگ را شکل می‌دهد. دو نوع پوستر آماده و چاپی وجود دارد, پوسترهای ساخت آماده, طرح‌ها و ابعاد خاصی دارند و از چند تابلو تشکیل شده‌اند (قطعه به قطعه). بعد از نصب تمام پنل ها با هم, یک تصویر بزرگ شکل می‌گیرد. این تصویر می‌تواند چیزی باشد, مانند دید یک شهر, دریا, جنگل و … یکی از برنده‌ای برجسته در بازار, پوستر کومار, این شرکت هر ساله مجموعه‌ای از بهترین تصاویری است که معمولاً توسط موسسه نشنال جئوگرافیک منتشر می‌شود,به صورت پوستر گردآوری می‌شود; یک نوع دیگر از پوستر یک پوستر چاپی است.

در سال‌های اخیر, تکنولوژی چاپ پوستر به کشور آمده‌است و امکان چاپ پوستر در هر طراحی و ابعاد وجود دارد. پوستر چاپی انواع مختلفی از کاغذ دارد و مشتری می‌تواند نوع کاغذی و نوع طرحی که برای پوستر مد نظر دارد را سفارش دهد. هم چنین ممکن است تصاویر پرتره و عکس‌های شخصی را به پوسترهای دیواری تبدیل کنید, و تنها باید به خاطر داشته باشید که در تصویر خیلی سیاه نباید باشد, که کیفیت را کاهش می‌دهد و همچنین هزینه چاپ را دو برابر می‌کند. همچنین باید توجه داشته باشید که تصویر افقی نمی‌تواند به عنوان یک چیدمان عمودی سفارش داده شود. پوسترها در پشت چسب ندارند و باید با چسب ویژه و یک نصب‌کننده حرفه‌ای نصب شوند, چون اگر حتی یکی از پانل‌ها صدمه ببیند, ممکن نیست که یک پوستر دیواری به درستی نصب شود در انتها پس از نصب می توانید با دستمال کمی مرطوب پوستر را تمیز کنید.

برای خرید چمن مصنوعی با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

کاربرد پوسترهای دیواری

پوستر های دیواری امکان نصب در هر فضا و مکانی را دارند، به عنوان مثال شما می توانید برای یک شرکت پوستر دیواری با طرح نمای شهر را انتخاب و نصب کنید. بهترین مکان برای نصب یک پوستر دیواری، دیوار اصلی است، ببرای مثال، اگر می‌خواهید یک پوستر برای هر فضا نصب کنید، به عنوان مثال، تنها یک پوستر برای هر اتاق و تنها یک پوستر برای هر اتاق و تنها یک پوستر برای سالن پذیرایی بر روی دیوار اصلی بهترین مکان برای نصب است  . برای فضاهای کوچک، تصاویری را امتحان کنید که عمق داشته باشند. با استفاده از طراحی یک جنگل یا پنجره‌ای که به یک منظره باز می‌شود، این تصاویر فضای مورد نظر بزرگ‌تر به نظر می‌رسند، رنگ پوستر دیوار، هرچه زیباتر باشد، بهتر است از رنگ‌های سیاه و تیره خودداری کنید زیرا درز بین دو تابلو بیشتر در این پوسترها دیده می‌شود.

برای خرید سقف کاذب با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

کدام دیوار برای پوستر دیواری مناسب است ؟

خب، این اولین سوالی است که بعد از اینکه شما تصمیم می‌گیرید یک پوستر دیواری بخرید، در ذهن شما ایجاد می شود برای پاسخ به این سوال باید چند نکته را مد نظر داشته باشید.

دیواری را انتخاب کنید که ابعاد و نمای مناسب داشته باشد.

پوستر نباید در معرض کثیفی و یا رطوبت قرار گیرد.

مبل زیادی را جلوی دیوار انتخاب‌شده قرار ندهید.

 

ترکیب پوسترها و کاغذدیواری امکان پذیر است؟

اگر می‌خواهید دیوار اتاق‌خواب را تغییر دهید، می‌توانید برای مثال، دیوار پشت تخت‌خواب را با طرح پوستر دیوار مورد علاقه خود بپوشانید و بقیه دیوارها را با کاغذدیواری بپوشانید و از رنگی انتخاب کنید  که با پس‌زمینه طرح مطابقت دارد. همین روش می‌تواند برای فضای نشیمن مطب مورد استفاده قرار گیرد و تغییر چشم گیری در تزیینات داخلی ایجاد کنید.

برای خرید انواع کفپوش با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

پوستر دیواری ۳ بعدی ایجاد فضای دلنشین

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چطور می‌توانید یک فضای کوچک با تنها یک حرکت فضایی بزرگ تبدیل کنید؟ راه‌حل‌های بسیار زیادی در جهان وجود دارد که به شما کمک می‌کند فضایی بزرگ‌تر به نظر برسد، و یکی از آن‌ها استفاده از پوسترهای دیواری سه‌بعدی است. اگر طراحی مناسب و دیوار برای این کار داشته باشید، هر بار که به آن نگاه می‌کنید، بدون شک این ترفند ذهنی را فریب خواهید داد.

مقایسه بین پوستر و کاغذدیواری 

پوستر در مقایسه با کاغذ دیواری یکپارچگی بالایی دارد ، ترک نمی خورد و راحت تر از کاغذ دیواری روی دیوار نصب می شود.به علاوه پوستر هزینه کمتر و عمر بالاتری دارد. حتی برای خانه هایی که کوچک هستند می توان با نصب پوستر هایی که عمق دارند فضا را بزرگ تر نشان داد.

برای خرید موکت با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

تمیزی دیوار و ماندگاری

پوستر های از جنس PVC از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند و می‌توانند برای تمیز کردن با مواد شوینده شسته شوند. پوسترهای دیواری، اگرچه قابل شستشو نیستند، گرد و غبار کمتری نسبت به رنگ جذب می‌کنند و می توان تنها با یک پارچه مرطوب آن ها را تمیز کرد.

نتیجه گیری

در این مقاله تفوات های بین پوستر و کاغذ دیواری را بررسی کردیم.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()