سبد خرید 0

بایدها و نبایدهای انتخاب موکت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 7 مهر 1399 در ساعت 14 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بایدها و نبایدهای انتخاب موکت

 موکت ارزان

خرید موکت جدید می تواند ما را غرق در تفکر کند زیرا بسیاری از انتخاب ها و تصمیمات گوناگون وجود دارد. وقت گذاشتن، تحقیق مناسب و یافتن خرده فروش مناسب، کار را قابل کنترل می کند و شما را قادر می سازد موکتی را انتخاب کنید که سال ها برای زندگی با آن خوشحال خواهید بود.

شناخت الیاف و ضمانت ها

در مورد انواع الیاف اطلاعات کسب کنید و بفهمید کدام یک برای شما بهتر است. همه الیاف موکت ها یکسان نیستند. به عنوان مثال، الیاف طبیعی مانند پشم و همچنین الیاف مصنوعی وجود دارد که بیشتر در موکت های دیواری استفاده می شود. ویژگی های هر نوع را بدانید تا هنگام خرید، سریعاً بتوانید انتخاب خود را مشخص کنید.

تصور نکنید که نوعی از الیاف همیشه از نوعی دیگر بهتر است. هر نوع الیاف نقاط قوت خود را دارد، اما باید در نظر داشت سایر اجزای موکت نیز به همان اندازه تأثیر زیادی در عملکرد آن دارند.

درباره امتیازات و ضمانت های کارخانه سازنده اطلاعات کسب کنید. موکت به طور معمول برای بیشتر افراد یک سرمایه گذاری کلان است، بنابراین مطمئن شوید که محصولی را خریداری می کنید که متناسب با شرایط خاص شما باشد. به عنوان مثال، بسیاری از ضمانت ها شامل استفاده برای پله ها نیستند، بنابراین اگر می خواهید برای پله های خود موکت بخرید به دنبال گارانتی باشید که شامل پله ها نیز باشد. حتی اگر هرگز قصد استفاده از این ضمانت نامه ها را ندارید، بدانید ضمانت نامه ها اعتقادی را که تولید کننده به محصول خود دارد نشان می دهد. اگر ضمانت نامه پوشش طولانی یا جامعی را ارائه ندهد، این نشانگر خوبی است که تولید کننده انتظار ندارد که موکت برای مدت زمان طولانی به خوبی دوام بیاورد.

تعیین کیفیت

بیاموزید که چگونه کیفیت موکت را تشخیص دهید. لازم نیست در این زمینه متخصص شوید، اما اگر درک کلی از عوامل مختلفی که در کیفیت موکت و عملکرد آن مؤثر است داشته باشید، می توانید از انتخاب موکت اشتباه خودداری کنید.

به وزن سطح خیلی اهمیت ندهید؛ این فاکتور وزن توده موکت (که قسمت شامل پشتی نمی شود) در هر یارد مربع و اندازه گیری شده در واحد اونس است. متأسفانه تعداد زیادی از فروشندگان از وزن سطح به عنوان یک ویژگی مهم برای فروش استفاده می کنند و مشتریان را به این باور می رسانند که وزن سطحی بالاتر برابر با موکت بهتر است. همیشه اینگونه نیست و خرید موکت فقط بر اساس وزن سطح آن می تواند منجر به خرید موکتی شود که نیاز شما را برآورده نکند.

یافتن یک خرده فروش یا طاقه فروش

در اطراف بگردید و خرده فروشی را پیدا کنید که با آن راحت هستید. بسیاری از افراد هنگام خرید موکت احساس متضرر شدن می کنند زیرا کیفیت موکت همیشه بلافاصله مشخص نمی شود، بنابراین مشتریان اغلب مجبورند به فروشنده اعتماد کنند. اطمینان حاصل کنید که با یک فروشنده که احساس می کنید به او اعتماد دارید، در یک فروشگاه که می توانید تجربه مثبت داشته باشید، معامله می کنید. برای اطمینان از اینکه خرده فروش و فروشنده شما مناسب هستند، پنج سوال زیر را بپرسید:

    چه مدت است که در حال تجارت هستید؟

    این قیمت شامل چه فاکتوهایی است؟

    چه کسی آن را نصب می کند؟

    آیا شما یا نصب کنندگانتان ضمانتی دارید ؟

    آیا شما نمونه هایی از کارهاتان دارید؟ می توانم آنها را ببینم؟

تصور نکنید که یک فروشگاه بزرگ یا زنجیره ای همیشه بهترین گزینه است. آنها هزینه های کلانی را صرف پویش های تبلیغاتی می کنند که به شما این باور را می دهد که آنها کمترین قیمت یا بیشترین آگاهی را دارند اما همیشه اینطور نیست. فروشندگان موکت را با هم مقایسه کنید تا به شما در تصمیم گیری برای خرید کمک کنند.

اجازه ندهید در مورد چیزی که با آن راحت نیستید صحبت شود. از تلاش فروشنده استقبال کنید، اما اگر احساس می کنید او شما را به سمت خرید محصولی که به طور کامل از آن راضی نیستید هل می دهد، پس از او دور شوید. آنها ممکن است قلباً منافع شما را در نظر نداشته باشند.

 نظرات مختلف را پیدا کنید. ممکن است دریابید که قیمت ها از خرده فروشی به خرده فروشی دیگر به طور قابل توجهی متفاوت است، بنابراین پس از انتخاب موکت دلخواهتان از دو یا سه خرده فروشی قیمت بگیرید. اطمینان حاصل کنید که قیمت تمام شده تمام مورد نیاز شما را شامل می شود: اگر می خواهید موکت برایتان نصب شود، اطمینان حاصل کنید که تمام هزینه های نصب و مالیات در آن گنجانده شده است. اگر فقط موکت را خریداری می کنید مطمئن شوید که زیرانداز و سایر مواد مورد نیاز شما و همچنین مالیات در آن گنجانده شده است.

سعی نکنید قیمت محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر از شرکت A و شرکت B قیمت یکسان دریافت می کنید، مطمئن شوید که آنها همان موکت را با حداقل کیفیت یکسان ارائه می دهند. در غیر این صورت، به خرده فروشان فرصتی عادلانه در برنده شدن تجارت خود نمی دهید و به خودتان این مزیت را نمی دهید که بدانید قطعاً کدام یک از خرده فروش ها می تواند بهترین قیمت را ارائه دهد.

تصمیم گیری با اعتماد به نفس درباره آنچه دوست دارید.

در مورد سبکی که مناسب شما باشد تصمیم بگیرید. در حالی که صدها موکت موجود است، می توان همه آنها را در یکی از چند دسته کوچک تر تقسیم کرد. با مزایا و معایب هر سبک موکت آشنا شوید تا بدانید که آیا در خانه شما کارایی دارد یا خیر.

تصمیم خود را فقط بر اساس ظاهر قرار ندهید. انتخاب موکت بدون در نظر گرفتن جزئیات ساخت آن می تواند باعث شود موکت در طی چند سال به دلیل عملکرد ضعیف یا لکه گیری و کثیف شدن، مانند روز اول به نظر نرسد.

یک خانه را به عنوان نمونه در نظر داشته باشید! رنگ موکت در شرایط مختلف نوری متفاوت به نظر می رسد، بنابراین نوع نگاه به آن در فروشگاه ممکن است مانند آن در خانه شما نباشد. از فروشنده بخواهید نمونه ای از موکت را اگر می توانید قرض بگیرید؛ حتی اگر فقط یک قطعه کوچک باشد.

خرید عجولانه نکنید که ممکن است پشیمان شوید. اگر اطمینان ندارید که همه تحقیقات لازم را انجام داده اید و تمام سؤالات مهم را پرسیده اید، برای خرید خود تا زمانی که مطمئن نشده اید دست نگه دارید.

 

شما مشتریان محترم می توانید با اطمینان کامل از فروشگاه اینترنتی مای دکوری، بروزترین و مرغوبترین موکت ها از برندهای معتبر پالاز موکت ، موکت ظریف مصور و موکت پارس  در طرح ها و رنگ های متنوع و همچنین مناسبترین قیمت ها خریداری و نصب نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()