سبد خرید 0

انتخاب پارکت لمینت آشپزخانه

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 17 شهریور 1400 در ساعت 15 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید کفپوش پارکت لمینیت برای آشپزخانه بسیار مهم است. اگر به دنبال یک پوشش مناسب برای کف آشپزخانه هستید, خوب است بدانید که کفپوش پارکت لمینیت, بهترین کفپوش داخل آشپزخانه است. به دلیل همه انواع کفپوش پارکت لمینیت, کفپوش پارکت لمینیت, بهترین و بیش‌ترین مزایا را دارد و استفاده از آن در این فضا می‌تواند به شدت فضای شاد و مدرنی در خانه شما ایجاد کند.اما چه کاری باید برای انتخاب رنگ کفپوش لمینیت لمینیت انجام دهید؟ رنگ‌های تیره یا روشن کدام یک مناسب هستند؟برای پاسخ به این سوالات، باید با بررسی مزایا و معایب هر یک از طراحی‌ها و رنگ‌های کفپوش پارکت لمینیت، هم روشن  و هم تیره، برای رسیدن به بهترین پاسخ، گام برداریم. شما ممکن است بخواهید از کفپوش پارکت لمینیت آلمانی استفاده کنید، اما دقیقاً نمی‌دانید که چه نوع و طراحی هایی برای انتخاب و خرید وجود دارد.

اهمیت انتخاب کفپوش آشپزخانه در این است که آشپزخانه جایی برای پختن غذا, ذخیره غذا در یخچال و فریزر و در خانه‌های بزرگ محلی برای جمع شدن اعضای خانوادهاست. بنابراین می‌توان گفت که آشپزخانه قلب تپنده هر خانه است. در عین حال, راه رفتن اعضای خانواده در کف آشپزخانه نیز نکته‌ای است که نباید نادیده گرفته شود. زیباتر, قوی و بادوام این کفپوش, تاثیر بهتری بر ذهن و روح اعضای خانواده بویژه زنان خانه‌دار دارد. بنابراین باید به نکات مهم در انتخاب رنگ کف آشپزخانه توجه کنید که در اینجا به شما می‌گوییم:

کفپوش لمینیت های آشپزخانه تیره یا روشن؟

اولین مساله پوشش کف آشپزخانه، انتخاب نوع رنگ است و هر یک از این دو حالت مزایای خاص خود را دارد. چه کفپوش رنگی برای فضای خانه مناسب است؟ همانطور که گفتیم, اولین مساله این است که استفاده از کفپوش لمینیت روشن می‌تواند فضای آشپزخانه را بزرگ کند و بالعکس, با استفاده از کفپوش لمینیت تیره, فضای آشپزخانه کوچک‌تر به نظر می‌رسد. اکنون هر یک از این دو را با تفصیل و بطور جداگانه بررسی می‌کنیم:

پارکت لمینیت آشپزخانه روشن:

سطح زمین رنگ روشن را منعکس می‌کند و فضای آشپزخانه را روشن‌تر می‌سازد. چنین فضایی به نور کم‌تر از خانه (لامپ‌ها) نیاز دارد. استفاده از کفپوش پارکت لمینیت رنگی باعث می‌شود محیط آشپزخانه شادتر و بازتر به نظر برسد. اگر این را با رنگ روشن دیوارها و المان های  دیگر آشپزخانه ترکیب کنید, ترکیب درستی در انتها ایجاد می شود. البته در ترکیب و هماهنگی این دو عنصر مهم, یعنی کف و دیوار آشپزخانه مراقب باشید و از رنگ‌هایی استفاده نکنید که در تضاد شدید با یکدیگر قرار دارند. اگر می‌خواهید, می‌توانید از روان‌شناسی رنگ‌ها استفاده کنید. اما به طور کلی می‌توان گفت که ترکیب کفپوش لمینیت روشن و دیوارها و دیوارها (و حتی مبلمان) معمولاً ترکیب زیبایی را در دکوراسیون منزل ایجاد می‌کند. یکی از مزایای استفاده از کفپوش رنگی روشن در خانه, به خصوص در آشپزخانه, این است که می‌تواند به راحتی با رنگ‌های استفاده‌شده در دیگر عناصر خانه ترکیب شود.

برای خرید انواع کاغذ دیواری با کارشناسان ما در مای دکوری در تماس باشید.

پارکت لمینت آشپزخانه رنگ تیره:

استفاده از کفپوش لمینیت تیره بهترین انتخاب برای ایجاد تباین (کنتراست) در رنگ‌های آشپزخانه است. اگر می‌خواهید, می‌توانید بهترین استفاده از کفپوش لمینیت تیره را برای کف آشپزخانه بسازید و با استفاده از رنگ‌های ملایم و سبک, ترکیب خوبی در مبلمان آشپزخانه و دکوراسیون ایجاد کنید. شما حتی می‌توانید از رنگ‌های سیاه دیگری در دکوراسیون آشپزخانه برای ایجاد فضای مناسب و متنوع از نظر رنگ استفاده کنید. برای مثال, ترکیب کفپوش تیره با سفید یا خاکستری می‌تواند بسیار جالب باشد. البته, از ترکیب چندین رنگ تیره در این محیط استفاده نکنید. به دلیل افزایش رنگ‌های سیاه ممکن است فضای آشپزخانه تیره و تاریک شود.

تاثیر بالا و موثر:

اگر می‌خواهید فضای آشپزخانه تان از نظر استفاده از رنگ‌ها موثر باشد، می‌توانید از ترکیبی از رنگ‌های روشن و ملایم استفاده کنید، و اگر آشپزخانه شما باز است (آشپزخانه باز)، کنار آن، یک جداکننده برای جدا کردن فضای خاص است از تالار پذیرایی از آن استفاده کنید. این جدا کننده  می‌تواند یک کمد، یک دیوار چوبی، حتی یک میز غذا خوری و چیزهای دیگر باشد. استفاده از پارکت لمینیت های رنگ روشن سبب می شود تا آشپزخانه شما بازتر از حالت عادی به نظر بیاید.

 برای خرید موکت با کارشناسان ما در مای دکوری در تماس باشید.

البته، رنگ کاشی‌های کف لزوماً نباید یک‌سان باشد. در برخی موارد، ایجاد هماهنگی و ترکیب مناسب بین رنگ آن‌ها و دیگر اجزا و عناصر دکور آشپزخانه، بهتر است. یک رنگ روشن انتخاب کنید. برای مثال، در آشپزخانهمی توان از  کفپوش قهوه‌ای استفاده کرد، اما ردیف‌هایی از کاشی‌های کف کفپوش، یکی از رنگ‌های قهوه‌ای پررنگ و قهوه‌ای روشن باشد.

انطباق رنگ زمین و مبل

به یاد داشته باشید که رنگ زمین و وسایل آشپزخانه باید دقیقاً رنگ یکسانی داشته باشند، اما بهتر است که در برخی موارد آن‌ها از نظر رنگ و یا حداقل روشنایی رنگ‌های خود متفاوت باشند. معمولاً توصیه می‌شود که رنگ کف این محیط حداقل دو درجه روشن‌تر از رنگ لوازم آشپزخانه باشد یا بالعکس، بسیار تیره‌تر باشد، به طوری که تفاوت در رنگ تنوع چشم افرادی را تغییر می‌دهد که در آن قدم می‌زنند.

تنها از یک رنگ برای کفپوش چوب و لوازم آشپزخانه استفاده کنید وقتی که می‌توانید با پهن کردن یک قالیچه کنار بیایید. برای ایجاد چنین فضایی و ایجاد فضایی پر از رنگ‌های شاد و زیبا، می‌توانید از کفپوش لمینیت ساخته‌شده از چوب بلوط، یا چوب گردوی استفاده کنید.

 برای خرید سقف کاذب با کارشناسان ما در مای دکوری در تماس باشید.

تاثیر نور و روشنایی بر پارکت لمینیت آشپزخانه

منبع نور یک عامل مهم در فضای منزل، به ویژه در برخی مناطق مانند آشپزخانه است. به خاطر داشته باشید که رنگ اشیا زیر نوره‌ای مختلف تاثیرات متفاوتی خواهد داشت. به همین دلیل است که بعضی اوقات وقتی یک شی مانند یک لباس در یک مغازه برای امتحان کردن استفاده می‌کنید، رنگ ممکن است متفاوت از چیزی باشد که شما فکر می‌کنید به خاطر نوع قرار گرفتن آن مکان و بعد در جو نور طبیعی آن لباس رنگ کمی متفاوت از چیزی است که انتظار داشتید. این نشان‌دهنده تاثیر و اهمیت نورپردازی است. به طور کلی، همیشه به خاطر داشته باشید که رنگ‌های تیره نور را جذب می‌کنند و رنگ‌های روشن نور را منعکس می‌کنند.

 برای خرید پوستر تصویری با کارشناسان ما در مای دکوری در تماس باشید.

بهترین رنگ برای کفپوش آشپزخانه

بسیاری از متخصصان استفاده از قهوه‌ای را توصیه می‌کنند. تئوری‌ها و دلایل مختلفی برای این کار وجود دارد، از جمله این واقعیت که خود قهوه‌ای یکی از رنگ‌های ترکیبی است و استفاده از آن به همراه رنگ‌های دیگر می‌تواند یک اثر ویژه به آن مکان بدهد. قهوه‌ای هم رنگ محبوب بسیاری از مردم است و از طرف دیگر، گستره این رنگ بسیار عریض است و شما می‌توانید از نور قهوه‌ای روشن برای روشن کردن و پررنگ کردن در خانه استفاده کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()