سبد خرید 0

اصول انتخاب دیوارپوش های اداری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 24 مهر 1400 در ساعت 14 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از عوامل مهم در روند جذب و افزایش مشتری در دفاتر اداری و تجاری، توجه به دکوراسیون داخلی آن فضا می باشد. انتخاب متریال مناسب، نقش مهمی را در زیبایی محیط های اداری ایفا می ‌کند. دیوارها بخش بزرگی از فضای محیط های اداری را تشکیل می ‌دهند، بنابراین انتخاب یک دیوارپوش اداری مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه این مقاله به اصول انتخاب دیوارپوش های اداری می پردازیم.

نکات اصولی انتخاب دیوارپوش اداری 

در زیر به اصول انتخاب دیوارپوش های اداری اشاره خواهیم کرد:

• رنگ دیوارپوش اداری

یکی از مهمترین اصول انتخاب دیوارپوش های اداری، انتخاب رنگ آن است. باید گفت که دیوارپوش با رنگ ‌های تیره، فضا را کوچک تر نشان می‌ دهد و دیوارپوش با رنگ ‌های روشن، فضا را بزرگتر نشان می دهد.

برای خرید پارکت لمینت با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

• انتخاب براساس طراحی داخلی فضا

یکی دیگر از اصول انتخاب دیوارپوش های اداری این است که انتخاب دیوارپوش‌ها باید متناسب با طراحی داخلی ساختمان انجام شود. اگر دکوراسیون داخلی فضا کلاسیک است، از دیوارپوش ‌های سبک کلاسیک استفاده کنید و اگر دکوراسیون داخلی مدرن است، از دیوارپوش ‌ها مدرن استفاده کنید.

• انتخاب دیوارپوش اداری عایق صدا

برای جاهایی مانند اتاق های کنفرانس، بهتر است از دیوارپوش های عایق صدا استفاده کرد. یکی از بهترین دیوارپوش ‌های عایق صدا، دیوارپوش آکوستیک است.

• انتخاب براساس بودجه

یکی از اصول مهم انتخاب دیوارپوش های اداری، انتخاب آن ها براساس بودجه است. اگر بودجه کمی در اختیار دارید، علاوه بر انتخاب دیوارپوش ارزانتر، دیوارپوشی را انتخاب کنید که نصب راحت تری داشته باشد زیرا علاوه بر دیوارپوش، فرآیند نصب هم هزینه دارد.

برای خرید قرنیز PVC با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

• انتخاب دیوارپوش چوبی

اگر می‌خواهید از دیوارپوش ‌های چوبی استفاده کنید، روکش آن ‌ها را فراموش نکنید زیرا چوب مقاومتی در برابر رطوبت ندارد.

• زیبایی دیوارپوش اداری

اگر زیبایی دیوارپوش ‌ها برایتان اهمیت دارد، می ‌توانید از دو یا چند نوع دیوارپوش با هم استفاده کنید، طوری که بتوان آن ها را با هم ست کرد. مثلا می توان از دیوارپوش های چوبی و چرمی با هم استفاده کرد تا دکوراسیونی جذاب و دیدنی در منزلتان خلق کنید.

• انتخاب دیوارپوش کاغذی (کاغذ دیواری)

اگر محیط اداری شما کوچک است و مساحت دیوارهایش کم است، کاغذ دیواری ها گزینه مناسبی برای بزرگ جلوه دادن محیط هستند. کاغذ دیواری ‌ها دارای طرح ‌ها و رنگ ‌های مختلفی هستند که در بزرگ جلوه دادن محیط نقش مهمی دارند. کاغذ دیواری با طرح های خط دار عمودی، دیوارها را مرتفع تر نشان می ‌دهد و کاغذ دیواری با خطوط افقی، دیوار را وسیع تر نشان می دهد.

برای خرید قرنیز MDF با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

• انتخاب براساس میزان روشنایی

یکی دیگر از اصول انتخاب دیوارپوش، انتخاب آن براساس میزان روشنایی است. اگر روشنایی محیط، کم است، می توانید از دیوارپوش با طرح ها و رنگ ‌های ساده ‌تر و روشن ‌تر استفاده کنید.

دیوارپوش های مناسب برای محیط های اداری 

برای انتخاب دیوارپوش مناسب برای فضاهایی اداری باید چندین عامل مهم را در نظر بگیرید. نوع کار و ارباب رجوع، نوع فضای اداری، سلیقه کارمندان، هماهنگی با دکوراسیون فضای داخلی شرکت یا اداره مورد نظر و میزان بودجه از مهمترین این عوامل هستند. این نکته را فراموش نکنید که بهتر است دیوارپوش اداری دارای ظاهری مدرن باشد. بهترین دیوارپوش ها برای فضای اداری عبارتند از:

• دیوارپوش پلی استایرن برای فضای اداری

دیوارپوش پلی استایرن، نوعی از دیوارپوش های پی وی سی است که نسبت به انواع دیگر دیوارپوش های پی وی سی سنگین تر است و دارای مقاومت بیشتری در برابر ضربه و اجسام نوک تیز است. این دیوارپوش ها، گرانتر از انواع دیگر دیوارپوش های پی وی سی هستند. از دیوارپوش های پلی استایرن می توان در محیط های مختلف اداری و حتی در راه پله ها نیز استفاده کرد.

برای خرید کاغذدیواری با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

• دیوارپوش پی وی سی برای فضای اداری

دیوارپوش های پی وی سی، یکی از بهترین نوع دیوارپوش ها هستند که از آن ها نه تنها در خانه ها و اماکن مسکونی، بلکه در فضاهای اداری و شرکت ها نیز استفاده می شود. دیوارپوش های پی وی سی مقاومت بالایی دارند و به همین خاطر، بهترین انتخاب برای نصب در آشپزخانه، آبدارخانه ها و سرویس های بهداشتی ادارات هستند. دیوارپوش های پی وی سی دارای مقاومت کمتری نسبت به دیوارپوش های ام دی اف هستند، به همین خاطر نمی توان از آن ها برای نصب در قسمت ورودی شرکت ها استفاده کرد.

• دیوارپوش پی وی سی سه بعدی برای فضای اداری 

دیوارپوش های پی وی سی سه بعدی دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد هستند. این نوع از دیوارپوش ها، توجه مراجعین را به خود جلب کرده و بهترین انتخاب برای نصب در اتاق انتظار شرکت ها و اتاق کارمندانی هستند که مرتبا در معرض دید ارباب رجوع ها هستند.

• دیوارپوش ام دی اف برای فضای اداری

دیوارپوش های ام دی اف از محبوبترین نوع دیوارپوش ها هستند. این نوع از دیوارپوش چوبی دارای ظاهری زیبا و مدرن هستند و همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه و ساییدگی دارند. دیوارپوش های ام دی اف دارای تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ دارند.

• دیوارپوش کناف برای فضای اداری

دیوارپوش های کناف از مصالح سیمان و گچ ساخته می شوند. این دیوارپوش ها یکی دیگر از بهترین انواع دیوارپوش های اداری هستند که از آن ها بیشتر برای زیبا سازی و جداسازی فضاهای اداری استفاده می شود.

• دیوارپوش سنگی برای فضای اداری

دیوارپوش های سنگی دارای ظاهری بسیار شیک هستند و برای نصب در محیط های اداری مخصوصا اتاق های مدیریت بسیار ایده آل هستند. با اجرای نورپردازی می توان زیبایی دیوارپوش های سنگی را دو برابر کرد.

برای خرید سقف کاذب کناف با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

سخن آخر:
دیوارها بخش بزرگی از فضای محیط های اداری را تشکیل می ‌دهند، بنابراین انتخاب یک دیوارپوش اداری مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.


از اصول انتخاب دیوارپوش های اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد: رنگ دیوارپوش، انتخاب براساس طراحی داخلی فضا، انتخاب دیوارپوش عایق صدا، انتخاب دیوارپوش براساس بودجه، زیبایی دیوارپوش و انتخاب براساس میزان روشنایی.

برای انتخاب دیوارپوش مناسب برای فضاهایی اداری باید چندین عامل مهم را در نظر بگیرید. نوع کار و ارباب رجوع، نوع فضای اداری، سلیقه کارمندان، هماهنگی با دکوراسیون فضای داخلی شرکت یا اداره مورد نظر و میزان بودجه از مهمترین این عوامل هستند.

بهترین دیوارپوش ها برای فضای اداری عبارتند از: دیوارپوش پلی استایرن، دیوارپوش پی وی سی، دیوارپوش پی وی سی سه بعدی، دیوارپوش ام دی اف، دیوارپوش کناف و دیوارپوش سنگی.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()