سبد خرید 0

10 سبک مختلف کابینت برای آشپزخانه

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 26 شهریور 1399 در ساعت 14 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

10 سبک مختلف کابینت برای آشپزخانه

 

اگر به فکر نوسازی دکوراسیون آشپزخانه خود هستید، تعویض کابینت ها یک روش عالی و نسبتاً ارزان برای تغییر شکل فضای شماست. چه نوسازی خانه جدید مد نظر باشد و چه نوسانی آشپزخانه یک آپارتمان، در اینجا بررسی سبک های محبوب کابینت آشپزخانه برای هر سلیقه ای آورده شده است.

1-    سبک شیکر

 کابینت مای دکوری

    در حالی که ظهور مبلمان سبک شیکر به قرن هجدهم برمی گردد، محبوبیت فعلی کابینت به این سبک باعث شده است که این محصول مبنای اصلی طراحی آشپزخانه های امروزی باشد. زیبایی شناسی مدرن روستایی که در همه جای آن وجود دارد، اغلب شامل کابینت هایی به رنگ سفید شیری و سینک خانگی روستایی است که به نظر می رسد نوعی نوستالژی عمیق برای یک مزارع رمانتیک قدیمی را در بر دارد. این کابینت آشپزخانه تا آنجایی پیش می رود که با کمتر کردن تزئینات زائد و داشتن صفحه (تاقچه) ساده و درب های کابینت به سبک خودش یک انتخاب بسیار سازگار برای طیف وسیعی از سبک های آشپزخانه است. اگر کابینت های سفیدرنگ مورد علاقه شما نیستند، رنگ مشکی، سبز جنگلی یا مات را امتحان کنید.

2-    سبک به روز

 کابینت مای دکوری

    کابینت های فوق العاده و مدرن در این آشپزخانه زیبا مانند درهای کابینت بدون دستگیره درخشان، ظاهر بی عیب و نقصی را ایجاد می کنند. کابینت های معاصر با عدم وجود تزئینات و سادگی فرم آن مشخص شده اند و می توانند در انواع مختلفی از مواد عرضه شوند.

3-    تخته یا صفحه تخت

 کابینت مای دکوری

    امروزه در دسترس ترین انتخاب کابینت برای آشپزخانه، کابینت ورقه ای یا صفحه تخت است. نمونه های ساده، قابل شستشو و ساده از نظر بصری در این سبک، اغلب از MDF ساخته می شوند و با ملامین، لمینت یا ترموفویل پوشانده می شوند. اما همین کابینت ها مواردی هستند که شما می توانید در یک آشپزخانه مدرن یا الهام گرفته از اواسط قرن که ساخته شده از چوب جامد هستند نیز پیدا کنید. در حالی که کابینت های ورقه ای یا صفحه تخت مدرن به پایان عصر خود می رسند، کابینت های پیش ساخته و مقرون به صرفه مانند این آشپزخانه می توانند به عنوان یک پایه آسان برای سفارشی سازی کابینت دلخواه مشتری باشند.

4-    سبک جلو شیشه دار

 کابینت مای دکوری

کابینت های شیشه دار اغلب به میزان کمتری در ترکیب با کابینت های جامد استفاده می شوند. گاهی اوقات با نور پس زمینه به عنوان ویترین ظروف چینی خوب، لیوان های نوشیدنی قدیمی، مجموعه شیشه های کبالت یا سایر ظروف تزئینی کاربرد دارند. اما برای کاستن از حجم نمای دیوار با کابینت جامد دیوار، می توانید از کابینت های شیشه ای به شیوه ای سنجیده و با ارزش تر استفاده کنید. شیشه به شما محلی برای دید می دهد که نیاز به باز و بسته شدن کابینت ها را برای جستجوی ظروف و اشیای مورد نظر شما را کاهش می دهد و همچنین باعث می شود که گرد و غبار و مواد ناشی از پخت و پز مانند قفسه های باز روی ظروف قرار نگیرند.

5-    سبک روستایی

 کابینت مای دکوری

کابینت های روستایی با تمرکز بر کیفیت چوب خام، اغلب با تأکید بر نمای چوب، ظاهری پریشان و عدم نمایش جزئیات دقیق مشخص می شوند. در بهترین حالت این اجزا در اتاقک های استراحت کوهستانی و خانه های اصیل روستایی یافت می شود، البته نسخه بسیار واقعی از این نما در فضاهای مدرن تر نیز به ظهور می رسد.

6-    سبک روستایی- شهری

 کابینت مای دکوری

مانند این آشپزخانه روستایی- شهری چوب خام می تواند با روش پیچیده تری برای افزودن بافت و تمرکز بر مواد طبیعی به کابینت آشپزخانه های به روز نیز استفاده شود. رنگ تیره کناره های آن شیک بوده و چوب قرار گرفته از کف تا سقف دیوار آشپزخانه باعث دادن جلا به فضا می شود. شما همچنین می توانید قطه های چوبی را برای افزودن ابعاد بیشتر ادغام کنید. به عنوان مثال از رنگ های تیره در کابینت های پایین تر و از رنگ های روشن تر در قسمت های بالایی استفاده کنید.

7-    سبک کابینت منفذدار (لوور)

 کابینت مای دکوری

کابینت های آشپزخانه ساخته شده به سبک لوور شکاف هایی را به وسیله تخته های چوبی افقی و بافت های جذاب ایجاد می کنند. از نظر عملی آنها تهویه را فراهم می کنند که بسته به آنچه در داخل آنها نگهداری می کنید و همچنین آب و هوایی که آشپزخانه شما در آن قرار دارد و در صورت نبود مشکل رطوبت و کپک، می تواند مفید باشد. شما می توانید از چند کابینت آشپزخانه لوور دار برای ایجاد یک محل نگهداری کوچک مخصوص سیب زمینی، سیر و پیاز استفاده کنید و یا مانند آنچه در این آشپزخانه زیبای دیده می شود کل کابینت های آشپزخانه را به سبک لووردار به عنوان یک گزینه زیبا، انتخاب کنید.

8-    سبک سنتی

 کابینت مای دکوری

کابینت های سنتی از نظر برخی تاریخی و از نظر برخی دیگر کلاسیک به نظر می آید؛ با ویژگی هایی مانند پنل های برجسته، جزئیات مشخص و سایر تزئینات آن به دلیل استقبال مردم از مدل های مدرن گویا ظاهری ناخوشایند دارند و به ندرت پیدا می شوند. کابینت های سنتی اغلب با چوب های تیره یا کلاسیک افرا ارائه می شوند و یا با رنگ های خنثی رنگ آمیزی می شوند.

9-    سبک قفسه های باز

 کابینت مای دکوری

قفسه های باز به عنوان قسمت پشتیبانی کابینت آشپزخانه برای شکستن یکنواختی دیوارهای شامل کابینت های یکسان استفاده می شود. در اینجا، قفسه های چوبی شناور با یک رنگ باشکوه، گرما و نقطه کانونی در یک آشپزخانه کاملاً سفید و مدرن به وجود آوردند. اگر دوست دارید چیزها را روی قفسه ها مرتب کنید و تمایل ندارید هر بخش خالی را با بی نظمی بپوشانید، قفسه های باز می توانند گزینه بسیار خوبی باشند. اما اگر شلخته هستید و همینطور بهم ریختگی ظاهری را آزار دهنده می دانید، خوب فکر کنید. مانند همه موارد مرتبط با دکوراسیون، خودتان را بشناسید. وقتی صحبت از طراحی های عملی آشپزخانه می شود، عملکرد مناسب را برای سودمندترین نتیجه در نظر بگیرید.

10- یک ترکیب کلی

 کابینت مای دکوری

این آشپزخانه کلاسیک انگلیسی از آشپزخانه های مربوطه به دوره ای خاص در گرجستان و خانه های واقع در مزرعه، با ترکیبی از کابینت های پایینش به سبک شیکر، فضای باز و قفسه های چوبی روستایی به جای کابینت های فوقانی الهام گرفته است. وقتی نوبت به طراحی آشپزخانه می رسد، به یاد داشته باشید که با کمی تنوع دادن به کابینت، ترکیب سبک ها و جلوگیری از یکنواختی کار درستی می کنید. در اینجا نمای آشپزخانه با حفظ حالت کلاسیک همه موارد، منسجم باقی می ماند. شما همچنین می توانید سبک کابینت روستایی را با سبک مدرن ترکیب کنید تا ظاهری جدیدتر داشته باشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()