سبد خرید 0

فواید استفاده چمن مصنوعی در دکوراسیون

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 23 اسفند 1399 در ساعت 12 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چمن مصنوعی امروزه بسیار طرفدارپیدا کرده است، درواقع کاربرد چمن مصنوعی بسیار کاربردی مهم در زمینه ی دکوراسیون می باشد به بیان دیگر همه برای زیبایی محل زندگی یا محل کارشان از چمن مصنوعی استفاده میکنند. همانطور که میدانید چمن مصنوعی از تکنولوژی برخوردار است که میتواند بدون وجود آبیاری سالم بماند درواقع در مصرف آب هم صرفه جویی میکند.  از طرفدار محیط زیست هستید و دوست دارید از محیط زیست حمایت کنید یکی از راه های حمایت از محیط زیست چمن مصنوعی می باشد چمن مصنوعی همانند چمن طبیعی است که دوستی و همیاری خودش را با محیط زیست نشان می دهد، شاهد هستیم که در بسیار از ورزشگاه ها، مهد کودک ها و حیاط خانه ها از چمن مصنوعی استفاده می شود، چشم انداز زیبای چمن مصنوعی توانسته طرفداران خودش را جذب کند.

درواقع به نوعی هم میتوان گفت همچنین مصنوعی توانسته به ما در زمینه های اقتصادی به ما کمک کند. زیرا نیازی به مصرف آب ندارد و همچنین لازم به ذکر است که میتوانیم با خرید چمن مصنوعی در حفظ وقت هم صرفه جویی کنیم، دیگر نیازی به پیدا کردن بذر و پرورش دادن و آبیاری و رسیدگی نیست. می توانید با خرید چمن مصنوعی از هدر رفتن وقتتان، صرفه جویی کنید. چمن مصنوعی مانند چمن طبیعی دیگر نیازی به ترمیم ندارد و هرگز خراب نمیشود. چمن مصنوعی باعث زیبایی محیط اطراف ما می شود که تاثیر مستقیم بر روحیه ی افراد میگذارد. لازم است درباره متریال چمن مصنوعی هم نکاتی ذکر شود؛ چمن مصنوعی از پلی اتلین پوپلی بروبیلن و یا آمیزه ایی از آن می باشد. باید از پلیمر خوبی برای متریال اولیه ی چمن مصنوعی استفاده شود، برای ساخت پلیمر خوب حتما باید از مواد پایدار مثل آنتی اکسیدان استفاده گردد. چمن مصنوعی دو گونه و یا دو نوع می باشد که یک مدل از چمن مصنوعی به صورت تزئینی است یه نوع دیگر به صورت ورزشی یعنی در ورزشگاه ها استفاده  میشود.

تاثیر رنگ سبز در دکوراسیون:

همانطور که میدانید رنگ سبز بسیار در دکوراسیون خانه و روحیه ی افراد تاثیر مثبت میگذارد. در واقع از دیدگاه روانشناسی رنگ سبز توانسته است بر روحیه ی افراط تاثیری مستقیم بر احساسات بگذارد، رنگ سبز نماد حیات دوباره و تجدید زندگی است که ما را به یاد بهار می اندازد، بهار هم فصل نو و شکوفایی است. سبز نماد شادمانی ترکیبی از رنگ زرد و آبی است که درواقع در هر مکانی رنگی مناسب به شمار می رود.

همچنین چمن مصنوعی میتواند در حیاط خانه یا در تراس خانه قرار بگیرد و روحی تازه به ما می بخشد.

از چمن مصنوعی در کدام بخش از دکوراسیون خانه استفاده کنیم؟

با وجود دلایل ذکر شده درباره تاثیر مثبت رنگ سبز بر روحیه ی افراد و همچنین تاثیر رنگ سبز بر زیبایی خانه باز هم کمتر کسی به فکر استفاده از چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه می افتد. استفاده از چمن مصنوعی به عنوان کفپوش میتواند در تراس خانه یا در محوطه های دیگر استفاده شود. لذا اگر شما علاقمندان به گل گیاه هستید و در خانه ی شخصی خودتان گلخانه ی کوچک خودتان را دارید استفاده از چمن مصنوعی به شما در این بخش خانه توصیه می شود. وقتی میگوییم از رنگ سبز استفاده کنید به این معنی نیست که حتما از رنگ سبز به عنوان کاغذ دیواری باشد یا وسائل خانه رنگ سبز باشد بلکه راه کار هایی آسان تر و شیک تر جلوی روی شما قرار میگیرد و بسیار بر چیدمان و زیبایی خانه تان تاثیر گذار می باشد.

چمن مصنوعی طراوت و تازگی به خانه میبخشد مخصوصا اگر در پذیرایی خانه از چمن مصنوعی استفاده کنید. چمن مصنوعی ایده ایی خلاقانه برای به کار بردن در دکوراسیون خانه است.

کاربرد چمن مصنوعی  در اتاق خواب:

چمن مصنوعی در اتاق خواب به عنوان کفپوشی جذاب می  باشد که میتواند اتاق خوابی زیبا و خلاقانه برای شما باشد، برای خوابی راحت و استراحتی کوتاه چمن مصنوعی میتواند آرامش را به ذهن شما برگرداند و احساس کنید در آغوش طبیعتی زیبا خفته اید و یا در وسط طبیعتی زیبا ساعاتی را نشسته اید و به کار خود میپردازید. بنابراین استفاده از چمن مصنوعی در اتاق خواب ایده ایی بسیار خوب است و جای تامل دارد. میتوانید به داشتن آن فکر کنید. گاهی اتاق خواب  های خانه تبدیل به اتاق کار برای اساتید دانشگاه ها یا مهندسین و یا وکلا و... تبدیل میشود که امکان دارد ساعت ها پشت سیستم کامپیوتر خود بنشینند یا به نوشتن و... مشغول شوند، قطعا ایده ی چمن مصنوعی ایده ی بسیار مناسب و جالبی می باشد که میتواند در حین کار جانی تازه به شما ببخشد و فشار کاری را از شما کم کند.

کاربرد چمن مصنوعی در پذیرایی:

می تواند از چمن مصنوعی در پذیرایی هم استفاده نمایید. چمن مصنوعی حکم قالیچه را برای شما دارد که یک دست بر کف زمین پهن کنید و دکوراسیون خانه را چند برابر نمایی تازه به آن ببخشید. سپس روی آن مبل و وسائل دکوری را بچینید. چمن مصنوعی در داخل خانه که امروزه خانه ها به صورت آپارتملنی و کوچک می باشند و چمن مصنوعی در خانه حکم زیبایی خانه را میتواند داشته باشد انگار که در آغوش گرم طبیعت نشسته باشید. چمن مصنوعی در خانه ایده ایی نو و مدرن است که هر وقت پا بر روی آن میگذارید حس نشاط و دلگرمی را به شما میدهد.

چمن مصنوعی در حیاط:

اگر خانه ایی حیاط دار دارید و از کاشتن چمن خسته شده اید ایده ی چمن مصنوعی ایده ی خوبی برای شما می باشد زیرا کاشتن چمن نیازمند صرف کردن وقت زیاد است و همچنین تهیه ی بذر و کاشتن و پرورش دادن و آب دادن بسیار مهم است اما با خرید چمن مصنوعی نصف این هزینه ها را متقبل می شوید و به راحتی از محیطی آرام لذت یبرید همچنین اگر در حیاط خانه گلخانه ایی کوچک برای خودتان ساخته اید ایده ی چمن مصنوعی طرحی نو و زیبا به محیط گلخانه تان میدهد.

اگر حیوانات کوچک خانگی از قبیل سگ یا گربه دارید چمن مصنوعی میتواند به عنوان کفپوش مناسبی باشد همچنین از خانه ی حیاط دار دارید چمن مصنعی برای گردش و بازی کردن حیوانات خانگی مناسب است، حیوانات خانگی شما میتوانند روی آن حسابی بازیگوشی کنند حتی اگر چنگ هر بی اندازند چمن مصنوعی پاره نمیشود. همچنین چمن مصنوعی در خانه های حیاط دار برای کودکان هم هنگام بازی مناسب است اگر زمین بی افتند هرگز دیگر با دست و پای زخمی چمی گریان به خانه باز نمیگردند، در هوای خوب بهار و تابستان کودک شما به روی چمن منوعی بازی میکند که انگار به پارک رفته است و شم از دیدن چهره ی شادمان کودک دلبندتان شاد می شوید.

چمن مصنوعی در تراس خانه:

امروزه خانه ها آپارتمانی است و بسیار کوچک است تنها بخش خانه های آپارتمانی که میتوان روی آن هوایی تازه کرد تراس خانه است، با چمن مصنوعی میتوانید تراس خانه تان را زیبا کنید زیرا که چمن مصنوعی به عنوان بخشی از دکور میتواند زیبایی را چند برابر کن. همچنین در تراس خانه میتوانید به صرف یک چای قند پهلو به تماشای شهر بیاستید و راحت درتراس خانه از محیط لذت ببرید.

برای تراسی زیبا جذاب پیشنهاد میشود که از میز و صندلی زیبا استفاده کنید که با یکدیگر ست باشند و وقتی چمن مصنوعی به عنوان کفپوش قرار میگیرد همچنین از گل های شمعدانی زیبا در تراس استفاده کنید که هرکدامشان یک رنگ است و فضا را شاد تر و دلپذیر تر میکند.فضا به قدری زیباو لذت بخش می شود که آدم دوست میدارد هر لحظه آنجا باشد، خانه های امروزی کوچک و دلگیر است باید فضایی جهت روحیه بخشی و آرامش پیدا کنیم تا از شرایط لذت ببریم.

چمن مصنوعی در محیط های اداری و فضای کاری

چمن مصنوعی علاوه بر محیط خانه جهت تزئین میتواند در محیط اداره هم حضور داشته باشد و زیبایی و طراوات را به کارمندان زحمت کش بدهد. در بعضی از روزها که کارمندان شرایط و فشار کاری بالایی دارند، روسای اداره جات با خلاقیت میتوانند سلف شرکت را با این کفپوش های زیبا جان و طرحی دوباره ببخشند تا هنگام ورود کارمندان برای خوردن ناهار از فضای سرسبز بهاری لذت ببرند و خستگی از تن و بدنشان بریزد.چمن مصنوعی در اداره جات هم بسیار مورد استقبال قرار میگیرد و هرچیزی که جنبه ی تزئینی دارد همیشه طرفداران زیادی را از آن خود میکند.

چمن مصنوعی دوستداران محیط زیست:

چمن مصنوعی یک از دوستداران محیط زیست است که در مصرف آب صرفه جویی میکند و همچنین و از هدر رفتن بذر هم جلوگیری میکند. خدا را خوش نمی آید که این همه نعمت به ما ارزانی داشته است و ما نتوانسته ایم از آن ها به خوبی استفاده کنیم، چرا باید چمن بکاریم در صورتی که موجوداتی جاندار هستند و نفس میکشند و یک سهل انگاری باعث پلاسیدگی و از بین رفتن چمن میشود و همیشه مانند یک گیاه نیاز به مراقب و آبیاری و ترمیم دارد، در چنین شرایطی چرا باید باعث از بین رفتن موجود جاندار شویم و آب بسیاری را هدر بدهیم میتوانیم از چمن مصنوعی در همه بخش های خانه استفاده کنیم حتی در طراحی دکوراسیون هم چمن مصنوعی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()