سبد خرید 0

نمایندگی فروش انواع چمن مصنوعی در تهران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 23 اسفند 1399 در ساعت 12 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

می دانیم  که چمن مصنوعی امروزه بسیار طرفدار بین محل کار و خانه ها رونق پیدا کرده است، و همه برای زیبایی محل زندگی یا محل کارشان از چمن مصنوعی استفاده میکنند. چمن مصنوعی از تکنولوژی برخوردار است که میتواند بدون وجود آبیاری سالم بماند همچنین؛ چنین تکنولوژی توانسته است در مصرف آب هم صرفه جویی کند. که میتواند دوستی و همیاری خودش را با محیط زیست نشان دهد، شاهد هستیم که در بسیار از ورزشگاه ها، مهد کودک ها و حیاط خانه ها از چمن مصنوعی استفاده می شود، چشم انداز زیبای چمن مصنوعی توانسته طرفداران خودش را جذب کند. ظاهر چمن مصنوعی شبیه چمن طبیعی می باشد. درواقع به نوعی هم میتوان گفت همچنین مصنوعی توانسته به ما در زمینه های اقتصادی به ما کمک کند. زیرا نیازی به مصرف آب ندارد و همچنین لازم به ذکر است که میتوانیم با خرید چمن مصنوعی در حفظ وقت هم صرفه جویی کنیم، دیگر نیازی به پیدا کردن بذر و پرورش دادن و آبیاری و رسیدگی نیست. میتوانید با خرید چمن مصنوعی از هدر رفتن وقتتان، صرفه جویی کنید. چمن مصنوعی مانند چمن طبیعی دیگر نیازی به ترمیم ندارد و هرگز خراب نمیشود. چمن مصنوعی باعث زیبایی محیط اطراف ما می شود که تاثیر مستقیم بر روحیه ی افراد میگذارد. لازم است درباره متریال چمن مصنوعی هم نکاتی ذکر شود؛ چمن مصنوعی از پلی اتلین و پوپلی بروبیلن و یا آمیزه ایی از آن می باشد. باید از پلیمر خوبی برای متریال اولیه ی چمن مصنوعی استفاده شود، برای ساخت پلیمر خوب حتما باید از مواد پایدار مثل آنتی اکسیدان استفاده گردد. چمن مصنوعی دو گونه و یا دو نوع می باشد که یک مدل از چمن مصنوعی به صورت تزئینی است یه نوع دیگر به صورت ورزشی یعنی در ورزشگاه ها استفاده  میشود و این متریال در واقع در نوع هزینه ی آن تاثیرگذار می باشد. از چمن مصنوعی در همه ی مکان ها استفاده میشود که هرگز دارای حساسیت برای کودکان نمیشود.

 

ویژگی های خوب چمن مصنوعی:

1_ چمن مصنوعی قابل شست و شو می باشد. زمانی که چمن مصنوعی کثیف شود به راحتی قابل شست و شو می باشد، و همچنین آشغالی که بر روی چمن مصنوعی میریزد به راحتی با کمک جارو برقی قابل جارو زدن است.

2_ کاملا بدون حساسیت می باشد زیرا در مهد کودک از چمنمصنوعی استفاده میشود و کودکان حین بازی اگر پوستشان با چمن مصنوعی برخورد کند هرگز حساسیت نخواهند داشت.

3_ مقاومت بالایی در برابر کشیده شدن، چنگ زدن توسط حیوانات خانگی و. شرایط آب هوایی در تابستان و زمستان دارد

4_ از تنوع بالایی برخوردار است. با توجه به تراکم، جنس، رنگ، ارتفاع و... میتوانید چمن مصنوعی خودتان را مطابق سلیقه تان انتخاب نمایید. رنگ چمن از سبز روشن تا تیره می باشد که مطابق شخص خریدار میباشد که کدام نوع رنگ را انتخاب نماید.

5_ عمر چمن مصنوعی بین 5 تا 10 سال می باشد. نیازی به مراقبت یا ترمیم و... ندارد بلکه در همان مدتی که شما از آن استفاده می کنید به راحتی قابل استفاده می باشد.

6_ در همه ی مکان ها قابل استفاده می باشد حتی در کوچک ترین مکان ها مثل بالکن یا تراس خانه.

معایب چمن مصنوعی:

همیشه هر چیزی که مزایایی داشته باشد قطعا معایب هم دارد اما مزایای چمن مصنوعی از معایب آن بیشتر است.

1_خاصیت جذب آب را ندارد.

2_در صورت آسیب دیدن هزینه ی تعمیر آن زیاد است.

نمایندگی فروش انواع چمن مصنوعی در تهران با عنوان مای دکوری توانسته امروز با کمک شما عزیزان به توزیع بالایی از چمن مصنوعی در کل کشور برسد و خدمات زیادی را برای جی جای میهن عزیزمان به ارمغان بیاورد همچنین حمایت شما عزیزان از سایت و خرید شما توانسته کمک بزرگی باشد، شرکت بزرگ مای دکوری در کنار شما خواهد ماند که حمایت شما انرژی بزرگی را به ما میبخشد. برای همیاری تا ادامه ی مقاله با ما همراه باشید تا نکات گفته شده را بهتر بدانید.

کاربرد چمن مصنوعی:

چمن مصنوعی به عنوان کفپوش کاربری دارد که جنبه های مختلفی دارد:1_ هم جنبه ی تزئینی 2_ هم جنبه ی کاربردی به عنوان مثال در ورزشگاه ها یا مهد کودک ها، در بسیاری از شرایط ، چمن طبیعی نمیتواند رشد کند میتوان از چمن مصنوعی استفاده نمود مثلا در حیاط یا تراس خانه، مهد کودک ها، هتل، بسیار از محوطه های خانه های مسکونی، چمن مصنوعی باعث سرسبزی و طراوت مکان مورد نظر ما میشود که میتواند محیطی آرامش بخش به ما ارزانی دارد.

انواع چمن مصنوعی ایرانی:

نمایندگی فروش انواع چمن مصنوعی در تهران توانسته به تولید انبوهی از چمن مصنوعی  با ویژگی ها و مدل های مختلف برسد که آن ها را از جهت ویژگی های آن بررسی می کنیم.

1_پاپیروس25، 2_ مانا 25، 3_ اپل25، 4_ صدف 25

1_ پاپیروس 25: یکی از چمن های بسیار لطیف و نرم می باشد که مخصوص مهد کودک ها ی باشد البته که میتوان در محیط های دیگر از قبیل هتل، رستوران و مکان هایعمومی دیگر برای تزئین از آن استفاده نمود.

2_مانا 25: دارایی ظاهری طبیعی و الیاف و بافتی نرم می باشد که دارای الیاف 25 میلیمتری می باشد لازم به ذکر است، دارای رنگ بسیار مناسبی هم می باشد، همچنین از جنس بسیار خوبی هم برخوردار می باشد که توانسته مقاومت خودش را در مقابل شرایط بد نشان دهد. همچنین این ویژگی های خوب چمن مصنوعی مانا 25 توانسته طرفدار خودش را پیدا کند که در نهایت افراد بسیاری آن را خریداری میکنند.

3_ مانا 35: چمن مصنوعی مانا 35 دارای الیاف 35 میلیمتری می باشد، درواقع با این قطر توانسته یکی از چمن های نحبب برای ورزشگاه ها باشد، بنابراین بسیار بین مردم بسیار محبوب می باشد

4_اپل 25: دارای الیافی 25 میلیمتری است. که توانسته کیفیت بالایی را عرضه کند، نوع دوخت آن تک بافت است و همچنین طیف رنگی مختلفی از سبز روشن تا شبز تیره را دارا می باشد.

5_ صدف25: دارایی الیافی درجه یک می باشد که مقاومت بالایی را از آن خود داشته است همچنین ارتفاع 25 میلیمتری دارد همچنین طیف رنگی از سبز روشن تا سبز تیره را دارا می باشد. دارایی رنگی طبیعی است و قابلیت شست و شو را دارد، شما میتوانید از این نوع چمن مصنوعی در همه ی مکان استفاده نمایید حتی جاهایی که بسیار شلوغ و پر تردد می باشد، اگر حیوان خانگی هم دارید این نوع چمن مصنوعی مقاومت بالاییی از خود نشان میدهد پس نیازی نیست نگران باشید. میتوانید به عنوان تزئین در تراس خانه یا باغجه از آن استفاده نمایید.

تمامی این نوع چمن های مصنوعی را میتوانید در سایت یا بازار مای دکوری بیابید همچنین میتوانید برای حمایت از کالای ایرانی کالای مرغوب فوق را خریداری نمایید، مای دکوری به عنوان نماینگی فروش چمن مصنوعی در تهران توانسته امروز در تولید کالای داخلی و خارجی با دیگر رقبا، به رقابت بپردازد.

انواع چمن مصنوعی خارجی:

1_ استون فیلد36، 2_لوش40، 3_ یونیک 30، 4_چامر25

1_ استون فیلد 36: یکی از چمن مصنوعی های خارجی است که درواقع کشور هلند آن را ساخته است دارای 36 میلیمتر ارتفاع الیاف آن می باشد همچنین بسیار بین رقبای خود از کیفیت بالایی برخوردار است که بسیار پر طرفدار می باشد همچنین رنگ آن هم سبز چمی می باشد

2_لوش40: ساخت کشور چین می باشد که الیاف آن 40 میلیمتر ارتفاع دارد همچنین دارای تراکم بالایی است و بسیار به رنگ چمن طبیعی نزدیک است، میتوانید از آن در بسیار از مکان ها استفاده کینید که جوابگوی نیاز های شما می باشد.

3_ یونیک30:دراای الیافی 30 میلیمتری که بیشتر در فضا های بازی و خانه های لوکس استفاده می شود و بسیار پرتراکم می باشد که قابلیت شست و شو را هم دارد و بسیار مقائمت بالایی هم دارد.

4_ چارمر 25: ساخت کشور چین است که داری الیاف 25 میلیمتری است همچنین کیفیت خوبی را هم دارد.

فواید چمن مصنوعی در ایران با توجه به شرایط اقلیمی موجود:

در حال حاضر چمن مصنوعی به عنوان کالایی لوکس شناخته میشود که این کالای لوکس؛ درواقع کالایی است که با شرایط آب و هوایی ایران بسیار سازگاری دارد، همچنین میدانیم بی آبی یکی دیگر از معضلات جامعه ی ایران است که چمن مصنوعی توانسته به ما در این زمینه کمک کند، در سال هزینه ی زیادی بابت آبیاری فضای سبز در کشورمان پرداخت میشود، چمن مصنوعی یکی از راه های کاربردی برای صرفه جویی در هزینه های این چنینی است. این مشکل به راحتی حل شده است و چمن مصنوعی در تمام مکان های اقلیمی ایران میتواند به عنوان کالای تزئینی قرار بگیرد و چهره ی شهر را زیبا سازد.

چمن مصنوعی باید متریالش به گونه ایی باشد که در زمستان بر اثر یخ زدگی از بین نرود و در تابستان بر اثر گرما نابود نشود. چمن مصنوعی از الیافی ساخته میشود که با مقاومت بالا میتواند به کمک ما بیاید و شرایط را بری ما راحت سازد، با این ویژگی ها ما دیگر  معضل رنگ پریدگی، پوسیدگی، خراش را نداریم. در سال علاوه براین که هزینه ی هنگفتی صرف کاشت چمن مصنوعی میشود علاوه بر آن هزینه ی بسیاری صرف ترمیم آن ه میشود درصورتی که چمن مصنوعی نیازی به ترمیم ندارد و به مدت 5 تا 10 سال هم عمر دارد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()