سبد خرید 0

نصب چمن مصنوعی در محیط کار چه مزایایی دارد

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 22 خرداد 1400 در ساعت 13 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چمن مصنوعی را همه با زمین های ورزشی می شناسند اما این کفپوش در جاهای مختلفی کاربرد دارد و نصب می شود. چمن مصنوعی به دلیل زیبایی اش می تواند در مکان های گوناگونی نصب شود که یکی از آنها محل کار است. در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است که نصب  چمن مصنوعی در محیط کار چه مزایایی دارد.

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی نوعی کفپوش است که از الیاف مصنوعی و پلیمری خاصی ساخته می شود و ظاهری مانند چمن طبیعی دارد. چمن های مصنوعی به دلیل مزیت هایی که دارند مورد توجه زیادی هستند. یکی از این مزیت ها این است که از آنها می توان در جاهای مختلفی استفاده کرد و آنها را در مکان های مختلف نصب کرد.

یکی از محیط هایی که چمن مصنوعی می تواند در آن نصب شود، محیط کار است. خیلی از افراد روزانه وقت زیادی را در محیط کاری صرف می کنند و بنابراین داشتن یک محیط زیبا و جذاب برای آنها بسیار خوب خواهد بود. در زیر به مزیت های نصب چمن مصنوعی در محیط کار پرداخته شده است.

مزیت های نصب چمن مصنوعی در محیط کار

چمن مصنوعی یک کفپوش است و مانند چمن طبیعی نیاز به کاشتن و مراقبت ندارد. شما می توانید مانند هر کفپوش دیگری از چمن مصنوعی استفاده کنید و آن را روی سطوح مختلف نصب کنید. یکی از جاهایی که می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد محیط کار است. مزیت  های نصب چمن مصنوعی در محیط کار عبارتند از :

1.بالا رفتن زیبایی محیط:

چمن مصنوعی در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارد بنابراین می توان برای هر نوع دکوراسیونی چمن مصنوعی مناسب آن را پیدا کرد. شما می توانید با نصب یک چمن مصنوعی مناسب در محیط کار، دکوراسیونی جذاب و زیبا داشته باشید و محیط کار خود را زیباتر و درخشان تر نشان دهید. این خود یک مزیت مهم نصب چمن مصنوعی در محیط کار است.

2.تاثیر مناسب روی مراجعین و مشتریان:

بسیاری از محیط های کار به شکلی است که مراجعین زیادی دارد. افراد زیادی به محیط های ادارات قدم می گذارند تا بتوانند نیازها و مشکلات خود را رفع کنند. مسلما هیاهو و شلوغی ها مراجعین را خسته می کند. چمن مصنوعی می توانند حس خوبی به آنها بدهد و به طور ناخوادگاه از خستگی آنها کاسته شود و انرژی شان بالاتر برود. هر چقدر که یک محیط زیباتر و طبیعی تر باشد حس بهتری را منتقل خواهد کرد. نصب چمن مصنوعی در محیط کار باعث می شود مراجعین حس بهتری داشته باشند و این موضوع خود می تواند کارها را رونق دهد و باعث جذب بیشتر افراد شود.

3.محیط آرام تر برای کارمندان:

علاوه بر مراجعین ، خود کارمندان نیز با کار کردن در محیطی زیبا و جذاب حس بهتری خواهند داشت و با انرژی بیشتری کار خواهند کرد. کارمندان از کار زیاد خسته می شوند و نیاز به حس خوب دارند. چمن های مصنوعی در محیط کار باعث می شوند تا کارمندان حس بهتری داشته باشند و از خستگی روانی آنها کم شود.

4.امنیت بیشتر:

بر خلاف سرامیک و سطوح چوبی صاف که امکان سُر خوردن روی آنها وجود دارد ، چمن های مصنوعی از این لحاظ ایمن هستند و افراد روی انها سر نمی خورند. این موضوع می تواند به عنوان یکی دیگر از مزیت های نصب چمن مصنوعی در محیط کار شناخته شود.

از سوی دیگر چمن های مصنوعی به خاطر الیاف خاصی که در ساخت انها استفاده می شود در برابر آتش مقاوم هستند  بنابراین از این لحاظ نیز امنیت انها بالاتر می رود.

در انتخاب چمن مصنوعی برای محیط کار باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای انتخاب چمن مصنوعی مناسب برای محیط کار باید چندین نکته را در نظر گرفت. در زیر به این نکات اشاره شده است:

1.رنگ مناسب:

از مهم ترین نکاتی که در هنگام انتخاب چمن مصنوعی باید در نظر گرفته شود رنگ آن است. رنگ چمن مصنوعی باید با دکوراسیون محیط کار تناسب داشته باشد تا از این طریق دکوراسیونی زیبا را در محیط کار خود داشته باشید. به این نکته توجه کنید تا محیط کاری زیبا و جذاب داشته باشید.

3.ابعاد مناسب:

در هنگام انتخاب چمن مصنوعی برای محیط کار و البته هر محیط دیگری باید به ابعاد آن توجه کنید. شما باید از پیش، ابعاد مناسب برای چمن مصنوعی را با توجه به همه عوامل محیط کار محاسبه کرده باشید و سپس اقدام به خرید کنید.

4.تراکم مناسب:

از دیگر نکات مهم در هنگام انتخاب چمن مصنوعی برای محیط کار، تراکم مناسب الیاف چمن مصنوعی می باشد. هر چقدر که تراکم چمن مصنوعی در محیط کار بیشتر باشد مطمئنا بهتر است چون محیط های کاری معمولا محیطی شلوغ است. مراجعین مدام در حال رفت و آمد هستند و این تردد مسلما روی بافت چمن مصنوعی تاثیر می گذارد بنابراین هر چقدر که تراکم بیشتر باشد ، ضربه کمتری به بافت چمن مصنوعی وارد می شود و دیرتر خراب می شود.

5.ارتفاع الیاف:

از دیگر نکات برای انتخاب چمن مصنوعی مناسب برای محیط کار این است که شما از چمن های مصنوعی با ارتفاع مناسب استفاده کنید. معمولا برای محیط های کاری بهتر است از چمن های مصنوعی با ارتفاع نخ کوتاه استفاده کنید تا صاف بایستند و از این طریق حالت زیباتری را ایجاد کنند.

6.مقاومت مناسب:

همان طور که گفته شد محیط های کاری معمولا پرتردد هستند و برای همین است که چمن مصنوعی موجود در محیط کار باید دارای مقاومت خوبی باشد تا هم در برابر رفت و آمد مراجعین آسیب نبیندو هم بر اثر حرکت صندلی های چرخدار دچار فرسودگی و خرابی نشود.

7.انعطاف مناسب:

در کنار مقاومت، یک چمن مصنوعی باید دارای انعطاف مناسبی هم باشد و به خوبی بتواند خم شود تا آسیب نبیند. حتما در هنگام انتخاب چمن مصنوعی به این نکته توجه کنید.

نتیجه گیری

چمن مصنوعی نوعی کفپوش است که در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این کفپوش از پلیمرهای مخصوصی ساخته می شود و در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد. یکی از جاهایی که می توان از چمن های مصنوعی بهره برد محیط کار است. محیط های کاری مختلف می توانند از چمن مصنوعی به عنوان کفپوش خود استفاده کنند و از مزیت های آن بهره مند شوند.

مزیت نصب چمن مصنوعی در محیط کار این است که با این کار محیط زیباتری خواهید داشت، حس بهتری به مراجعین خواهید داد، کارمندان از محیط کار خود بیشتر لذت می برند و امنیت محیط کاری را نیز بالاتر می برید.

زیباتر شدن محیط با تناسب چمن مصنوعی با دکور محیط است. مراجعین با دیدن محیطی زیبا حس بهتری خواهند داشت و کارمندان نیز از لحاظ روانی حسب بهتری دارند. به دلیل کمتر سر خوردن روی چمن و نیز عدم آتش گرفتن چمن مصنوعی امنیت محیط کاری نیز بالاتر می رود.

در هنگام انتخاب یک چمن مصنوعی برای محیط کاری باید به چند نکته توجه کرد. چمن مصنوعی باید دارای رنگ ، ابعاد و طرح مناسبی برای دکوراسیون محیط کاری داشته باشد. در کنار این ها چمن مصنوعی باید دارای مقاومت مناسبی باشد، انعطاف پذیری خوبی داشته باشد، تراکم بالایی داشته باشد تا به راحتی بر اثر تردد خم نشود و  ارتفاع الیاف آن مناسب باشد. همه این نکات در کنار هم باعث می شوند تا شما یک انتخاب خوب برای محیط کاری خود داشته باشید.

مای دکوری

اگر دنبال خریدن چمن مصنوعی برای محیط کاری هستید ،مای دکوری این نیاز شما را به خوبی برآورده خواهید کرد. شما می توانید انواع چمن های مناسب با طرح ها و رنگ های مناسب را در فروشگاه آنلاین مای دکوری بیابید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مای دکوری فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی است و سالهاست که در این زمینه فعالیت می کند. این فروشگاه انواع محصولات دکوراسیون داخلی را با کیفیتی مناسب در اختیار افراد قرار می دهد. افراد می توانند به خوبی انواع این محصول ها را در سایت ببینندو مشخصات انها را بخوانند.

قیمت های مای دکوری قیمت های بسیار مناسبی است و در کنار آن با دادن تخفیف های بسیار خوب به مشتریان، هزینه آنها را پایین می اورد. افراد می توانند محصولات خود را در کمال اطمینان خریداری کنند. پس از سفارش، مای دکوری در سریع ترین زمان ممکن محصول را برای شما خواهد فرستاد. در هر کجای کشور ایران که باشید جای نگرانی وجود ندارد چون مای دکوری به همه نقاط محصول ارسال می کند  وهزینه آن هم بسیار پایین است. در کنار این مزیت ها مای دکوری خدمات پس از فروش بسیار مناسبی هم دارد. در صورتی که محصول شما آسیب ببیند یا برایش مشکلی پیش بیاید کافی است تا با مای دکوری تماس بگیرید. تیم های مای دکوری به سرعت برای رفع مشکل شما و خدمات رسانی به شما دست به کار خواهند شد.

مای دکوری همواره سعی کرده است بهترین خدمات را ارائه دهد و مشتریانش را از خود راضی نگه دارد.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()