سبد خرید 0

مناسب ترین دیوار پوش های هتل

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 19 آبان 1400 در ساعت 10 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با توجه به اینکه افراد در جهان  نیازها و احساسات متفاوتی دارند, آیا داخلی باید اتاق‌های هتل را به شکلی طراحی کنند که تمام مسافران را خوشحال نگه می‌دارد. رنگ و طراحی دیوارها یکی از مهم‌ترین عناصر طراحی داخلی هتل است که بر تصمیم مسافران برای اقامت در هتل تاثیر می‌گذارد. شما حتی می‌توانید با طراحی دیوارها بدون نیاز به صحبت کردن با یک زبان دیگر با مسافران خارجی ارتباط برقرار کنید. دیوارپوش ها بهترین مواد در طراحی داخلی و دکوراسیون هستند.

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای افزایش طراحی داخلی این است که دیوارها را تزئین کنید. کاغذدیواری یا دیوار پوش ها یکی از نمونه‌های رایج تزیین دیواری هستند، اما امروزه استفاده از دیوار پوش برای ایجاد ظاهر دیوارها، که بخش عمده‌ای از اثر تزئینات داخلی هستند، بسیار محبوب شده‌است.

معروف ترین انواع دیوارپوش هتل

طراحی داخلی هتل با استفاده از دیوارپوش و دیوار کوب پلی استایرن

همان طور که ذکر شد، انتخاب طرح و رنگ دیوارها در هتل‌ها بسیار مهم است. در حقیقت، شما باید پوشش دیواره‌ای پلی استایرن و پرده‌های دیوار را طوری انتخاب کنید که اغلب افراد در سراسر دنیا واکنش مشابهی به آن دارند. به عنوان یک قاعده کلی، رنگ‌های روشن پلی استر و پرده‌های دیوار به عنوان ایجاد یک محیط دارای سیستم خنک‌کننده مهم تلقی می‌شوند و اتاق‌های هتل روشن‌تر و جادار به نظر می‌رسند. از طرف دیگر، رنگ‌های تیره پلی استایرن و دیوارپوش های تیره فضای اتاق هتل را کوچک تر از حد عادی نشان می دهند.

اتاق‌خواب هتل شما می‌تواند بازتابی از سبک طراحی و سبک طراحی شما باشد. برای انتخاب رنگ دیوار پوش پلی استایرن و پرده‌های دیوار در اتاق‌خواب و حمام، بهتر است از رنگ‌هایی که معمولاً در سراسر دنیا به عنوان رنگ‌های آرامش‌بخش شناخته می‌شوند استفاده کنیم. استفاده خوب از طرح‌ها و رنگ‌های دیوار پوش پلی استایرن و دیگر دیوارپوش ها، در جذب مشتریان بیشتر برای این هتل بسیار موثر است.

برای خرید انواع کفپوش با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

با این حال، باید در انتخاب رنگ و مدل دیوار پوش ها برای هتل بسیار محتاط باشید؛ چون اگر رنگ‌های بخش‌های مختلف در توازن و هماهنگی با یکدیگر نباشند، می‌توانند احساس ناراحتی در محیط داشته باشند.

چندین راه برای طراحی و سبک کردن هتل‌های سبک وجود دارد، اما بسیار مهم است که چطور آن را اجرا کنید. قبل از انجام هر گونه اقدام، اطمینان حاصل کنید که با یک طراح داخلی باتجربه در زمینه دکوراسیون هتل صحبت کنید. جزییات طراحی موجود در هتل‌ها مانند رنگ و طراحی پوشش دیوارها، مبلمان، تخت‌خواب و پرده‌ها اغلب چیزهایی هستند که باعث می‌شوند آن‌ها از هم جدا شوند.

دیوار پوش چوبی

دیوارپوش چوبی هتل در واقع صفحات چوبی پهن یا باریک در رنگ‌های روشن، خاکستری تیره و غیره هستند. این دیوار پوش های چوبی می‌تواند انواع و اندازه‌های مختلفی داشته باشد، و همانطور که ذکر شد، حتی رنگ‌های آن‌ها می‌توانند متفاوت باشند تا در فضای داخلی شما مداخله نکنند.

برای خرید قرنیز MDF با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

دیوارپوش چرمی هتل

دیوار پوش چرمی یک نسل جدید از پوشش دیواری است که در داخل ساختمان مسکونی، تجاری، اداری، هتل‌ها، پارکینگ، لابی و کودکستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول به شکل قطعات ۶۰ * ۳۰ و ۴۰ * ۴۰ سانتی متر در سه بعد طراحی شده‌است، جامد و نرم که با هم طرح‌های مدرن و متنوعی را ایجاد می‌کنند. به خاطر شکل و نوع مواد، دیوارپوش چرمی به عنوان عایق حرارت، عایق صدا، سپر آتش و جذب‌کننده صدا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیوارپوش سه‌بعدی

دیوار پوش سه‌بعدی یکی از محبوب ترین انواع دیوار ها در تزئینات داخلی  هتل است که به کمک آن می‌توانید به راحتی از دیواره‌ای یکنواخت و خسته‌کننده خلاص شوید. همچنین می‌توانید با نورپردازی و بازی کردن با سایه‌هایی که بر روی پانل‌ها شکل گرفته‌اند، نظرات فوق‌العاده‌ای بگیرید. انگیزه بخشیدن به انگیزه

برای خرید پارکت لمینت با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

این دیوارپوش هتل سه‌بعدی به طور کامل ضد آب هستند و وزن بسیار پایینی دارند که نصب آن را به آسانی نصب می‌کنند به طوری که هر کسی می‌تواند به راحتی این پانل‌ها را نصب کند، و همچنین این پانل‌ها آتش را منتقل نمی‌کنند و آتش ندارند. از آنجا که آن‌ها از قبل رنگ‌آمیزی شده و بسته‌بندی شده‌اند، نیازی نیست که در محل نصب مهر و موم شده و به سرعت نصب شوند.

دیوارپوش سنگی هتل

دیوار پوش سنگی نوع دیگری از دیوار پوش مناسب برای هتل است، نوع آنیک امروزه بسیار محبوب است و به فضای دکوراسیون داخلی شما نگاه ویژه‌ای دارد. این نوع  دیوارپوش اغلب شامل تزیین نقاط کانونی فضای دکوراسیون شما، از جمله دیوار پشت تلویزیون، شومینه یا بخشی از دیوار اتاق نشیمن و غیره می‌شود و اثر متفاوتی را به این فضا می‌دهد.

برای خرید پارکت لمینت با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

دیوارپوش آلومینیومی

دیوار پوش آلومینیوم مجموعه‌ای از قطعات کوچک ۴ mm متشکل از آلومینیوم کامپوزیت با انواع مختلفی از طرح‌ها و رنگ‌ها، تک‌رنگ یا ترکیبی است و با کیفیت بالا طراحی شده‌است. مجموعه‌ای از این بخش‌ها که در اندازه‌های ۱۰ * ۱۰ mm - ۱۵ * ۲۵ * ۲۵ * ۵۰ * ۵۰ mm و البته در ابعاد و اشکال دیگر تولید می‌شوند.

این کاشی‌ها یک چسب دو طرفه بسیار قوی در پشت کاشی دارند، بنابراین می‌توانند به راحتی و به سرعت به همه سطوح عمودی و افقی چسبیده‌اند. این نوع دیوار پوش را می‌توان در تمام فضاهای داخلی به کار برد و احساس و حالت جدیدی به تزئینات شما می‌دهد. یک تاثیر متفاوت در تزیین داخلی با پوشش دیواره آلومینیومی، چیزی است که در این زمینه به شما کمک می‌کند.دیوار پوش آلومینیومی را می‌توان در تمام فضای داخلی به کار برد.

دیوارپوش شیشه‌ای هتل

دیوارپوش شیشه‌ای یکی از موادی است که می‌تواند فضاهای خالی را در دکوراسیون خود پر کند. حضور شیشه رنگی می‌تواند کل دکوراسیون داخلی فضا، به خصوص قسمت‌هایی از آشپزخانه را تحت‌تاثیر قرار دهد و باعث شود که در فضای شما احساس خوبی داشته باشد.

برای خرید دیوارپوش پی وی سی با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

نتیجه گیری

دیوارپوش ها یکی از موارد پرکاربرد برای طراحی داخلی و ایجاد فضایی زیبا تر در هتل ها هستند و در حال حاضر در اغلب هتل های جهان برای زیبایی فضا از دیوار پوش ها استفاده می شود. در این مقاله جدید ترین و مهم ترین انواع دیوارپوش های مورد پرکاربرد برای هتل ها را بررسی کردیم.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()