سبد خرید 0

مزایای پالاز موکت نسبت به سایر موکت های ایرانی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 23 دی 1399 در ساعت 2 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

موکت و فرش در فرهنگ و تاریخ ما ایرانیان بخصوص در دکوراسیون منازل ایرانی نقش بسیار پررنگ و مهمی داشته و دارد. هریک از ما با توجه به سلیقه و علایق شخصی که داریم در انتخاب موکت تصمیم میگیریم. مناسب ترین گزینه برای فضاهای ادری، هتلی و مسکونی از نظر معماران و دکوراتور های قدیمی موکت را به علت تنوع در مدل و رنگ و طرح می دانند چرا که با انتخاب این محصول، تمام نیازهای ما را برطرف میکند. امروز می خواهیم تا در رابطه با ویژگی ها و مزایای پالاز موکت در قیاس با دیگر موکت های ایرانی سخن بگوییم.

بسیاری از ما شاید فقط به طرح و شکل ظاهری موکت و هماهنگی آن با رنگ پرده یا مبلمان با دکوراسیون داخلی توجه می کنیم، اما نکته های بسیار زیادی در این کفپوش نهفته شده است.

مزایای پالاز موکت

موکت های قدیمی نمدی بودند و با قیمت ارزان هر متراژی که نیاز داشتید، خریداری می کردید و با چسب های مخصوص موکت کف اتاق تان نصب می کردید، هرچند که هنوز هم بسیاری از موکت ها به همین شکل کاربرد دارند. اما امروزه جنس بیشتر موکت ها از الیاف پلی آمید ، نایلون و پلی پروپیلن میباشد و در بازار عرضه میشود.

 در حال حاضر یکی از معروف ترین شرکت های ایرانی در صنعت موکت، پالاز موکت می باشد که با کیفیت بسیار عالی در حال ارائه محصولات خود در بازار است و مشتریان زیادی را هم به خود جذب کرده است.

موکت پالاز تمامی ویژگی های یک موکت مرغوب را دارد و تنوع رنگی و طرح بسیار بالایی هم نسبت به دیگر رقبا دارد.

 این کفپوش مناسب علاوه بر کاربردش به عنوان فرش،‌ عایق دما، صدا و جذب تعلیق غبار در فضا کاربرد دارد. پالاز موکت از منظر زیباشناسی و روانشناختی نقش به مراتب مهمتری نسبت به سایر موکتهای ایرانی ایفا میکند. چنین کفپوشی برای فضا مانند لباسی میباشد که با طرح و نقش خود به فضای پیرامون شخصیت منحصربه فردی می بخشد!

با انتخاب یکی از  طرح های پالاز موکت برای سالن پذیرایی منزل یا اتاق خواب یک کودک، دفتر یک شرکت خصوصی یا تالار همایش های یک موسسه میتواند به طور مستقیم بر طراحی داخلی آن فضا تاثیر چشمگیری را فراهم اورد. در هر صورت شما با کفپوش پالاز موکت دیر آشنا به راحتی میتوانید به محیط مورد نظرتان حال هوایی دیگر  ببخشید.

موکت پالاز و مزایای آن گزینه های جالب توجهی نسبت به دیگر رقبای خود شامل می شود و همچنین نسبت به سایر کفپوش های دیگر از جمله پارکت، لمینت یا سنگ نمود بیشتری پیدا می کند که با دسترسی داشتن به اطلاعات درستی از مزایا و معایب پالاز موکت قطعاً انتخاب بهتری میتوانیم داشته باشیم.

مزایای پالاز موکت

تنوع یکی از مزایای پالاز موکت

در زیر چند نمونه از مزایای پالاز موکت را نسبت به سایر رقبای موکت ایرانی در هریک از نمونه های برجسته آن یعنی مدل الماس، کات بی، مدل برکه، پونه بررسی میکنیم:

طرح کات B در بین محصولات پالاز با ۱۸ رنگ زیبا ، بیشترین تنوع رنگی را داراست که از جنس نخ BCF (۱۰۰ درصد پلی پروپیلن). یکی از ویژگی های مهم الیاف پلی پروپیلن اینست که آب را جذب نمی کند، بنابراین باید با استفاده از حلالها رنگ را به خود جذب کند.

دیگر خصوصیت مطلوب این مدل از پالاز موکت اینست که رنگ موکت به راحتی از بین نخواهد رفت حتی زمانی که در معرض نور شدید خورشید، پودر و شامپو ها و یا دیگر مواد شیمیایی قوی قرار گیرد.

موکت کات بی یکی از پر طرفدارترین محصولات پالاز است که با ضخامت حدودا یک سانتیمتر با زیره نمد، برای فضاهای مسکونی مانند پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب پیشنهاد می شود.رنگ های شاد این محصول برای اتاق خواب بسیار جذاب می باشد.

شستشو و نگهداری این موکتها بسیار حائز اهمیت بوده چرا که بهترست به جای آبکشی به روش سنتی و نیز قالیشویی، از آب سرد و شامپو فرش استفاده شود.

موکت پونه یکی دیگر از محبوب ترین محصولات پالاز می باشد که در دسته‌بندی موکت پالاز فروشگاه اینترنتی مای دکوری وجود دارد. این موکت با بافت گره ای ریز (لوپ پایل) برای مکان های پرتردد طراحی شده است. این طرح از موکت برای محیط های اداری بسیار مناسب میباشد. این محصول در فضای مسکونی هم استفاده میشود.

ضخامت این موکت بین شش تا هشت میلی متر میباشد و جنس نخ آن پلی پروپیلن و پلی استر است. ویژگی های برجسته موکتهای لوپ پایل، کاهش چشمگیر صدای رفت و آمد است که فضا را به نوعی عایق صوتی می کند که از ملزومات اصلی محیط های اداری، موزه ها، کتابخانه ها ونظیر این اماکن می باشد.

توجه به مزایای پالاز موکت

برای فضاهای بزرگ بهتر است از موکت های طرح دار استفاده کنید و برای اتاق هایی با ابعاد کوچک، موکت های ساده به رنگ روشن و با پرزهای کوتاه تر بهترین انتخاب هستند. این پیشنهاد باعث بزرگتر جلوه دادن اتاق می شود. موکت های پرز بلند که نرمی و لطافت بیشتری دارند برای نشیمن، اتاق خواب و اتاق کودک مناسب ترند. بافت های فشرده که پرزهای کوتاهی دارند نیز برای مکان های پرتردد مناسب تر هستند.

اگر آن دسته از افرادی هستید کیفیت و دوام بالای هر چه می‌خرید، برایتان بیشترین اهمیت را دارد و به دنبال یک موکت باکیفیت و بادوام هستید، بد نیست بدانید که موکت طرح الماس میتواند بهترین انتخاب شما باشد. هم به این دلیل که از الیاف پلی آمید بافته شده و هم به این دلیل که با پرزهای بلندش، حس راه رفتن بر روی ابرها را به شما هدیه می‌دهد.

 پالاز موکت طرح الماس باعث میشود تا فضای منزل شما را دلبازتر و بزرگتر از متراژ واقعی نشان می دهد. موکت الماس پالاز با ضخامت دوازده میلیمتر عرضه میشود که در عین نرمی و راحتی قدم نهادن بر آن حس گرما و راحتی را تقدیم قدم های شما و فرزندانتان می کند و در مقایسه با بقیه محصولات قیمت پالاز موکت پرز بلند الماس نیز با توجه به جنس 100 درصد پلی آمید آن بهینه ترین قیمت موجود می باشد.

**با خدمات نوین فروشگاه مای دکوری، این امکان برای شما مشتریان عزیز فراهم شده است که بتوانید قبل از انتخاب نهایی، نمونه های موکت را در منزل مشاهده و بررسی نموده، آنگاه نسبت به خرید و ثبت نهایی محصول اقدام نمایید**

طرح برکه را میتوان یکی از جدیدترین طرح های موکت پالاز دانست که با طراحی ساده و در عین حال زیبای خود از تنوع رنگی گسترده ای بالغ بر ۲۲ رنگ برخوردار میباشد. ازجمله مواردی که این موکت را به انتخابی ایده آل تبدیل کرده است میتوان به:

 با کیفیت بودن الیاف، مقاومت در برابر کشیدگی و جا به جایی اجسام سنگین، ثبات در مقابل اشعه ی نور، مقاومت صوتی و حرارتی اشاره کرد.

نتیجه مزایای پالاز موکت

موکت پالاز مدل الماس:

  •      موکتی نرم و لطیف
  •       یکی از موکت های پرز بلند موکت پالاز
  •      لطیف ترین و گران ترین طرح پالاز موکت

 

موکت پالاز مدل کات بی:

  •     نوع بافت آن کات شده است
  •      نرمی و لطافت بالایی دارد. به این دلیل که پرزهای آن به طور یکدست و همانند چمن بریده شده است.
  •     از نظر نگهداری، قابلیت شست و شوی بالایی دارد.
  •     از نظر قیمت و کیفیت به صرفه و جزو محبوب ترین و پر فروش ترین مدل های موکت پالاز محسوب می‌شود.

موکت پالاز مدل برکه:

  •     دارای نرمی و لطافت خوبی است.
  •     موکت طرحدار و طرح های آن چاپی است.
  •     فاصله قیمتی بالای آن با موکت الماس
  •     از نظر کیفیت، چیزی از طرح الماس پالاز موکت کم ندارد.

 

موکت پالاز مدل پونه:

  •      یک محصول با چند مزیت کاربردی
  •      مقاومت مناسب بدلیل وجود الیاف پلی پروپیلن و نوع بافت بخصوص آن
  •       مناسب برای مکان های پر تردد
  •       قابلیت شستشوی بالا
  •      مانع از سر خوردن فرش
  •      در دسته محصولات ارزان قیمت پالاز موکت

مزایای پالاز موکت 

  مزایای و محاسن پالاز موکت

از محاسن استفاده از موکت پالاز اینست که میتوانید گرمای خاصی را به فضای خود ببخشید و از بابت سرمای کف اتاق در فصل سرما خیال شما آسوده باشد. خرید این طرح از موکت پالاز با داشتن قیمتی مناسب همچنان جزو بهترین گزینه ها جهت پوشش کف می باشد. همچنین دیگر نیازی نیست که نگران آلودگی کف اتاقتان باشید چراکه شستشو و نگهداری این موکت بسیار ساده و راحت میباشد همچنین با استفاده از این محصول شما میتوانید به خوبی از سلامت کودک خود محافظت کنید و نگران شکستگی وسایل خود نباشید.

از جمله ویژگی های کلی و برجسته موکت پالاز میتوان به مواردی مثل رنگهای شفاف و کاملاً ثابت، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، قابلیت شستشو، مقاوم در برابر سایش، برگشت پذیری بسیار عالی الیاف پلی آمید به حالت اولیه، ارائه تولیدات اختصاصی برای پروژه های خاص با طرح و آرم سفارش دهنده اشاره داشت. مزایای پالاز موکت همیشه باعث شده اند تا مشتری ها از آن رضایت کافی را داشته باشند.

مای دکوری

امیدواریم که از مطالب گفته شده به تمامی جواب هایتان رسیده باشید. شرکت مای دکوری از جمله شر کت هایی میباشد که می توانید با خیال راحت کفپوش خود را از بین طرح و رنگ های متنوعی که ارائه میدهد، بهترین آنها را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید، هم چنین می توانید سوالات خود را از طریق شماره 02133126516 با ما در میان بگذارید تا پاسخ آنها را از متخصصان ما دریافت کنید.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()