سبد خرید 0

10 ایده خرید پوستر برای اتاق کودک

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 28 مهر 1400 در ساعت 10 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از المان های جذاب برای زیباتر کردن اتاق کودک، استفاده از پوستر است. کودکان علایق مختلفی دارند و انواع پدیده ‌های طبیعی و مصنوعی مانند گل‌ ها، حشرات، ماشین ها، طرح ‌های عروسکی، کارتونی و ... نظر آن‌ ها را به خود جلب می ‌کند. خرید پوستر اتاق کودک نه فقط بنا به خواست کودکان بلکه یک نیاز و ضرورت در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق آن‌ ها است. در ادامه مقاله زیر به 10 ایده خرید پوستر دیواری برای اتاق کودک اشاره خواهیم کرد.

استفاده از پوستر اتاق کودک

ظاهر محیط و زیبایی پیرامون ما، بازتاب زیادی روی روح و روان ما دارد. این موضوع برای کودکان و نوپایانی که تازه در حال کشف محیط اطراف خود هستند نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است. به نحوی می توان گفت تقریبا هیچ چیز به اندازه دیوارهای اتاق کودک نمی تواند جلوه ‌ایی از علاقمندی ‌های کودک را نشان دهد.

برای تجهیز و دکوراسیون داخلی اتاق کودک راهکارهای زیادی وجود دارد. یکی از وسایل جالب توجه برای تجهیز دکوراسیون داخلی اتاق کودک، استفاده از پوستر است.

انواع پوسترهای اتاق دخترانه یا پسرانه دارای طرح های متنوع، زنده، زیبا و گاهی سه بعدی هستند. مهم‌ ترین نکته در استفاده از پوستر اتاق کودک، ادغام آن ‌ها با شخصیت ‌های کارتونی است.

یک طرح برای پوستر دیواری اتاق کودک باید قابلیت تامین آرامش کودکتان را داشته باشد اما سرگرم کننده بودن زمینه نیز بسیار مهم است. زمینه طرح باید به اندازه کافی جذاب و سرگرم کننده باشد تا کودکتان با دیدن آن مشتاق ماجراجویی و جستجو محیط پیرامون خود شوند.

محل قرارگیری پوستر اتاق کودکان نیز بسیار مهم است. اگر از پوسترهای عریض دیواری استفاده می ‌کنید، باید درست روبروی درب ورودی بالای تخت خواب کودک یا دیوار مقابل آن نصب شود.

برای خرید سقف کاذب کناف با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

ایده های خرید پوستر برای اتاق کودک

1. پوستر دیواری زیر، یکی از طرح های فانتزی و جذاب برای اتاق کودک است. می توانید با استفاده از این پوستر، اتاق مورد نظر را پر شور و نشاط نشان داد. این پوستر کودک دارای یک طرح همراه با زمینه طبیعت و یک شخصیت کارتونی با تم ماشین است که تلفیقی از محیط آرام و پر نشاط را برای کودک به ارمغان خواهد آورد. این پوستر، ضمن ایجاد یک محیط کودکانه، با ایجاد جذابیت در محیط، کودکان را با نشاط و پر جنب و جوش تر می کند.

 

2. یکی از پوسترهای جذاب برای اتاق کودکان، پوستر با طرح شخصیت های کارتنی است که با توجه به طرح مد نظر در رده پسرانه و دخترانه تفکیک خواهد شد. پوستر دیواری زیر یکی از طرح های بسیار جذاب برای دختران است. این پوستر وقتی در اتاق کودک شما قرار می گیرد، او خود را در محیط این انیمیشن تصور می کند.

 برای خرید دیوارپوش با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

3. یکی دیگر از پوسترهای جذاب برای اتاق کودک، پوستر زیر می باشد. این پوستر نشان دهنده سه دختر است و برای اتاق دختران بسیار مناسب است. پوستر زیر روحیه دختر بچه ها را پرنشاط تر خواهد کرد.

 

4. پوستر دیواری زیر یکی از طرح های جذاب برای اتاق کودکان است. این طرح پوستر، دنیای زیر آب را به شکلی جذاب و فانتزی نشان خواهد داد. در این پوستر، طرحی از شخصیت های انیمیشنی را می بینیم که رنگ های متنوع و شاد آن با طرح، همنشینی خوبی را ایجاد کرده است. این پوستر دیواری با توجه به طرح و رنگی که دارد، قابل نصب در اتاق کودک خواهد بود. این طرح پوستر هم برای پسران و هم برای دختران مناسب است.

 

5. یکی دیگر از ایده های جذاب برای پوستر اتاق کودک، طرح پاندای کونگ فو کار است. پوستر دیواری پاندای کونگ فو کار، طرحی از انیمیشن محبوب و پرطرفدار پاندای کونگ فو کار را دارد. این پوستر دیواری بدون شک برای اتاق کودکان و به ویژه پسران مناسب است.

برای خرید کاغذدیواری با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

6. پوستر دیواری زیر، دارای طرح فروزن است. پوستر دیواری فروزن از محبوب ترین پوسترهای دیواری در میان کودکان به شمار می رود. این طرح پوستر مناسب استفاده در اتاق خواب و اتاق بازی کودکان است و با توجه به طرح های بسیار زیبا از آن می توان به عنوان جذاب ترین پوستر دیواری مخصوص اتاق کودکان یاد کرد.

 

7. پوستر دیواری زیر رویای پرواز را نشان می دهد. این پوستر نمایی از آسمانی پر از بالن، هواپیما و هلیکوپتر را نشان می دهد که از رنگ های خنثی و سرد تشکیل شده است. رنگ بندی خنثی و روشن این پوستر، فضا را بزرگتر جلوه می دهد و می توان از این پوستر برای تزیین اتاق کودک و نوجوان استفاده کرد.

 

8. یکی دیگر از ایده های جذاب برای پوستر اتاق کودک، پوستر با طرح هلو کیتی است. پوستر هلو کیتی دارای طرحی دوست داشتنی از یک گربه ملوس و محبوب دختر خانم های کوچولو است. در طراحی پوستر دیواری اتاق دختر بچه ها، رنگ صورتی اولویت اول آن ها است. ترکیب رنگ های سفید و صورتی ملایم در پوستر دیواری هلوکیتی، طرحی دخترانه و لوکس را رقم زده است.

برای خرید قرنیز MDF با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

9. پوستر زیر دارای طرح کارتونی خرس در آسمان است. این پوستر هم برای اتاق دختر بچه ها و هم اتاق پسر بچه ها مناسب است. این پوستر تداعی کننده یک فضای آرام و در عین حال نشاط بخش است.

 

10. ایده جالب دیگر برای خرید و انتخاب پوستر برای اتاق کودک، طرح باربی و اسب تک شاخ است. پوستر زیر دارای ترکیب رنگ های بی نظیری است. این پوستر برای اتاق دختران کوچک و همچنین دختران نوجوان بسیار مناسب است.

 

سخن آخر:

یکی از المان های جذاب برای زیباتر کردن اتاق کودک، استفاده از پوستر است. خرید پوستر اتاق کودک نه فقط بنا به خواست کودکان بلکه یک نیاز و ضرورت در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق آن‌ها است.

در بالا به 10 ایده خرید پوستر برای اتاق کودک اشاره کردیم، از این طرح ها می توان به پاندای کونگ فو کار، هلو کیتی، فروزن و ... اشاره کرد.

برای خرید قرنیز PVCبا کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

برای خرید پوسترهای اتاق کودک بالا می توانید به سایت مای دکوری مراجعه کنید. مای دکوری ارائه دهنده انواع محصولات دکوراسیون داخلی اعم از: پارکت لمینت، کاغذ دیواری، پوستر تصویری، کفپوش، سقف کاذب، چمن مصنوعی، موکت، پاراوان های تصویری و لیزری، انواع پرده و ... می باشد.

هدف از راه اندازی فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی مای دکوری، رساندن محصولات به مشتری به صورت مستقیم (حذف واسطه ها)، با هزینه کمتر و سرعت ارسال بیشتر می باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()