سبد خرید 0

استفاده از چمن مصنوعی در فضاهای بسته

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 13 ارديبهشت 1400 در ساعت 14 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )


نشاط بهاری اتاق شما را همراهی می کند.
اثر چمن مصنوعی در مناطق داخلی مانند خانه ها ، محل های کار و مکان هایی مانند نمایشگاه ها به چندین دلیل می تواند مفید و موثر باشد. در این مقاله مای دکوری قصد دارد در مورد جنبه های مختلف این موضوع با مخاطبان خود صحبت کند.
واقعیت این است که چمن مصنوعی می تواند به عنوان گزینه مناسب برای مکان های مختلف انتخاب شود. اگر آن مکان سقف داشته باشد و بسته یا فاقد سقف خوانده شود و دارای محیط باز باشد. در نگاه اول ، چمن بودن یا نامیده شدن چمن مصنوعی می تواند این تصور را ایجاد کند که باید از آن به عنوان چمن طبیعی در فضای باز استفاده شود. اما حقیقت این است که وقتی چمن مصنوعی به آبیاری ، کود و نور خورشید احتیاج ندارد ، چرا از آن در فضای داخلی استفاده نمی شود؟ در حقیقت ، نگهداری آسان چمن مصنوعی و نیاز آن به عواملی مانند خاک ، آب و کود ، قابلیت های منحصر به فردی را برای آن ایجاد می کند.


قابلیت نصب بر روی بسیاری از سطوح


یکی از دلایلی که استفاده از چمن مصنوعی در فضای داخلی را تسهیل می کند ، امکان نصب آن بر روی انواع مختلف کفپوش است. کف ، سنگ ، سرامیک ، پارکت یا نوع دیگری از کفپوش ها که در فضای داخلی استفاده می شود ، می تواند زیرساخت مناسبی برای چمن مصنوعی باشد. این واقعیت که این نوع چمن ، برخلاف نوع طبیعی خود ، به زیرساخت های خاک و تأمین محیط کشت و نگهداری احتیاج ندارد ، در حقیقت دلیلی است که چمن مصنوعی ، در همان محیط و در همان کف پوشیده شده در داخل زمین را نشان می دهد. خانه یا محل کار ما داریم ، می توان آن را نصب و راه اندازی کرد. این دلیل دیگری است که استفاده از چمن مصنوعی در داخل خانه را توجیه می کند.
اگر خلاق و خوش سلیقه هستید ، قطعاً می توانید از چمن مصنوعی در فضای بسته استفاده کنید. قابلیت های این محصول به حدی است که می توان آن را روی بسیاری از مواد و کف نصب کرد. چمن مصنوعی حتی می تواند به عنوان فرش و رو فرش در کف سرامیک ، چوب و سایر کفپوش های داخلی مورد استفاده قرار گیرد.


چمن مصنوعی در محیط های بسته به افزایش نشاط کمک می کند.


اثر روانشناختی مناسب و سازنده چمن مصنوعی نیز بسیار مهم است. فرهنگ و عادات زندگی در شهر حکم می کند که بیشتر روز و شب را در خانه خود سپری کنیم. این عادت پیامدهای زیادی برای ما به همراه دارد که یکی از مهمترین آنها افسردگی و از دست دادن نشاط است. استفاده از چمن مصنوعی در محیط داخلی ، مانند خانه و محل کار ، به دلیل تغییر رنگ و انعکاس نور و ارتباط آن با چمن و سبزی طبیعی ، تأثیر روانی مثبتی دارد.
با چمن مصنوعی در فضاهای داخلی و منزل خود طراوت بهاری را در مجاورت خود، ایجاد کنید. چمن مصنوعی برای اتاق نشیمن منزل و اتاق گفتگوها و مذاکرات محل کار شما گزینه مناسبی است و فضای گفتگوی صمیمانه‌ای برایتان ایجاد می‌کند. هر چند این کفپوش شاداب را می‌توانید به دلیل حس طراوتی که در محیط جاری می‌سازد در دیگر قسمت‌های خانه یا اداره نیز استفاده کنید.


چمن مصنوعی در محیط های سر بسته ی تجاری


بسیاری از شرکت ها و دفاتر در سراسر جهان از چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنند. به این ترتیب استرس کارمندان خود را کاهش می دهند و این احساس را ایجاد می کنند که با کار خارج از ساختمان مخلوط شده اند. چمن مصنوعی نیز یک گزینه عالی برای تزئین نمایشگاه است ، زیرا بازدیدکنندگان را به فضای سبز غرفه داخلی می کشاند و در را برای گفتگو با شما باز می کند. این محصولات همچنین گزینه خوبی برای فضاهای فرهنگی و هنری هستند. همچنین به دلیل نرمی و مقاومت در برابر سایش مناسب مناطق شلوغ هستند.
چمن مصنوعی در محیط های سربسته بدون تاثیرات آسیب رسان است
همچنین ممکن است مهم باشد که توجه داشته باشید که چمن مصنوعی داخل ساختمان به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی خطرناک و نبود بوهای نامطبوع ، مشکلات تنفسی  ایجاد نمی کند.
جالب است بدانید چمن مصنوعی در محیط هایی مانند رستوران کافه و روف گاردن در محیط های سربسته قرار می گیرد.


استفاده از چمن مصنوعی در رستوران ها و کافه ها


رستوران ها و کافه ها مکان های محبوب خانواده ، جلسات دوستانه و جشن ها هستند. در سال های اخیر صاحبان رستوران و کافه علاقه زیادی به چمن مصنوعی داخل و خارج از خانه پیدا کرده اند.


دلایل استفاده از چمن مصنوعی در رستوران ها:


یکی از دلایل محبوبیت چمن مصنوعی در رستوران ها شباهت بصری چمن مصنوعی به چمن طبیعی است و در رستوران ها از چمن مصنوعی زینتی برای افزودن حس سبزی ، طراوت ، نشاط و زیبایی به یک فضا استفاده می شود. بنابراین ، می تواند رستوران شما را برجسته کرده و مشتریان زیادی را به خود جلب کند. دلیل دیگر استفاده از چمن مصنوعی در رستوران ها قدرت و دوام چمن مصنوعی در برابر چمن طبیعی است. چمن مصنوعی در رستوران ها به دلیل حضور زیاد از مدت ها قبل بسیار زیبا بوده است. از مزایای چمن مصنوعی در رستوران ها و کافه ها می توان به عدم نیاز به نگهداری مداوم ، عدم نیاز به آب و کودهای شیمیایی ، مقرون به صرفه بودن و قابلیت شستشو و نظافت اشاره کرد.


چه نوع چمن مصنوعی ای برای رستوران ها مناسب می باشد؟


چمن مصنوعی مورد استفاده در رستوران ها و کافه ها به دلیل ترافیک زیاد در این مناطق باید دارای تراکم فیبر بالایی باشد. چمن مصنوعی با چگالی کم در مناطق پرتردد می تواند خیلی سریع خرد و خرد شود و در نهایت از عمر و زیبایی چمن مصنوعی کاسته شود و علاوه بر این ، اگر از چمن مصنوعی در رستوران های نظامی استفاده شود. همچنین باید در برابر نور خورشید مقاوم باشد و در معرض اشعه ماورا بنفش خورشید و الیاف کم رنگ قرار نگیرد. پس در مکان های سربسته بهتر عمل می کند.


استفاده از چمن مصنوعی در روف گاردن ها:


در زندگی آپارتمانی امروز ، نیاز به فضای سبز ، تازه و صمیمی بسیار محسوس است. این نیاز را می توان با ایجاد پشت بام ها به یک فضای دلپذیر و سبز و تبدیل آن به روف گاردن یا سقف سبز در بام رستوران ها و حتی خانه ها برطرف کرد. با استفاده از غرفه ها و گل های رنگارنگ می توان این فضا را طراحی کرد ، البته چمن مصنوعی این محیط را کامل می کند و نقش مهمی در زیباتر و دلپذیرتر شدن این فضا دارد.


استفاده از چمن مصنوعی در بالکن خانه:


چمن مصنوعی استفاده زیبایی در تراس و بالکن دارد و یک تغییر شگفت انگیز و چشمگیر را با خود به همراه می آورد. در مدت زمان کوتاهی و با کمی نوآوری ، می توان یک تراس را با طراوت و سرسبزی ایجاد کرد و فضایی را که در آن وجود دارد به طرز هنرمندانه ای ایجاد کرد. این روز. این فضای بی فایده را به مکانی آرام برای نشستن و نوشیدن یک چای دلپذیر ، چمن مصنوعی برای استفاده در تراس و بالکن ، و همچنین یک اتاق مطالعه با گل و گیاه و ترتیب میز و صندلی تبدیل کرد. این می تواند گوشه ای دنج از خانه شما باشد.


چرا از چمن مصنوعی در فضای تراس و بالکن استفاده می کنیم؟


چمن مصنوعی زیبایی تراس و فضای بالکن را افزایش می دهد
شستشوی آسان
احساس طبیعت را در فضای کوچک ما بدون نیاز به آبیاری ، هرس ، کوددهی و غیره دوباره ایجاد می کند.
مکمل کاملی برای گلدان ، میز و صندلی و حتی نمای زیبایی از بالکن ، تراس.
به راحتی قابل اجرا است و اگر در فضای تراس و بالکن از میز ، صندلی و حتی گلدان استفاده شود ، می توان چسب مصنوعی را بدون چسب استفاده کرد.


جمع بندی:


مثال های بالا تنها نمونه های کوچکی بود از استفاده ی چمن مصنوعی در فضا های سربسته که با به وجود آمدن این پدیده فهمیدیم که چمن را می توانیم حتی در محیط های سربسته هم داشته باشیم .و این به زیبایی و چشم انداز محیط کمک شایانی کرده است.

مای دکوری :


فعالیت مای دکوری از سال 1382 در قالب دو فروشگاه دکوراسیون داخلی آغاز شد. پس از 8سال فعالیت در بازار سنتی بر آن شدیم که در فضای مجازی فعالیت خود را گسترش دهیم. علاقمندان به دکوراسیون داخلی در بازار کونونی به تهیه و خرید پارکت لمینت و کاغذدیواری به نازلترین قیمت نیاز ویژه ای دارند. فروشگاه مای دکوری به نیازهای فعلی مصرف کنندگان در طراحی دکوراسیون داخلی واقف بوده و با احترام به سلایق مصرف کنندگان مجموعه ای از بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در قالب فروش پارکت لمینت ، کاغذدیواری ، کفپوش ، موکت ، سقف کاذب ، انواع پرده لووردراپه ، شید ، زبرا ، پاراوان  در کنار یکدیگر قرار داده تا هر کاربر با هر سطحی از اطلاعات بتواند محصولی را با بهترین کیفیت و قیمت ، انتخاب و اقدام به خریدی هوشمندانه نماید. هدف ما از راه اندازی فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی رساندن محصولات به مشتری به صورت مستقیم(حذف واسطه ها) و با هزینه کمتر و سرعت ارسال بیشتر می باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()