سبد خرید 0

پوستر سه بعدی چیست

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 20 دی 1398 در ساعت 13 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از محصولات دکوراسیون داخلی که امروزه بیش از هر محصولی مورد توجه قرار گرفته پوستر تصویری می باشد . پوستر تصویری از تنوع زیادی برخوردار است و در بعضی موارد با عکس دلخواه شما که میتواند عکس کودک شما ، عکس آتلیه ای یا عکس مراسمات به یاد ماندنی شما باشد چاپ میشود . تنوع و انعطاف پوستر های تصویری یکی از مزایای این نوع متریال دکوراسیون داخلی است که نسبت به بقیه پوشش های دیوار از جمله مزیت های بسیار مهم می باشد . چند مورد از تنوع این محصولات را در اینجا بررسی میکنیم :

1_ پوستر منظره

پوستر سه بعدی

یکی از پوستر های تصویری که کاربرد های بسیار زیادی دارد پوستر منظره می باشد که تصویری از یک منظره را از نگاه های مختلف بر روی کاغذ چاپ اجرا میکنند و بر روی قسمت مورد نظر دیوار نصب میکنند . طرح های منظره به چند شکل است که از دیدگاه های مختلفی کار میشوند مثلا بعضی منظره ها از نگاه ساده و لنز معمولی دوربین ثبت میشوند بعضی دیگر از زاویه دید از یک پنجره و بعضی دیگر دریچه های مختلف مثل آلاچیق چوبی می باشند ، که هر کدام از اشکال و زاویه های دید حس مختلفی را در بیننده  تداعی میکند .

بیشتر پوستر منظره را برای القا حس طبیعی بودن محیط یا متناسب با فصل های طبیعت و گرم یا سرد کردن محیط به کار می برند که پوستر تصویری طرح منظره در اجرای این خواست ما بسیار موفق عمل میکند به شرط آنکه در انتخاب طرح و دیزاین دلخواه کاملاً درست عمل کنیم .

2_ پوستر عکس

پوستر 3d

در بعضی موارد اشخاص می خواهند که یک تصویر یا یک صحنه از زندگی خودرا که برایشان تداعی کننده خاطرات خوش می باشد را بیشتر و بزرگتر  ببینند که در این هنگام به سراغ چاپ پوستر عکس دلخواه میروند . از نمونه های استفاده این مورد میتوان به چاپ عکس زوج های جوان در شب عروسی یا تولد عزیزانتان و یا عکس های خاطره انگیز اشاره کرد که بیشترین موارد چاپ پوستر تصویری را به خود اختصاص داده است .

یکی دیگر از کاربرد های چاپ عکس، در موارد تجاری می باشد که در آن دفاتر تجاری ، ادارات یا شرکت ها عکس محصولات و یا لوگو خود را چاپ و در قسمتی از دیوار محیط خود نصب میکنند این کار برای نشان دادن عظمت و یا قسمتی از توانایی های آن واحد بسیار کاربرد دارد و در نگاه اول مشتری یا بیننده را به سمت کنجکاوی در مورد کسب و کار شما سوق میدهد و این همان خاص صاحبان مشاغل است .

3_ پوستر سه بعدی

پوستر سه بعدی

یکی از انواع پوستر تصویری پوستر سه بعدی یا پوستر 3d است که حس کنجکاوی بسیار زیادی را در بیننده به وجود می آورد . پوستر سه بعدی اکثراً اشکال هندسی است که با چند روش احساس هم سطح نبودن را به بیننده منتقل میکند که در پایین برخی روش ها را بررسی میکنیم .

یکی از روش های تولید طرح سه بعدی در پوستر سه بعدی اجرای یک پس زمینه ساده و بر روی آن یک طرح جذاب است که تضاد در این طرح باعث ایجاد دوگانگی در بیننده و خطای دید میشود. یکی دیگر از روش های تولید طرح سه بعدی در پوستر سه بعدی استفاده از نور و سایه میباشد که در بعضی از نقاط طرح با ایجاد نور بیشتر و در بعضی از نقاط دیگر با ایجاد نور کمتر ، به بیننده این حس القا میشود که در این پوستر سه بعدی بعضی از نقاط جلوتر و بعضی از نقاط عقب تر هستند .

از مزایای پوستر سه بعدی ها این است که محیط شما را مثل پوستر منظره ، بزرگتر جلوه میدهد .

4_ پوستر کودک

پوستر طرح کودک

بعضی از افراد برای جذاب و پر نشاط کردن اطاق کودک یا محیط های کودکانه از پوستر طرح کودک استفاده می نمایند . در پوستر طرح کودک بیشتر از محیط های کارتونی بهره گرفته میشود که اکثر کودکان با این محیط ها و شخصیت های آن آشنایی دارند و شاید بتوان گفت شخصیت قهرمانان کارتونی را بسیار دوست دارند و اجرای طرح آنها را برای اطاق خود بسیار دوست دارند . یکی دیگر از طرح های پوستر کودک میتوان از ادغام طرح های کارتونی با تصویر کودک شما همراه باشد که این مورد از پوستر طرح کودک را نیز فرزندانمان بسیار دوست دارند .

شما میتوانید تمامی عکس های موجود در بازار را برای دیوار اطاق یا محیط خود سفارش دهید . برای این کار تنها کافیست با کارشناسان فروشگاه مای دکوری در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()