سبد خرید 0

پوستر سه بعدی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 13 آبان 1398 در ساعت 10 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

وقتی که پای پوستر های سه بعدی به کشورمان باز شد بسیاری از طراحان و دکوراتور ها همچون ما شگفت زده و خوشحال بودیم چرا که پوستر سه بعدی با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را به ما میداد. امروزه بعد از گذشت چندین سال از ورود پوستر سه بعدی به گستره ی دکوراسیون داخلی در کشور ما ایران مصرف کنندگان این محصول نیز با آن آشنا شده اند و گاه و بیگاه از این محصول پر مخاطب برای طراحی محیط خود استفاده میکنند.

پوستر سه بعدی را نمیتوانیم یک کاغذدیواری معمولی در نظر بگیریم چراکه در مرحله اول بسیاری از آنها در کشورمان تولید میشوند و فارق از تولید داخلی بودن این متریال با ارزش ، میتوانیم هر طرح و نقش دلخواه خود را بر روی این پوستر ها چاپ  کنیم.

پوستر سه بعدی

این مزیت پوستر ها میتواند برای منازل عروس دامادهای عزیز بسیار شگفت انگیز باشد چرا که منزل خودرا میتوانند با نقشی خاطره انگیز از شب عروسی یا مراسمات دیگر پر شور و جزاب کنند.

نوعی از پوستر های تصویری پوستر سه بعدی میباشد که دارای طرح با کیفیت 3d میباشد. در این پوستر ها سعی شده تا با عمق دادن به تصاویر محیط بزرگتری را به نمایش بگزارند و برای این اتفاق یکی از روش ها اینست که پس زمینه عکس اصلی را مات و خود عکس اصلی را براق تر به نمایش بگزاریم در این حال فاصله بک گراند و تصویر اصلی باعث ایجاد خطای دید شده و بیننده میپندارد که فاصله خود تا تصویر اصلی کمتر از فاصله تا بک گراند است.

بعضی از پوستر های سه بعدی از ترفند سایه برای عمق دادن به تصاویر استفاده میکنند.

پوستر سه بعدی

سایه باعث میشود که شما تشابهات را واقعی پندارید و گمان کنید که این طرح واقعیست.

شما میتوانید پوستر سه بعدی مد نظر خود را با ارزانترین قیمت هم اکنون از فروشگاه اینترنتی مای دکوری تهیه نمایید

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()