سبد خرید 0

ویژگی های بارز پارکت دنیز

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 7 مرداد 1399 در ساعت 12 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه نام پارکت ؛ یک نام آشنا در صنعت دکوراسیون و طراحی داخلی است که تقریبا در اماکن عمومی یا تجاری و منازل به وفور به کار برده می شود. سبک چیدمان وسایل خانه با کف پارکت شده و رنگ های دلپذیر و طبیعی آن حس مدرن بودن و متفاوت بودن را در هر بیننده ای ایجاد می کند. علاوه بر این: نظافت راحت و آسان آن و مقاومت در برابر خش و یا ساییدگی پارکت ها و تنوع طرح ها هر روز انتخاب را برای مشتریان بیشتر فراهم می نماید. ما در اینجا نگاهی داریم به یکی از بهترین برندهای برتر ایرانی پارکت، که نه تنها بسیار پرفروش و محبوب است. بلکه خاطر خریدارن را از بابت کیفیت و ضمانت چند ساله خوبی که دارد راحت می کند و در میان مارک های موجود بازار جای خود را به خوبی پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته است. پارکت لمینت دنیز آماده خدمت رسانی به طراحان داخلی و یا صاحبان منازل و یا کاربری های تجاری است. هم به صورت حضوری و هم از طریق وب سایت های مراکز توزیع و فروش این محصول، مورد دسترس بازار و خریدارن می باشد و کارشناسان دنیز در مراکز فروش و عرضه،کاملا آماده خدمت رسانی و مشاوره تخصصی به مشتریان هستند.

این مقاله سعی بر آن دارد تا به معرفی بیشتر  ویژگی های پارکت لمینت دنیز با مجموعه مشخصات فنی ایده آل و کلیه اطلاعات کاربردی درباره آن بپردازد و نکات مهم هنگام نصب را مطرح کند.

پارکت لمینت دنیز

این نوع پارکت کاملا ایرانی؛ جدید و با کیفیت بالا تولید می شود. قیمت لمینت دنیز کاملا مقرون به صرفه می باشد، گر چه مرغوبیت آن با انواع خارجی رقابت می کند. همچنین اگر از آن دسته افراد دیرپسند هستید؛ نگران نباشید انتخاب پارکت لمینت برای شما خیلی راحت تر امکان پذیر است چرا که این پارکت دارای طرح هایی زیبا و متنوع می باشد. که چشم هر خریداری را به خود جلب می کند .و به طور کلی؛ مجموعه پارکت لمینت دنیز در ۱۴رنگ مختلف و متنوع در دسترس  بازار قرار دارد. خوشبختانه؛ از ویژگی های بارز پارکت دنیز؛ رنگ بندی‌های خاص موجود در آن است که کاملا طبیعی است. طرح ها و رنگ ها به گونه ای الهام گرفته از طبیعت هستند و یادآور الگوها و رگه های درختان پیر و گره های درخت های جوان جنگلی می باشند. دسته طرح ها و رنگ ها ی این پارکت لمینت به نام های کلاسیک؛ لاین پلاس؛ تیچر؛ الگانت و رویال عرضه می گردد.

پارکت دنیز

درجه مقاومت در برابر خش و ضربه

مغزی این لمینت از جنس HDF(High Density Fiberboar) می باشد که بسیار سخت و مقاوم است. و  اصطلاحا دارای دانسیته بالا در برابر ساییدگی و ضربه است. از این رو برای اماکن مسکونی کاملا مناسب و کابردی است. فشار رفت و آمد و یا کشیده شدن اجسام نوک تیز  یا راه رفتن با کفش پاشنه بلند روی سطح پارکت مشکلی را ایجاد نمی کند.

ویژگی ضدآب بودن پارکت لمینت دنیز

این پارکت لمینت منحصربفرد؛ ضد آب است. کلیک های پارکت دنیز به خوبی به یکدیگر چفت شده و هیچگونه درزی را مشخص نمی کند. چون کلیک های آن پارافین خورده می باشد و نفوذ آب به داخل و قسمت زیرین لمینت را بسیار سخت می کند. چون قفل کلیک دارند که  محکم و دبل می باشد؛ راه نفوذ آب را می بندد. و این نیز جز ویژگی های منحصر بفرد پارکت لمینت دنیز می باشد.

در برابر اشعه UV هم مقاومت بالایی دارد. در مناطق سردسیر و بارانی از پارکت لمینت دنیز می توانید با خیال راحت در پوشاندن کف سالن یا اتاق ها استفاده کنید. چرا که به علت فشردگی زیاد در این لمینت رطوبت را جذب نمی کند.

ضمانتنامه

یکی از ويژگی های بارز پارکت لمینت دنیز: داشتن ضمانتنامه 10 ساله برای مصارف مسکونی، 5 ساله برای مصارف تجاری و اداری و خدمات پس از فروش در دسترس برای خرید شماست. پس نگران خرابی یا تعویض و خدمات پس از فروش نباشید. شرکت پاسخگوی شما می باشد.

 

کاربرد پارکت لمینت دنیز

بنا بر کلیه ویژگی های منحصر بفرد پارکت لمینت دنیز؛ امکان نصب آن در مکانهای پرتردد مثل پاساژها و مغازه ها و اداره جات هم امکان پذیر می باشد. مضاف بر این؛ به سالن و اتاق های منزلتان نمایی زیبا و حس راحتی خاصی می بخشد. و امکان ایجاد هارمونی و سبک چیدمان خاص برای دکوراسیون خانه را به خوبی فراهم می آورد. تمیز کردن سطح پارکت لمینت دنیز به راحتی با یک اسفنج نم دار ممکن است. خشک نگه داشتن و تمیز نگه داشتن آن طول عمر آن را افزایش می دهد.

 

مشخصات  پارکت دنیز

لمینت

نوع کفپوش

ایران

کشورتولید کننده

AC4

مقاومت سایشی

8

 ضخامت لمینت(میلی‌متر)

1200

طول (میلی‌متر)

200

عرض (میلی‌متر)

ندارد

V Groove

مغذی  HDF با چگالی بالا

جنس

15 کیلوگرم

 وزن هربسته

8عدد

تعداد در هر بسته

کلیک ولنگه و پارافین خورده

 نوع کلیک

 پارکت دنیز

 نکات نصب پارکت لمینت

برای نصب پارکت لمینت بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

قبل از هر چیز به سراغ یک متخصص متبحر در این زمینه بروید تا کار شما را با دقت و ظرافت: تمیز از کار درآورد.

ü     قبل شروع هر کاری پیشنهاد می شود پارکت لمینت ها را حدود سه ساعت در محیط نصب قرار دهیم تا با دمای محیط سازگاری یابند.

ü     هرگونه گرد و غبار یا جرم و چربی را باید کاملا برطرف کنید و سطح زیر را مناسب نصب پارکت لمینت دنیز کنید.

ü     رطوبت کف محل نصب را با یک تی کاملا خشک کنید. اگر نیاز به سم پاشی هست حتما انجام دهید.

روش های نصب پارکت لمینت

روش های نصب پارکت لمینت بسیار متفاوت است .در قدیم پارکت ها را توسط چسب مخصوص بر روی کف اتاق می چسباندند اما امروزه پارکت لمینت دنیز به صورت کلیکی نصب می شود و  دارای قفل محکم و دبل مانند است که در هم چفت می شوند. پیشنهاد می شود :

◊معمولا نود درصد شکاف لمینت ها طوری طراحی شده اند که لازم است نصب پارکت لمینت ها از سمت چپ  مکان شروع شود پس باید از سمت چپ تایل اول را قرار دهید و به همین ترتیب تا آخر پیش بروید.

◊نصب لمینت در اتاق های مستطیلی با مربعی فرق می  کند به شکل اتاق توجه کنید در اتاق های مستطیلی؛ که نور در دیوارهای طولی قرار دارد. لمینت ها را در جهت طول اتاق قرار دهید. همچنین؛ برای اتاق های مربعی؛ نور را مدنظر قرار دهید و پارکت لمینت مربعی را درجهت نور نصب کنید.

◊دیوار طویل تر و صاف تر را به عنوان مرجع انتخاب کنید. و فوم را به موازات همان در اتاق پهن کنید.

◊تایل آخری که با دیوار انتهایی می رسد؛ لازم است برش داده شود. برای این کار این مقدار را با متر  به طور دقیق اندازه بگیرید و سپس به پارکت لمینت دنیز منتقل کنید.

◊مراقب باشید که لمینت ها را کامل به دیوار نچسبانید و یک فاصله حداقل۸ میلی متری با آن ایجاد کنید.

◊توجه به رنگ کاغذ دیواری و هارمونی آن با پارکت لمینت دنیز آن را جذاب تر و چیدمان محیط شما بزرگتر یا چشم نوازتر نمایش می دهد. پس ترجیحا رنگ کاغذ دیواری را طوری انتخاب کنید که با رنگ و طرح لمینت شما هم خوانی داشته باشد و فضایی دلپذیرتر به شما بدهد.

 مشتریان محترم می توانند برای خرید پارکت دنیز از طریق سفارش در سایت مای دکوری یا شماره های موجود در صفحه تماس با ما ثبت  و خرید خود را انجام دهند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()