سبد خرید 0

نگاهی به سقف کاذب پی وی سی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 6 مهر 1399 در ساعت 10 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نگاهی به سقف کاذب پی وی سی

 

پنل های سه بعدی سرزنده و موج دار باعث ایجاد حالت سقوط در سقف یا سقف معلق می شوند. دفعه بعدی که در یک ساختمان اداری بودید، لحظه ای نگاه کنید و سقف مدرن شرکت ها را ببینید. این یک شبکه توری فلزی معلق است که با کاشی های آکوستیک رو به پایین مجهز شده است و تقریباً خسته کننده ترین چیزی است که می توانید تصور کنید.

آیا می خواهید سقف قطره ای مانند در خانه خود نصب کنید؟ با انتخاب دامنه کسل کننده ای از پنل های قطره ای موافقید؟! قطعاً نه.

اما اگر ایده اصلی را بگیرید و کمی آن را تغییر دهید، چه؟! شبکه معلق را نگه دارید اما کاشی ها را تغییر دهید تا چیزی منحصر به فرد و دارای بافتی جذاب تر داشته باشید.

شما اکنون وارد دنیای جدیدی از کاشی های سقفی شده اید. اخیراً طراحان و تولیدکنندگان این صفحات را به شکل های سرگرم کننده با نمای عمیق درآورده اند که به طرز چشمگیری برجسته هستند.

می توانید آنها را پنل های سه بعدی، پنل های بافت دار، طراحی شده یا صنعتگرا بنامید. همه آنها در گروه عمومی پنل های سقفی تزئینی قرار می گیرند و از خانواده یک محصول مشابه هستند؛ صفحه های دیواری سه بعدی بافت دار.

1-    این پنل های سه بعدی را برای ایجاد یک ظاهر مدرن در یک سقف قطره مانند قرار دهید.

 سقف پی وی سی

در اینجا پنل های Billo ساخته شده از پلی کربنات که از پیش ساخته شده، نشان داده شده است. شفاف اند و اجازه می دهند تا چراغ هایی در بالای آنها نصب شود و می توان آنها را به بالا یا پایین نصب کرد تا موج ایجاد کند.

2-    پانل های سقفی بافت دار Ceilume

 سقف پی وی سی

Ceilume در دنیای پانل های سقفی مدلی نادر است. وبسایت عجیب و غریب و شخصی این مدل، طیف گسترده ای از پنل ها را نشان می دهد. از پیشنهادات معمولی با طرح مستقیم از وسط گرفته تا طرح های چشم نواز واقعی مانند دایره رومی، دارت، محدب و چند خطه که در اینجا نشان داده شده است.

برای بدست آوردن این اشکال خارق العاده ، Ceilume آنها را از 40٪ پلاستیک حرارتی بازیافت شده تهیه می کند. آنها قابل رنگ آمیزی هستند. اما ابتدا قبل از استفاده از اسپری رنگ، یکی از 7 رنگ ارائه شده برای آن را (به علاوه شفافیت) در نظر بگیرید.

3-    سقف طرح دار مناسب برای سینمای خانگی یا استودیوی خانگی

 سقف پی وی سی

این صاحبخانه کمیاب است که چنین طرحی را برای سقف در سراسر خانه خود نصب می کند. زیرا این مورد را در فضاهای تجاری می یابید و اغلب در خانه ها یافت نمی شود.

به احتمال زیاد سقف PVC در یک یا دو اتاق خاص قرار می گیرد. مانند:

     یک سالن سینمای خانگی.

     یک استودیوی ضبط خانگی، مانند استودیوی تصویری

     یک اتاق نشیمن که  سقف قهوه ای مجلل می خواهد.

     استودیوی یوگا خانگی یا سالن بدن سازی.

     زیرزمین.

     یا موارد دیگر؟! تخیل شما محدود است.

4-    امواج ایجاد کنید: با سری پنل های سقفی آویز

 سقف پی وی سی

برای این یکی به ارتفاع مناسب برای سقف نیاز دارید. 9 اینچ یا بالاتر بیشتر توصیه می شود. اگر این امکان را دارید، یک ایده چشم نواز وجود دارد: نصب این پنل های سقفی معلق.

عبارت Topo برای این مدل به درستی نامگذاری شده است. زیرا توپوگرافی های شگفت انگیزی را نه در زمین (جایی که معمولاً انتظار دارید) بلکه در آسمان ایجاد می کند: آسمان داخلی خانه شما.

وزن هر صفحه 2 در 2 اینچ فقط نیم پوند است، بنابراین به راحتی جابجا می شود. توجه داشته باشید که اینها پنل های معلق هستند، نه پنل های شبکه ای.

5-    تابلوهای سقفی سه بعدی با کاغذ تاشو

 سقف پی وی سی

این مدل در هر قاب سقفی معلق- قطره ای جای می گیرد. این مدل از کارتن بازیافتی ساخته می شود و به صورت مسطح به دست شما می رسد. پس از دریافت آنها را جمع کرده و در چهارچوب خودش قرار می دهید.

متأسفانه، FoldScapes بسیار گران قیمت است و قیمتی معادل 98 دلار در هر متر مربع دارد. چنین قیمتی به علت سبکی و حس خنک آن است.

 

همچنین شما می توانید برای دکور سقف محیط خود، از سقف کناف نیز استفاده کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()