سبد خرید 0

سقف با شبکه های تایل منظم

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 12 مهر 1399 در ساعت 14 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سقف با شبکه های تایل منظم

 سقف پی وی سی

مطمئناً همه ما سقف با مدل قطره ای را دیده ایم (البته در ادارات) و همچنین در خانه های زیادی که زیرسازی آنها تمام شده است. سقف های معلق سنتی از یک چارچوب فلزی معلق یا شبکه و تایل های «آکوستیک» سبک تشکیل شده اند که به راحتی در شبکه ای منظم قرار دارند. شبکه از سیم یا فلز بوده و از سازه کف یا سقف بالا معلق است که فضای بین دو سطح کانال های گرمایشی، لوله کشی و سیم کشی را پنهان می کند.

اکنون یک گزینه نسبتاً جدید برای اقامتگاه ها وجود دارد که سقف مستقر نامیده می شود. یک شرکت این محصول مقرون به صرفه و با نصب آسان را كه هم برای ساخت جدید و هم برای بازسازی مناسب است، ارائه می دهد. این شرکت از آگوست 2012 فعالیت خود را آغاز کرده است و تخمین می زند در مقایسه با سقف معلق که یک محصول تازه وارد است، شبکه های با نصب مستقیم از اوایل دهه 1990 وجود داشته اند.

شرح

این نام کمی اغفال کننده است: تایل های سقف مستقر، مستقیماً به سقف نصب نمی شوند، اما شبکه آن نصب می شود. مانند سقف قطره ای، تایل های جداگانه در شبکه قرار می گیرند و متصل نمی شوند. تفاوت اصلی در این است که شبکه سقف نصب مستقیم، با استفاده از پیچ هایی که به سقف یا تیرهای کف در بالا رانده می شوند (به جای اینکه توسط سیم ها معلق شوند) مستقیماً به قاب سقف متصل می شود.

کاربردها

یکی از شرکت های سازنده می گوید که اکثر شبکه های سقفی او به عنوان بخشی از پروژه های اتمام زیرسازی نصب شده اند. سقف های زیرزمین در خانه های قدیمی می تواند مسئله ای چالش برانگیز باشد زیرا ارتفاع تعداد کمی از آنها به 8 فوت می رسد و افزودن سقف معلق در زیر فضای بالایی، حجمی اضافی را اشغال می کند. در بیشتر ساختمان ها، فضای زندگی باید حداقل سقف 7/2 فوت داشته باشد. از آنجا که یک شبکه نصب مستقیم، مستقیماً به سطح بالا متصل است، بدون سیم های دخالت دهنده فضایی هدر نمی رود.

سقف مستقیم در مقابل سقف خشک معمولی

به چند دلیل سقف های نصب شده مستقیم نیز جایگزینی جذاب برای سقف های استاندارد با دیوارهای خشک هستند:

    دسترس پذیری: با داشتن سقف خشک، دسترسی به منطقه بالای سقف دشوار است. اگر لوله ای نشت کند یا نیاز به تعویض سیم باشد، کندن قسمتی از سقف کاری انجام نمی دهد. با سقف نصب مستقیم، دسترسی ها برای بیرون آوردن تایل آسان است.

    پوشش فوری سقف نامناسب: سقف خشک موجود با مشکلات جزئی در زیبایی را می توان به طور مؤثرتر با سیستم نصب مستقیم پوشانید.

    نصب سریع: سقف کاذب نصب مستقیم سریعتر و با آشفتگی کمتری نسبت به سقف خشک معمولی انجام می شود زیرا هیچ گونه ملات زنی یا شن و ماسه درگیر نمی شود.

    راحتی نصب: نصاب ها همیشه سقف های دیوار خشک را نصب می کنند. این کار فقط به حرفه ای ها محدود نمی شود. اما انجام این عمل شامل بلند کردن اجسام سنگین است و خوشایند نیست. در مقابل در سقف های نصب شده مستقیم، همه قطعات سبک است.

انواع تایل

می توانید از هر تایل استاندارد 2×2 فوت یا 2×4 فوت با حداکثر ضخامت 4/3 اینچ استفاده کنید. بسیاری از تایل های طراحی شده برای سقف های معلق (اما نه همه آنها) برای سقف های نصب شده مستقیم کاربرد دارند. همانطور که گفته شد، این گونه سقف ها از دهه ها قبل وجود داشته است. بنابراین یافتن تایل متناسب با نیاز شما آسان است. هر کاری انجام می دهید، از تایل های خشک که برای شبکه نصب مستقیم بسیار سنگین هستند استفاده نکنید.

نکات اضافی

    شرکت های مدل سازی شبکه سقف می گویند تایل سقفی خریداری کنید که دارای ابعاد قابل توجهی باشد. تایل های تخت گرایش به برجسته کردن شبکه دارند.

    اگر محل استقرار چراغ های روشنایی موجود با طرح شبکه سقف مغایرت داشته باشد، بهتر است آنها را جابجا کنید. با وجود تیرچه هایی در جلو، آسان است که چراغ روشنایی را چند اینچ به جلو منتقل کنید تا از جابجایی کل شبکه جلوگیری شود. اگر سقف خشک در جای خود قرار دارد، برای دسترسی به بست های نصب شده، باید قسمت کوچکی از دیوار گچی را برش دهید.

 

انواع متنوعی از تایل های سقف کاذب با خدمات نصب، در فروشگاه مای دکوری عرضه می شود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()