سبد خرید 0

تزئین دیوارهای اتاق خواب با کاغذ دیواری راه راه

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 14 مهر 1399 در ساعت 14 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

24 روش برای تزئین دیوارهای اتاق خواب با کاغذ دیواری راه راه

 

تصور طرحی ساده تر از یک خط مستقیم، دشوار است. دو یا چند خط مستقیم را کنار هم مرتب کنید و آنگاه طرح راه راه دارید: واضح، آسان در نگاه و بی نهایت گوناگون. شاید به همین دلیل رایج ترین الگوهایی که برای تزئین دیوارهای داخلی استفاده می شود طرح راه راه است زیرا انواع بسیار خوبی دارد. آنها می توانند به صورت افقی، عمودی، تک نواری، نوارهای متعدد، نوارهای دندانه دار و نوارهای رنگارنگ باشند. چه شما بخواهید فقط روی یک دیوار برای تزئین با یک نوار لبه دار تأکید داشته باشید (مانند اتاق خواب زیبایی که در اینجا نشان داده شده است)، یا اینکه همه جا را مدنظر داشته باشید و کل اتاق را با طرح راه راه محاصره کنید. این پروژه برای نصب آسان است و حالت بسیار جالبی به اتاق خواب شما می دهد.

رنگ آمیزی نوارهای اصلی روی دیوار به اندازه کافی آسان است: فقط تصمیم بگیرید که چقدر ضخامت این نوارها باشد. از نوارچسب نقاشی برای نشان دادن مرزها استفاده کنید سپس خطوط را با رنگ دلخواه پر کنید. اگر استفاده از قلمو برای شما زحمت دارد، کاغذدیواری های راه راه زیادی وجود دارد. امروزه با استفاده از پوشش های با نصب آسان، شما حتی می توانید دیوارهای کاذب را با الگوی دلخواه خود تزئین کنید.

آیا به برخی ایده ها نیاز دارید؟ در اینجا 24 مدل اتاق خواب وجود دارد که مرتب کردن و تطبیق پذیری طرح های هندسی پایه را نشان می دهد.

1-    نوارهای افقی ملایم

 کاغذدیواری

این اتاق مدرن و زرق و برق دار معمول ترین جهت گیری طرح راه راه کاغذ دیواری را نشان می دهد که افقی است. رنگ آمیزی راه راه های افقی آسان است و به علاوه یک اتاق کوچک را بزرگتر نشان می دهد. در حالی که نوارهای اینجا داخل کاغذ دیواری هستند، شما می توانید با شکست و براق کردن رنگ به همان اثر برسید. برای داشتن بهترین نمود، نوارهای خود را در عرض پنج تا 10 اینچ نگه دارید.

2-    یک نوار پررنگ

 کاغذدیواری

اگر می خواهید حالتی متفاوت اضافه کنید اما نه با حالتی زننده، مانند این اتاق یک نوار افقی بزرگ را در وسط دیوارهای خود قرار دهید.

3-    طرح راه راه در اتاق خوابی به سبک دخترانه

 کاغذدیواری

طرح راه راه روشی فوق العاده برای افزودن سرگرمی در اتاق خواب کودک است. کدام دختربچه ای طرح دخترانه پرشور این اتاق خواب زیبا را دوست ندارد؟

4-    نوارهای عمودی

 کاغذدیواری

در حالی که راه راه های افقی باعث می شوند اتاق خواب کوچک بزرگتر به نظر برسد، راه راه های عمودی سقف کوتاه را بلندتر نشان می دهند و در حالی که نوارهای افقی در هنگام عریض بودن بیشترین تأثیر را دارند، نوارهای عمودی در صورت نازک بودن بیشترین تأثیر را خواهند داشت.

5-    دیوارهای راه راه تأثیر را بیشتر می کنند

 کاغذدیواری

استفاده از سبک ساده به این معنی نیست که هیچ هویت یا جرقه فکری وجود نداشته باشد. برای اثبات، اتاق خواب نشان داده شده در اینجا بدون تأثیر از دیوارهای راه راه قهوه ای و تخت راه راه فوق العاده، بیهوده خواهد بود اما با وجود آنها، این یک ایده خیره کننده است.

6-    دیوارهای راه راه پر زرق و برق

 کاغذدیواری

به دنبال جلوه ای پر از زرق و برق در اتاق خواب خود هستید؟ پس راه راه های نازک متالیک را اضافه کنید.

7-    دیوارهایی با راه راه چوبی در اتاق خوابی با سبک پسرانه

 کاغذدیواری

به دنبال سبکی بزرگ در اتاق خواب پسرانه هستید؟ یا در واقع در هر اتاق خوابی؟ پس مانند این مثال ایجاد یک دیوار راه راه با لایه بندی تخته های چوبی رنگ آمیزی شده روی سایه عمیقی از رنگ، خارق العاده خواهد بود.

8-    نوارهای آهنگین

 کاغذدیواری

قطعاً راه راه های برابر تنها گزینه شما نیستند. این کاغذ دیواری ظاهری نرم و تقریباً با بافت راه راه های آهنگین را به نمایش می گذارد. چه لطافت زیبایی در این اتاق خواب معاصر اواسط قرن وجود دارد.

9-    نوارهای متعادل اضافه کنید

 کاغذدیواری

همانطور که در اتاق خوابی در اینجا نشان داده شده است، از خطوط برجسته و روشن بر روی دیوار می توان برای متعادل نگه داشتن رنگ های مشابه ورودی از یک پنجره مشخص استفاده کرد. بسیار زیباست.

10-     طرح راه راه در یک اتاق خواب با تم خاکستری

 کاغذدیواری

در حالی که خاکستری به یک رنگ کلاسیک برای اتاق خواب تبدیل شده است، اما نمی توان انکار کرد که می تواند به تنهایی کمی خسته کننده باشد. برای نجات، طرح راه راه با رنگی زیبا انتخاب کنید. این طراح، رنگ آب شفاف را برای دیوار اتاق مهمان خود انتخاب کرده است.

11- طرح راه راه در اتاق خواب کودک

 کاغذدیواری

در حالی که غالباً نوارها در خطوط مستقیم و موازی اجرا می شوند، اما قانونی وجود ندارد که بگوید نمی توانید با چند زیگ و زاگ آنها را کمی از هم دور کنید. این روشی عالی برای افزودن سبک جدید به اتاق خواب کودک است.

12-  طرح راه راه روشن در اتاق خواب اصلی خانه

 کاغذدیواری

همانطور که این اتاق خواب اصلی دوست داشتنی به خوبی نشان می دهد، طرح راه راه های رنگارنگ فقط برای اتاق خواب کودک نیست. راز در این است که بقیه اتاق را تقریباً ساده نگه دارید. ملافه های یکرنگ، خطوط مستقیم روی مبلمان و نبود شلوغی، باعث بزرگ شدن این فضا می شود.

13-     نوارهای پاستلی

 کاغذدیواری

در حالی که اغلب از نوارها برای تأثیرگزاری بیشتر استفاده می شود، گاهی اوقات مانند این اتاق خواب زیبا، نوارهای ظریف و نزدیک هم، پس زمینه ای رؤیایی با رنگی قوی ایجاد می کنند و به سراسر باقی فضا الگو می دهد.

14- دیوارهای راه راه در یک اتاق خواب کوچک

 کاغذدیواری

صرف داشتن یک اتاق خواب کوچک به این معنی نیست که نمی توانید با دکوراسیون خود کمی بیشتر از آن لذت ببرید. نوارهای افقی پررنگ، در واقع فضا را کمی بزرگتر نشان می دهد.

15- طرح راه راه در اتاق خوابی فرانسوی

 کاغذدیواری

نوارها و گل ها مانند کره بادام زمینی و ژله با هم ترکیب شدند. وقتی مانند این اتاق خواب دوست داشتنی نوارها آهنگین هستند، فضا رویایی می شود نه مهیج. بسیار زیباست.

16- دیوارهای راه راه در اتاق خواب مردانه

 کاغذدیواری

خطوط نازک فضایی مانند گروه موسیقی ایجاد می کنند و به اتاق خواب یک مرد جذابیت می افزایند. این یک راه آسان برای بیدار کردن یک دیوار با رنگ بژ است.

17- دیوارهای راه راه برای اتاق های اجاره ای

 کاغذدیواری

صرف اجاره ای بودن به این معنی نیست که نمی توانید دیوار اتاق خواب خود را بیدار کنید. یک پارچه را روی یک قاب چوبی بکشید، نوارها را با رنگ مورد علاقه خود بکشید و سپس آن را در بالای تخت خود قرار دهید. شما یک دیوار دارید که حفاظ امنیتی شما را بی فایده نمی کند.

18- راه راه های خاکستری تیره

 کاغذدیواری

دیوارهای جامد خاکستری تیره مطمئناً چشمگیر هستند اما می توانند مانند غار باشند. تاریکی را با راه راه های آهنگین در تیره ترین رنگ خاکستری بدرقه کنید. اکنون ظاهر کاملاً ناب و پر زرق و برق است.

19- راه راه در اتاق خواب روستایی

 کاغذدیواری

راه راه یک الگوی کلاسیک در چندین مدل دکوراسیون است. از جمله طرح های روستایی، کلبه و ساحلی. کاغذ دیواری ساده و راه راه در اینجا جذابیت زیادی به این اتاق خواب زیبا در روستا اضافه کرده است.

20- مرز راه راه

 کاغذدیواری

آیا می خواهید سبک جدیدی به اتاق خواب مهمان یا اتاق مشترک پسرانه اضافه کنید؟ پس مانند این اتاق از دو رنگ راه راه برای ایجاد مرز گسترده در اطراف هر چهار دیوار استفاده کنید.

21- یک قاب ایجاد کنید

 کاغذدیواری

برای داشتن جسورانه ترین سبک، یک قاب بزرگ در وسط راه راه های گسترده افقی اضافه کنید و از این نقطه برای نشان دادن یک اثر هنری با ارزش یا چیز غیر منتظره مانند چوب های بیس بال (همانند این اتاق) استفاده کنید.

22- راه راه های زیگزاگ در اتاق خواب کودک

 کاغذدیواری

راه راه های زیگزاگ بیشتر برای اتاق خواب اصلی است اما در اتاق کودک نیز بسیار سرگرم کننده است. ترکیب رنگارنگ نوارهای باریک و پهن در اینجا مطمئنا اتاق خواب این دختر را زنده می کند.

23- نوارهای سیاه و سفید

 کاغذدیواری

ترکیب رنگ سیاه و سفید یک ترکیب کلاسیک است و دلیل خوبی هم دارد. این ترکیب پیچیده، ظریف و عالی به عنوان پشت صحنه برای یک مبلمان مجلل است؛ مانند بالای تختی که در اینجا نشان داده شده است.

24- طرح راه راه در اتاق خواب زیر شیروانی

 کاغذدیواری

پیکربندی عجیب اتاق خواب زیر شیروانی می تواند تزئینات را دشوار کند اما نه وقتی که طرح راه راه به کمک می آید. همانطور که در اینجا نشان داده شده است، با اجرای نوارها در جهات مختلف روی دیوارها، می توانید از مدل هایی بیشتر از یک منظره از دکوراسیون استفاده کنید.

فروشگاه آنلاین مای دکوری، کاغذ دیواری السید و کاغذ دیواری فرانکفورت را در لیست فروش و نصب خود دارد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()