سبد خرید 0

انتخاب پوستر دیواری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 13 مرداد 1399 در ساعت 14 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سال های زیادی است که کاغذ دیواری ها و پوستر های دیواری، سلیقه مشتریان را از رنگ های ساده به سوی خود جلب کرده اند. در اینجا نکاتی را عنوان کرده ایم تا انتخاب بهتر و زیباتری برای پوستر یا کاغذ دیواری محیط خود داشته باشید.

گاهی اوقات، تنها درخشش رنگ عادی برای روشن تر کردن فضا کافی است. اما اگر نمی خواهید دیوار را نقاشی کنید، پوستر دیواری یک راه حل عالی است. در اینجا 10 روش برای داشتن اتاق روشن و زیبا با استفاده از پوستر دیواری برای بزرگ نشان دادن فضا ارائه شده است.

1-   پوستر دیواری روشن با مبلمان رنگی یا خنثی هماهنگی دارد.

 پوستر دیواری مای دکوری

علفزارهای گلهای وحشی آبرنگی که به نظر می رسد از کف این اتاق نشیمن سر بر آوردند، یک پارچه مناسب برای یک کاناپه زرد شاد و تعدادی کوسن های رنگارنگ بسیار زیباست. همانطور که در تصویر بالا فضای نشیمن با رنگ خنثی نشان داده شده است، نیازی به استفاده از مبلمان رنگی در اتاق با کاغذ دیواری با رنگ روشن نیست. این اتاق دارای پوستر دیواری شگفت انگیز آبی AURA Super Nova، ساخته شده از اسکن یک نقاشی اکریلیک انتزاعی از هنرمند سوئدی اما لیندستروم است.

2-   برگ موز باعث ایجاد یک پس زمینه با طرح مناطق گرمسیری می شود.

 پوستر دیواری مای دکوری

جوآن گری از استودیوی طراحی نیوزلند می گوید که تصویر زمینه روشن باعث ایجاد فضاهایی شبیه «پاپ هنری» می شود و «یک نقطه کانونی چشمگیر» را ایجاد می کند. به گفته وی، برای اتاقی با این کاغذ دیواری طرح برگ موز بسیار جذاب، مبلمانی چرمی و مخملی برای جلوه ای پر زرق و برق یا چوب خیزران، ملافه های نازک را انتخاب کنید تا یک فضای خنک به نظر برسد. گری می گوید: «طراحی چنین تصویر زمینه جسورانه ای باید سرگرم کننده باشد." "رنگ هایی را که می خواهید با کوسن ها و مبلمان برجسته کنید، از آنها استفاده کنید و از ترکیب الگوهای مختلف نترسید. سعی کنید چیدمان را با برخی از کوسن های بسیار مشکی و سفید مخلوط کنید تا همه چیز را با هم درآمیزید."

3-   تصویر زمینه است که یک داستان را نقل می کند.

 پوستر دیواری مای دکوری

این پوستر دیواری جذاب آبی که توسط معمار داخلی جنیفر یورگنسن و تصویرگر کیت وروم طراحی شده است دارای قاصدک ها، طوطی های وحشی و زنبورعسل است. طراحان توصیه می کنند با آرام کردن فضای کم نور و یا لایه بندی با رنگ، الگوی و بافت متفاوت می توانید اتاق را با پوستر دیواری جدید طراحی کنید. طراحان می گویند: «برای پوستر دیواری با رنگی شبیه رنگ دست تصمیم گرفتیم کمی از هر دو کار را انجام دهیم!...» وی گفت: «ما با ایجاد الگویی جدید در اتاق، جسارت کردیم.» شبیه الگوی روی دیوار روی بالش ها نیز نقاشی شده است و روی چراغ کنار تخت تزئین شده است! برای ایجاد تعادل بصری، یک پوشش دوتایی سفید برای پایه لامپ و بالش را انتخاب کردیم. او معمولاً دوست دارد به این ایده بپردازد که «بیشتر بیشتر است!»

4-   یک دیوار با ویژگی عجیب و غریب پشت تخت ایجاد کنید.

 پوستر دیواری مای دکوری

ایجاد یک تصویر زمینه با استفاده از تصاویر چیدمان شده برای ایجاد یک دیوار در پشت تختخواب، به شما این امکان را می دهد از رنگ های روشن و الگوهای عجیب و غریب استفاده کنید، ایجاد یک اتاق خواب که دوست دارید در هنگام بیدار شدن و خوابیدن همه جلوه های بصری را پشت سر خود نگه دارید و از آن لذت ببرید. این پوستر دیواری عجیب که با گربه های وحشی و برگ های گرمسیری تزئین شده است، از اصول زیبایی شناسی طراحی به صورت یکپارچه با سیستم عملکردی از فیلمهای نمادین کارگردان وس اندرسون الهام گرفته شده است. یک دیوارپوش صورتی رنگ روی پوستر دیواری قرمز قرار می گیرد و در سایه ای کم تر از صورتی مایل به قرمز، همه را با هم در دیوار برجسته پشت تخت در می آمیزد.

5-   برای شروع یک روز با یک نگاه هندسی از خواب بیدار شوید.

 پوستر دیواری مای دکوری

این پوستر دیواری الهام گرفته از هندسه منظم، حال دلپذیری را سر صبحانه با انرژی بالا به وجود می آورد. یک لامپ آویز به رنگ زرد روشن یکی از رنگ های بی شمار الگو را تقلید می کند. دیوارها و مبلمان سفید و یکنواخت آن را زنده نگه می دارند. گویا این میز گرد و صندلی های سبکش به آرامی الگوی تصویر زمینه را نشان می دهند.

6-   دفتر کاری خود را با یک نقشه جهانی رنگین کمانی زیباتر کنید.

 پوستر دیواری مای دکوری

این پوستر دیواری نقش برجسته رنگین کمانی با طرح آبرنگ، راه حلی عالی برای فرار از احساس گیر افتادن در پشت میز کار است. لبه های نرم و تیره طرح باعث ایجاد روحیه جهانی تعامل بین ملت ها می شود. دیوارهای سفید و کفپوش جلوه ای از بوم خالی براق را برای پوستر دیواری ایجاد می کنند و یک میز چوبی کلاسیک و چراغ سفید گرد، ظاهر جذاب این طراحی را با حداقل تلاش ممکن تکمیل می کند.

7-   آرامش را با یک رنگ جدید روی دیوار طراحی کنید.

 پوستر دیواری مای دکوری

کسانی که نعمت فضای اضافی دارند، گاهی اوقات وسوسه می شوند تا مبلمان اضافی یا اشیاء تزئینی برای پر کردن خلأ اضافه کنند. اما گاهی اوقات نیاز به دیوار خالی نقاشی شده با نقاشی دیواری نارنجی و زرد رنگ است. در این طرح با استفاده از رنگ یخی به جای گره هایی از پارچه استفاده شده است و در نتیجه لایه های انتزاعی رنگ به هنگام ذوب شدن رنگ ها ایجاد می شود. خواه یک نوجوان باشید یا یک کودک دوست، این الگوی تحریک کننده لبخندی بر چهره شما ایجاد خواهد کرد.

8-   یک اتاق کودک شاد با دایره های رنگی ایجاد کنید.

 پوستر دیواری مای دکوری

پوستر دیواری با دایره هایی شبیه به آب نبات و به رنگ آب نبات که با فضای زیادی از رنگ سفید احاطه شده است، احساسی عالی را به وجود می آورد که خسته کننده نمی شود. سبک دایره ها به دلیل وجود یک فرش گرد ، یک چراغ زیبا و یک تخت  پارچه ای در رنگ های خنثی دیدنی تر می شود. مدل قاب تختخواب و چادر تزئینی با الهام از طرح خانه، این سبک طراحی را با خطوط مستقیم تکمیل می کند.

9-   یک طرح راه راه پر رنگ از تصویر زمینه را در یک گوشه اضافه کنید.

 پوستر دیواری مای دکوری

اتاقی با مبلمان خنثی و کفپوش و دیوارهای صورتی پاستیلی با کاغذ راه راه صورتی و بنفش گرافیکی که بر روی یک دیوار جانبی چسبانده شده است. این حالت فضا را از اتاق بچه ها به فضای اتاق نوجوان بدون هزینه عمده تبدیل می کند.

10-    فضاهای کوچک و غیر منتظره را امتحان کنید.

پوستر دیواری مای دکوری

تزئین با پوستر دیواری روشن فوراً حال و هوای هر اتاقی را بهتر می کند. اگر روحیه ای خجالتی دارید، این مدل فضاها را با پوستر دیواری قابل جابجایی آزمایش کنید و یا در گوشه هایی خارج از دید و یا مناطق کم استفاده تر مثل حمام، گلخانه، اتاق لباسشویی، داخل کمد یا دیوار پله ها آزمایش کنید.

 

تمامی مدل ها و طرح های پوستر دیواری از سایت مای دکوری قابل سفارش می باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()