سبد خرید 0

10 نکته که باید قبل از تزئین منزل خود بدانید

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 15 مرداد 1399 در ساعت 17 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

10 نکته که باید قبل از تزئین منزل خود بدانید

 مای دکوری

تزئین خانه شما می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد و به طور معمول داشتن فضایی برای تماس با چشم انسان به حساب می آید! گفته می شود همه ما ترجیحات و سبک های خاص خود را داریم که منعکس کننده شخصیت ماست. برخی از علائم به خوبی دارای مدل تزئینی جذابی هستند که می تواند روحیه یک فرد را برای دیگران مجسم کند مهمترین آنها طرح هایی با انرژی آزاد و به صورت منحنی اند.

شاید شما آنقدر ایده در ذهن خود داشته باشید که مطمئن نیستید از کجا شروع کنید یا اینکه به هیچ وجه فکر زیادی در مورد نحوه تزئین فضای خود ندارید. شاید تعجب کنید که تزئینات خانه شما در پایان روز چقدر اهمیت دارد اما نباید اجازه دهید سبک خلاقانه و منحصر به فرد شما باعث انباشتگی در گوشه ای از ذهن شما شود. به این 10 مورد توجه کنید که هریک از افراد باید در هنگام تزئین خانه خود به خاطر داشته باشند!

1-    کمتر،  بیشتر است.

    اجازه دهید بی غل و غش باشد؛ مسلماً شما احتیاط میکنید. شما می خواهید همه چیز را حفظ کنید تا نیاز نباشد زمان بگذارید بفهمید به چه چیزهایی نیاز است. قبل از شروع تزئینات اصلی، تمام لوازم خود را از جمله جعبه های موجود در کمد خود که سال های طولانی از آنها استفاده نکرده اید، بررسی کنید. آیا چیزی وجود دارد که بتوانید کنار بگذارید؟

2-    به آنچه دارید توجه کنید و آن را به چیزی تزئینی یا مفید تبدیل کنید!

چرا وقتی می توانید از داشته هایتان استفاده کنید، بیرون بروید و یک تن لوازم دکوری بخرید؟ شما کنجکاو و خلاق هستید، بنابراین دشوار نیست که وسایل ناخواسته خود را پیدا کنید و آنها را به چیز جدید و مهیجی تبدیل کنید!

3-    به خود فضای کافی بدهید.

    شما نمی خواهید احساس محصور بودن کنید. می خواهید احساس آزاد و رهایی کنید و این حس کاملی است. اطمینان حاصل کنید که به خود فضای زیادی می دهید و خانه خود را به گونه ای مرتب میکنید تا احساس بدی نداشته باشید. جادار و برای جابجا شدن آسان طراحی کنید.

4-    بیرون را وارد منزل کنید!

    همانطور که در بالا ذکر شد، شما دوست دارید احساس باز و آزاد بودن کنید. در خارج از خانه جایی است که شما پر و بال پیدا می کنید، پس چرا آن را در خانه خود نگنجانید؟ برای این کار از گیاهان بهره بگیرید، اما سعی کنید گونه هایی را انتخاب کنید که نیاز به توجه زیادی ندارند چون خیلی تلاش کرده اید که نیاز خود را توسط آنها برطرف کنید.

5-    از برخی نوع های سازماندهی بهره بگیرید.

    می دانیم این ایده باعث می شود چشمان خود را بچرخانید چون به آن احتیاج دارید. شما تمایل دارید پروژه های زیادی را شروع کنید که نمی دانید به اتمام میرسند یا نه و به طور لحظه ای به آنها می اندیشید. سرمایه گذاری در فضاها با سازماندهی ساده حداقل به شما کمک می کند کمی بیشتر بتوانید هماهنگ باشید. حتی چیزهایی به سادگی جمع کردن وسایل تزئینی و مشخص کردن وسایل خاص کمک کننده خواهد بود.

6-    چیزهایی که شخصی هستند را انتخاب کنید تا شخصیت شما را نشان دهند.

    شما یک فرد خاص هستید و به همین ترتیب دکور شما باید آن را منعکس کند. شما کسی نیستید که به یک فروشگاه مارک تجاری بروید و یک نقاشی خریداری کنید که می دانید در هزار خانه دیگر خواهد بود. بنابراین چرا چیزی را در محل و یا چیزی در خارج از کشور خریداری نکنیم و زیبایی شناسی خود را در این زمینه ابدا نکنیم؟ این امر باعث می شود انرژی و خلاقیت شما به جریان بیفتد و واقعاً شما را درگیر خود کند، نه اینکه احساس کنید تزئینات کاری جدید و سخت است.

7-     از امتحان کردن رنگهای گرم نترسید.

    شما شخصیتی روشن دارید، بنابراین نترسید که اجازه دهید بدرخشد! اگر کسی بتواند خانه ای با رنگ روشن را نشان بدهد، شما خواهید بود. لازم نیست که برای هر مورد در خانه خود یک سایه رنگی بسازید ، اما هیچ نگرانی در افزودن رنگهای روشن برای نشان دادن حالت شفاف خود وجود ندارد. به علاوه سایه های گرم می توانند فضا را بزرگتر از آنچه ایجاد شده نشان دهد که برای شما یک امتیاز است!

   8- در مورد واگذاری مکان خود به دیگران فکر کنید و از آن برای الهام بخشیدن به دکوراسیون خود استفاده کنید!

    شاید طرح ریزی برای تزئین برای شما کمی سخت باشد زیرا نمی دانید از کجا شروع کنید. شما ممکن است مسافر باشید بنابراین وقتی رفته اید، فضای خود را به افراد دیگر اجاره دهید اکنون می توانید از آن به عنوان الهام بخش در مورد نحوه تزئین استفاده کنید! شاید شما بخواهید با سبک های موجود بازی کنید یا شاید می خواهید کمی عجیب و غریب باشید. به دنبال آن بروید! اکثر مردم دوست دارند زیبایی منحصر به فردی را ایجاد کنند که در مکانهایی که در آن اقامت دارند دیده می شود و می تواند شما را متقاعد کند تا همه ایده های شگفت انگیز خود را در کانون توجه قرار دهید!

9-    سبک بوهمیایی راه بدی برای رفتن نیست!

    شاید شما با یک روش مشخص کمی مشکل دارید و می خواهید کمک بگیرید. اگر نمی توانید کلیات یک موضوع را که می خواهید روی آن متمرکز شوید درک کنید، سبک بوهمیایی به احتمال زیاد حجم زیادی از مضامین را که در خود می بینید منعکس می کند. می توانید با ایده خود بازی کنید و آن را خودتان بسازید، اما شروع کردن سریع ضروری نیست!

10-     سرمایه گذاری در مواردی که به مراقبت از آنها کمک می کنند اشکالی ندارد.

    شما دوست دارید کارها را ساده کنید، بنابراین سرمایه گذاری در مواردی که به سهولت زندگی شما کمک می کنند راه درستی است. این که آیا تصمیم دارید برخی از دستگاه های هوشمند را انتخاب کنید یا راه قدیمی تر را طی کنید، می تواند به شما کمک کند وقتی در محل نیستید ، مسائل را مدیریت کنید.

انواع متنوعی از متریال های دکوراسیون داخلی اعم از پارکت ، کفپوش، پوستر دیواری ، موکت ، کاغذ دیواری و بسیاری دیگر در فروشگاه آنلاین مای دکوری با مناسبترین قیمت ها موجود می باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()