سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده

موکت ظریف مصور

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

خرید ظریف مصور | فروش با تخفیف فوق العاده موکت ظریف مصور

خرید ظریف مصور

یکی از پرکاربردترین کفپوش های ایرانی، موکت است که در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

در دکوراسیون سنتی و مدرن ایرانی، موکت همواره جایگاه ویژه ایی داشته است.

ظریف مصور یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده موکت و ارائه دهئده محصولاتی شیک و با کیفیت می باشد. این شرکت با بیش از سه دهه تجربه موفق در زمینه تولید موکت توانسته است خود را به مرحله صادرات برساند.

ما در این مقاله می خواهیم در مورد موکت های ظریف مصور بیشتر بدانیم.

خرید ظریف مصور 

ظریف مصور چیست؟

یکی از انواع کفپوش ‎‌های پر استفاده که هیچگاه از مد نمی ‌افتد، موکت است. ویژگی‌ های فروش در ابعاد متنوع، سهولت در برش و ترکیب و همچنین نصب سریع و آسان آن باعث شده تا این نوع کفپوش برای پوشاندن کل کف فضاهای با فرم و ابعاد متفاوت، مناسب باشد. قابلیت پوشش گسترده در کنار تنوع رنگ، طرح و بافت باعث شده تا بتوانیم با استفاده از موکت، کل فضای محیط را تحت تاثیر قرار دهیم.

یکی از برترین تولیدکنندگان موکت در ایران، ظریف مصور است.

گروه صنعتی ظریف مصور در سال ۱۳۶۳ در قطب صنعتی بروجن با یک خط تولید موکت تأسیس گردید. این کارخانه اکنون با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر ۶۰ میلیون مترمربع موکت و زیربنایی حدود ۱۱۰ هزار مترمربع یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان موکت و مواد اولیه آن در بین کشور های منطقه می باشد.

امروزه موکت های ظریف مصور با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب به بسیاری از کشورهای منطقه نظیر ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، عراق، افغانستان، پاکستان و حتی کشورهای دیگر نظیر آفریقا نیز صادر می شود.

از مزایای موکت های ظریف مصور می توان به: کیفیت الیاف و مواد اولیه درجه یک، رنگ بندی متنوع و جذاب، طرح های زیبا و چشم نواز، وزن قابل قبول و ... اشاره کرد.

موکت های ظریف مصور دارای دو نوع موکت تافتینگ و موکت نمدی هستند.

موکت ظریف مصور در گروه موکت تافتینگ، با ارائه قیمت مناسب و طرح هایی بسیار شیک و بروز، می تواند گزینه بسیار مناسبی جهت پوشش کف منزل یا محل کار باشد. استفاده از الیاف های نرم و لطیف، عدم پرز دهی، مقاومت در برابر فشار اجسام سنگین، عدم سایش، ساختار یکپارچه و بافتی محکم، تنوع در رنگ و طرح، عایق حرارت و صدا بودن از مزیت های مهم این موکت ها می باشد.

موکت نمدی نیز در انواع طرح ها تولید و عرضه می شود. موکت های نمدی یک لایه هستند و نقش آن ها یا توسط پرس گرم یا توسط چاپ و یا توسط دستگاه بافت ایجاد می شود.در حال حاضر موکت ظریف مصور هر سه مورد را در سبد تولیدی خود دارد. با توجه به دکوراسیون و رنگ های موجود در محیط می توانید رنگ و طرح دلخواه را انتخاب کرده و خریداری نمایید. این موکت ها دارای ضخامت کمتری نسبت به موکت های تافتینگ هستند و به لحاظ قیمتی نیز، دارای قیمت ارزان تری هستند.

خرید ظریف مصور:

موکت در حال حاضر نه تنها در ایران که در کشورهای پیشرفته یک کفپوش خاص و شیک است.

شرکت ظریف مصور با تولید انواع موکت ‌های خانگی نمدی و تافتینگ و موکت ‌های صنعتی، جزو برند های مطرح در ایران است.

خرید موکت ها به خصوص موکت های ظریف مصور آسان است زیرا انواع طرح ها و مدل های این موکت، زیبایی های خود را دارند اما این موکت ها باید به گونه ایی انتخاب شوند تا هماهنگی کافی با دکوراسیون محیط داشته باشند.

موکت های ظریف مصور دارای تنوع بالایی در رنگ و طرح هستند.

قیمت موکت های ظریف مصور به صورت متری تعیین و محاسبه می شود.

یکی از بهترین راه های خرید موکت های ظریف مصور، خرید آن ها از فروشگاه اینترنتی مای دکوری است.

فروشگاه مای دکوری موکت های ظریف مصور را به طور مستقیم از کارخانه ظریف مصور خریداری کرده و به فروش می رساند، بنابراین این موکت ها کیفیت های فوق العاده ایی داشته و قیمت های بسیار مناسبی نیز دارند.

مدت زمان ارسال موکت های ظریف مصور توسط فروشگاه مای دکوری در تهران، 1 الی 2 روز کاری و در سایر نقاط ایران، 2 الی 4 روز کاری زمان می برد.

خرید ظریف مصور 

فروش ظریف مصور:

کار فروش موکت ظریف مصور یکی از کارهایی است که فروشگاه اینترنتی مای دکوری انجام می دهد.

فروشگاه مای دکوری دارای سابقه فعالیت زیادی است. این فروشگاه نیازهای مصرف کنندگان را در مورد طراحی دکوراسیون داخلی به خوبی می داند و سعی می کند این نیازها را به خوبی برطرف کند.

فروشگاه مای دکوری غیر از موکت های ظریف مصور، عرضه کننده انواع موکت های پالاز و پارس نیز است، فروشگاه مای دکوری غیر از انواع موکت، عرضه کننده انواع پوشش کف شامل: کفپوش، پارکت لمینت، چمن مصنوعی و ابزارآلات آن، انواع کاغذ دیواری شامل اسپرت و کلاسیک، انواع دیوارپوش شامل پی وی سی و چوبی، انواع موکت شامل پالاز، ظریف مصور و موکت پارس، انواع سقف کاذب شامل کناف، کشسان و سقف کاذب پی وی سی، انواع پاراوان شامل پاواران چوبی و انواع پوستر شامل پوستر تصویری است.

فروشگاه مای دکوری، محصولات خود را به طور مستقیم از تولید کننده ها خریداری می کند، بنابراین این فروشگاه تمامی محصولات خود را به طور مستقیم و با هزینه کمتر به دست مصرف کنندگان واقعی می رساند.

برای خرید دیوارپوش با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

نکات مهم هنگام خرید موکت ظریف مصور:

اینکه یک موکت چه ویژگی هایی باید داشته باشد، به عوامل زیادی بستگی دارد.

برخی از نکات مهم هنگام خرید موکت ظریف مصور، شامل موارد زیر است:

  • نوع کاربری: در هنگام خرید موکت باید بدانید که این موکت را در کجا می خواهید، استفاده کنید و موکتی متناسب با آن مکان خریداری کنید. نوع موکت باید با نوع کاربری آن هماهنگ باشد. به عنوان مثال، موکت های پرز بلند، گزینه خوبی برای امکان تجاری، فروشگاه ها یا سالن ‌های سینما نیستند درحالی که همین موکت ها برای سالن پذیرایی بهترین گزینه به حساب می‌آیند.
  • کیفیت و دوام: ضخامت و تراکم، بافت و الیاف به کار رفته در موکت، همگی در کیفیت این کفپوش تاثیرگذار هستند. همچنین در هنگام خرید بهتر است پشت موکت را بررسی کنید، بافت و گره های پشت موکت باید فشرده باشد، زیرا این امر نشان دهنده دوام بیشتر این محصول است.
  • زیبایی: اولین نکته ایی که شما را به خرید موکت سوق می دهد، زیبا بودن طرح و رنگ آن است. باید به این مورد بسیار دقت کنید.

برای خرید سقف کاذب با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

قیمت ظریف مصور چگونه محاسبه می شود؟

برای اندازه گیری مقدار موکت ظریف مصور به دلیل عرض ثابت موکت ها که 3 یا 4 متر است، باید عرض محیط را هم راستا با عرض موکت در نظر بگیریم و طول محیط را هم موازی با طول موکت قرار دهیم.

مثلا اگر عرض اطاق 4 متر در طول 10متر باشد، باید عرض موکت (3متر) را هم راستا با عرض اطاق که 4 متر است، در نظر بگیریم. مهم نیست که یک متر موکت کوچکتر است در انتهای کار از پرتی کار موکت یا اضافه برای آنجا در نظر میگیریم. حالا باید طول موکت را برابر با طول اطاق در نظر بگیریم، که 10متر است.

در آخر باید یک متر عرض موکت از عرض اطاق کوچکتر بود و اینجا باید یک متر در 10 متر یا همان 10متر مربع موکت اضافه کنیم.

وقتی اندازه کل موکت ها را محاسبه کردید، هزینه موکت ها را هم به دست می آورید.

 خرید ظریف مصور

انواع ظریف مصور:

موکت های ظریف مصور در سایت مای دکوری و تولید شده توسط این کارخانه، به موارد زیر تقسیم بندی می شوند: اروند، اشرافی، اطلس، بهار، باران، برکه، بیستون، درباری، دیبا، درنیکا، درسا، الیت، ارم، فرزان، قاصدک، گیسو، هامون اسپرت، هراز، حصیری، هستی، هرمس، آی هان، آی سو، جلفا، کاملیا، کارینا، کارون، کبریتی، ماهور، مارال، مارلیک، میخک، مینا، مینیون، نارون، نسیم، نویان، پائیز، پونی، رادین، رها، رویال، رویال کلاسیک، سایه، سناتور، شراره، بره ناقلا، سیلوانا، سیمین، سیدنی کلاسیک، ترانه، توسکا، توی استور، ونیز و ونوس.

برای خرید سقف کاذب کناف با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

موکت های ظریف مصور به دلیل داشتن ویژگی های مختلف، به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:

موکت تافتینگ: موکت های سیدنی کلاسیک، ونیز، نویان، کاملیا، بهار، بیستون، هستی، آی هان، هامون اسپرت، رها، رویال، ترانه، الیت، هراز، هرمس، آی سو، مینیون، پائیز، رویال کلاسیک، بره ناقلا، میخک، ونوس، حصیری و باران از ظریف مصور، موکت های تافتینگ هستند.

موکت نمدی: موکت های اروند، نارون، قاصدک، شراره، توسکا، کارون، جلفا، درنیکا، ماهور، مارلیک، اشرافی، درباری، اطلس، برکه، دیبا، مینا، رادین، سایه، کبریتی، مارال، درسا، کارینا، نسیم، سناتور، فرزان، سیلوانا، توی استور، پونی و گیسو از ظریف مصور، موکت های نمدی هستند.

جنس نخ: جنس نخ موکت های اروند، اشرافی، اطلس، بهار، باران، برکه، بیستون، درباری، دیبا، درنیکا، درسا، الیت، ارم، فرزان، قاصدک، گیسو، هامون اسپرت، هراز، حصیری، هستی، هرمس، آی هان، آی سو، جلفا، کاملیا، کارینا، کارون، کبریتی، ماهور، مارال، مارلیک، میخک، مینا، مینیون، نارون، نسیم، نویان، پاییز، پونی، رادین، رها، رویال، رویال کلاسیک، سایه، سناتور، شراره، بره ناقلا، سیلوانا، سیمین، سیدنی کلاسیک، ترانه، توسکا، توی استور، ونیز و ونوس از ظریف مصور، پلید آمید هستند.

نوع بافت: نوع بافت موکت های اروند، اشرافی، اطلس، بهار، برکه، بیستون، درباری، دیبا، درنیکا، درسا، الیت، ارم، فرزان، قاصدک، گیسو، هامون اسپرت، هراز، حصیری، هستی، هرمس، آی هان، آی سو، جلفا، کاملیا، کارینا، کارون، کبریتی، ماهور، مارال، مارلیک، میخک، مینا، مینیون، نارون، نسیم، نویان، پاییز، پونی، رادین، رها، رویال، رویال کلاسیک، سایه، سناتور، شراره، بره ناقلا، سیلوانا، سیمین، سیدنی کلاسیک، ترانه، توسکا، توی استور، ونیز و ونوس از ظریف مصور، کات پایل هستند. نوع بافت موکت باران، از ظریف مصور، لوپ پایل است.

مای دکوری

10 / 10
از 4 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()