سبد خرید 0

دکوراسیون ماه تولد

9 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 3 مهر 1398 در ساعت 17 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شاید انتخاب دکوراسیون برای شما کمی سخت باشد، اما بعد از مطالعه این مقاله به راحتی می توانید دیزاین و دکور مورد علاقه که از نظر روحی به سلیقه شما نزدیک تر و هماهنگ تر باشد را طراحی و اجرا نمایید.

 

فروردین

متولدین این ماه تمایل بیشتری به دیزاین ساده صنعتی دارند. مانند شخصیت قوی که دارند، منعکس کننده استقامت این افراد است. به خاطر عنصر آتش، جذب استیل و آهن می شوند. رسیدگی به زیبایی و دکور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اردیبهشت

متولدین این ماه تمایل بیشتری به سبک روستایی رمانتیک دارند. به خاطر عنصر خاک، جذب متریال ساده طبیعی می شوند. دیوارهایی با سنگ صورتی و یا پیشخوانی از سنگ مرمر از علایق این افراد است که می توانند با استفاده از چند گیاه تعادل را در محیط برقرار کنند.

خرداد

علاقه به فارم هاوس نوین را می شود در این افراد دید. این افراد در مورد دکوراسیون خانه، معمولا دچار دوگانگی می شوند. به همین دلیل دکوراسیون آنها ترکیبی از سبک جدید و سنتی یا قدیمی دارد. این مدل، مشهورترین سبک در سال 2017 بوده است.

سایت مای دکوری

تیر

متولدین این ماه به دنبال دکوری دنج و آرام بخش هستند. آنها بیشتر به دنبال سبک دکوراسیون اسکاندیناوی می روند. نور طبیعی خورشید، قفسه های پر از کتاب و مبل و فرش نرم.

مرداد

متولدین برج اسد با روحیه رک، پرانرژی و آتشی مزاج، به دنبال رنگ های تیره و سبکی عجیب در دیزاین هستند. دکور آنها به خصوصیات شخصیتشان شباهت زیادی دارد. در بین متولدین این ماه علاقه به رنگ بژ زیاد به چشم می خورد.

شهریور

شهریوری های کمال گرا و فعال به دنبال سبک دکور شیک و مینیمال هستند و معمولا اشیا منزل را گلچین می کنند. به فضاهای کم نور علاقه دارند، اما بهتر است کمی نور را به محیط خودشان اضافه کنند و از رنگ های خنثی فاصله بگیرند تا فضایی آرام و زیبا را بسازند.

سایت مای دکوری

 مهر

متولد برج میزان علاقه به سبک نوین نیمه ی قرن دارد. این سبک جذاب، پایدار، متعادل و دوست داشتنی است. در دکوراسیون آنها چوب درخت ساج، رنگ های برنز و طلایی و مبلمان طلایی و درخشان دید می شود که فضا را شادتر و بزرگ تر نشان می دهد.

آبان

متولدین آبان به راحتی و لوکس بودن دکور اهمیت زیادی می دهند. سبک شابی شیک بهترین سبک پیشنهادی برای آنهاست. آنها ار عتیقه ها، پارچه های گلدار کم رنگ و وسایل سفید رنگ بهره بیشتری می گیرند.

آذر

برای آذر ماهی های پر جنب و جوش، فرد گرا و آزادی خواه سبک دکور بوهمیا مناسب است. استفاده ار فرش هایی با طرح گلیمی، منسوجات گلدار و میز های خاتم کاری شده از علایق متولدین این ماه است. همچنین آنها دوست می دارند بتوانند تغییراتی در دکور داشته باشد و دکوراسیون راکد و دایمی نباشد.

سایت مای دکوری

دی

سبک آنها نئوترادیشنال است. دکوری متعادل و متقارن را دوست دارند. آنها شخصیت مصممی دارند و رویکردی عملی و بدون نقص به مسایل شخصی دارند و تجربه کردن هراسی ندارند. مبلمان ظریف با استایل سنتی و طرح و رنگ های خوش سلیقه نیاز آنها را برای دکوراسیون برطرف می کند.

بهمن

سبک های ابتکاری و گلچین شده را ترجیح می دهند. قانون شکنی و بی قاعدگی را دوست دارند و جذب طرح های مبتکرانه با تاثیر نوستالژیک می شوند. دکوراسیون شان معمولا شلوغ و غافلگیر کننده است و چند عتیقه نیز به چشم می خورد.

اسفند

اسفندی احساساتی، رویایی و عاشق ساحل در خانه به دنبال دکوری آرام بخش با عناصر ساحلی می باشد. بهتر است در دکوراسیون منزل از فرش دستباف و پارچه های سفید و نخی با طیفی از رنگ آبی بهره بگیرند تا شادی را برایشان به ارمغان بیاورد.

 سایت مای دکوری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()